Hotel Jumeirah Creekside

9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Jumeirah Creekside voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Jumeirah Creekside in het Nederlands

Uitstekende service hotels

Matthijs
29-4-2018

Uitstekend hotel zeer goede service Jumeirah Creekside hotel

Super!

Anoniem
        14-10-2017

Fantastisch. Hele mooie kamers, leuke restaurants en bars in de buurt. Een oase van rust op enige afstand van het drukke centrum van Dubai.

Oude reviews (archief)

Geweldig hotel, met vele voordelen!

Bor4
        17-10-2014

Geweldig hotel! Locatie is zeer goed, met 10 minuten ben je bij de Dubai Mall en die taxis kosten niks daar...dus ben je een keer 6 euro kwijt voor zo'n ritje.

Maar ohhh....je mag gratis naar Wild Wadi Park (prijs van dit park is bijna net zo duur als de hotel overnachting) en je mag op de prive strand van Jumeirah Beach zitten! Dus wel alle lusten, maar niet de dure lasten ;-)

Verder is de kamer erg luxe en compleet, ontbijt Fantastisch! en mijn kinderen hebben veel plezier gehad in het zwembad!

dus doen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jumeirah Creekside in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jumeirah Creekside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jumeirah Creekside scoort een 9.19 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: