Hotel Le Meridien Dubai Airport

Hotel Le Meridien Dubai Airport

8.4Fantastisch

Ver. Arabische Emiraten, Ver. Arabische Emiraten, Dubai

Op vakantie geweest naar Le Meridien Dubai Airport?

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Le Meridien Dubai Airport voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

5 reviews over Hotel Le Meridien Dubai Airport

• 8Edwin10-09-2012

Praktisch gelegen luxe

Zoals je kan verwachten van Dubai en van Le Meridien, prima luxe hotel. Gelegen tegenover het vleigveld, wat voor zakelijke besprekingen uitermate handig is. Wees voorbereid om de airco die volop koude lucht blaast. Service prima, kamers zeer schoon en ruim voldoende uitgerust. Heerlijke badkamer met 'regendouche'. Restaurants netjes verzorgd, en kwalitatief in orde. Maar waarom smaakt het eten in al die hotelketens toch hetzelfde? Weinig fantasie, maar dat zal komen omdat men op zekerheid insteekt en de smaak van de 'gemiddelde zakenreiziger'? Ondanks de economische crisis, prijzen nog steeds hoog. Zoals veel dingen in Dubai...

Zakelijk gereisd in september 2011

• 8JP10-02-2010

Ideale uitvalsbasis om Dubai te zien

Een fantastisch hotel. Op zoek naar een hotel van waaruit we Dubai goed konden bekijken, waren we via internet gelukkig op een heel goede aanbieding gestuit voor dit hotel, anders was het ons te duur geworden. De faciliteiten en de kamers zijn echt fantastisch. Zeer goede service door het personeel, heel goed eten, goede bedden...kortom een top hotel!

De locatie van het hotel is ook erg goed: vlakbij de luchthaven maar met een taxi zit je ook in 10 minuten bij de meeste bezienswaardigheden.

Gereisd met partner in juli 2009

• 8mohad17-07-2008

duur hotel

Mooi hotel maar vooral voor zakkelijke doeleinde. Geen echte vakantie hotel, veel kleding voorschriften en protocol. Eten in restaurants is erg duur, 1 bord met weliswaar verse zalm 2 drankjes en 1 toetje totaal 80,- euro. Verder zijn regular taxi's tot wel 4x goedkoper dan de hotel taxi's, waarvan beide gewoon tot beschikking zijn. Verzorging kamers erg goed, verder niet aan te raden in de zomer maanden te reizen naar Dubai in verband met de hoge klimaat.

Gereisd met partner in juli 2007

• 9annemarie diependaal09-02-2008

we zijn met de kerstvakantie geweest. Het was een heerlijke temperatuur. Heel gezellig hotel. Zeer vriendelijk personeel. Ideale ligging, na je reis ben je binnen 5 min. in je hotel. Met de taxi ben je snel waarheen je ook wil op je bestemming. (souks, karama of shopping centres, satwa) Keuze uit de restaurants was overvloedig en 3 zwembaden is ook een heerlijke luxe zelfs met een bubbelbad. Heerlijke vakantie gehad. Aanrader!!

Gereisd met familie in december 2007

• 9Andreas06-09-2007

Uitstekend gelegen, vlak bij het vliegveld en redelijk dichtbij de oude stad en shopping malls. Uitzonderlijk attente en vriendelijk service. Veel keus uit restaurants (wel 10 verschillende). Zorg wel dat je veel korting krijgt, want anders is het hotel aan de dure kant. Wij betaalden iets minder dan €100 voor een kamer ex ontbijt

Gereisd in september 2007

Hotel Le Meridien Dubai Airport info