Hotel Marco Polo

Hotel aan zeeWeer vandaag43°33°
Hotel Marco Polo
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Marco Polo voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo

1 review over Hotel Marco Polo in het Nederlands

Goed hotel

Mttoverthetop
22-5-2014

Het Marco Polo hotel geeft een goede nette indruk achter met vriendelijk personeel. Het hotel ligt jammer genoeg wel ver weg van alle bezichtigingen en er was niet veel eetgelegenheid op een loopafstand van het hotel. Een grote plus voor het hotel was het altijd vriendelijke personeel die niet te beroert waren om je te helpen. Ook werden de kamers werden elke dag goed schoongemaakt.

Gereisd Zakelijk in Sat Apr 05 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marco Polo in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marco Polo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.