Hotel Jumeirah Beach

mooie locatie super hotel

Lekker gehad

Anton
28-6-2016

Mooi hotel waar je veel kan doen en ik vind Jumeirah beach hotel erg goed en de beste van de wereld, omdat het hotel voor jong en oud is je kunt er in de piratenboot spelen en je kunt er ook in het waterpark van het hotel gaan(gratis) dat ligt naast het hotel en je kan er van de ijsberg glijden in de zee je kan er ook naar de cocktail bar gaan en op 25 hoog de laatste etage lekker in het restaurant eten en je moet ook een keer in het vis restaurant van burj al arab het hotel dat bij dit hotel hoort

Geweldige ervaring!

Patricia
21-12-2015

Hotel is heerlijk, mooie locatie aan het privé strand recht tegen over de burj al arab.

Je kan met je hotelpas bij de andere hotels van de jumeirah groep, die aan dit hotel grenzen van alle voorzieningen gebruik maken.. waar je met de gratis buggy service binnen een paar minuten kan worden afgezet.

Heerlijk, heerlijk, heerlijk

boeing767
4-3-2014

We zijn hier een tijdje terug geweest. Dit hotel straalt luxe uit en geeft ook luxe. De kamers waren wel wat verouderd (oude blauwe tegels), maar wel zeer goed onderhouden. De bedden lagen heerlijk en we hadden vanaf de kamer een prachtig uitzicht op de Burj al Arab. De zonsondergang is vanaf de kamer ook prachtig om te bewonderen.

Het avondeten was in een buffetvorm. Opvallend was dat er verschillende hoeken waren waar verschillende stijlen eten voorkwamen. Wat mij met name opviel was de kwaliteit van ieder gerecht. Ik ben in veel 5 sterren hotels geweest, maar de kwaliteit van het buffet was met niets te vergelijken.

Het zwembad vond ik tegenvallen (klein, druk en rumoerig), maar goed je hebt een prachtig groot strand 20 meter verder. Wij meer sensatie wil kan gratis naar het grote waterpark wat grenst aan het hotel

Uitmuntend!

M-iven
17-10-2013

Werkelijk super hotel,

Vriendelijk personeel, zeer zuivere kamers, schoon en netjes strand, geweldig waterpark. En niet te vergeten de sky bar. Kortom, super!

Super de luxe!

Emma
8-3-2013

Wat een geweldig hotel. De service is heel goed dat geeft het gevoel van luxe. Het uitzicht is bijzonder mooi net uit een boekje. Ik zet er zo een foto op van het uitzicht dat wij op onze kamer hadden. Voor de kinderen is er een leuk kinderzwembad en kinderstrand. Onze dochter kreeg oorpijn, en om 2 uur in de ochtend was er een arts die dienst had in het hotel! Eten in de (vele!) restaurants is zeker geen straf! Ik denk dat het enige minpuntje van dit hotel is dat je een paar kilo zwaarder naar huis gaat!

Een droom

Lisette
1-6-2012

Een schitterend mooie hotel waar men alles doet om het de gasten naar de zin te maken. Men mag de maaltijden ook nuttigen in het ernaast gelegen hotel. De maaltijden zijn buitengewoon lekker en een enorme keus. De kamers zijn ontzettend mooi en schoon. Het strand is heel mooi en we kregen er iedere dag een ijsje van het hotel !! 's Avonds is er vanalles te doen. Wil je ergens naar toe dan pak je een taxi, die is daar trouwens heel goedkoop.. Echt een hotel om nog eens naar terug te gaan.

Super Hotel!!!

Peter
11-3-2012

We zijn er in juli/augustus 2011 geweest en in 1 woord geweldig! Ondanks de hitte zeer goed vermaakt, super eten en overdadige keuze.

ook de a la carte restaurants zijn prima (vooral Go West).

Wild Wadi waterpark is geweldig voor kids (en ouders). Eten en drinken hier is goedkoper dan in NL pretparken. Wij vonden het zelfs leuker dan het waterpark van Atlantis op de palm.

Wij gaan in 2012 weer (doen normaal nooit 2 maal hetzelfde, dus...). Van 24-07 t/m 6-08 met onze dochter van 10, wel leuk als NL meiden van die leeftijd er zijn. Stuur maar een mailtje! Ook voor meer info.

Perfect strandhotel waar we voor de derde keer waren, alles klopt hier. Dit keer hadden we het Winter Flavours arrangement, met halfpension. Er is ook een Summer Flavours aanbieding, maar de temperaturen en de luchtvochtigheid in juli en augustus maken het dan niet fijn daar te zijn ;-). We hebben ook de Indulgence High Tea gedaan in het Burj al Arab, duur (450 DHS) maar zeker de moeite waard. Als je in januari gaat, check dan of Wild Wadi (gratis entree, aparte ingang) open is, want er wordt 3 weken onderhoud gepleegd in die maand, ieder jaar.

Een fantastisch hotel

Lili
31-12-2011

Een heerlijk luxe vakantie. Prachtig hotel, super ligging met uitzicht op zee. De kamers zijn groot en super schoon. De bediening is vriendelijk en gastvrij. Op het strand word je bediend van handdoek tot gratis ijsjes etc.

Alhoewel het hotel groot is zie je dat niet terug op het strand, ruimte genoeg.

De restaurants bieden veel variatie.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jumeirah Beach in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jumeirah Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.