Hotel Jumeirah Beach

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

Uitzicht op de Burj al Arab vanuit Hotel Jumeirah Beach in Dubai. Vanuit je kamer spot je de zonsondergang en je sluit de dag af op hoogte in de sky bar. Verblijf je hier dan heb je gratis toegang tot het waterpark naast het hotel. Op 20 meter afstand vind je een breed zandstrand. Met de taxi ben je in 20 minuten in Dubai centrum.

52 reviews over Hotel Jumeirah Beach

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

9Anton28-06-2016

Lekker gehad

Mooi hotel waar je veel kan doen en ik vind Jumeirah beach hotel erg goed en de beste van de wereld, omdat het hotel voor jong en oud is je kunt er in de piratenboot spelen en je kunt er ook in het waterpark van het hotel gaan(gratis) dat ligt naast het hotel en je kan er van de ijsberg glijden in de zee je kan er ook naar de cocktail bar gaan en op 25 hoog de laatste etage lekker in het restaurant eten en je moet ook een keer in het vis restaurant van burj al arab het hotel dat bij dit hotel hoort

Alleen gereisd in juni 2016

• 9Patricia21-12-2015

Geweldige ervaring!

Hotel is heerlijk, mooie locatie aan het privé strand recht tegen over de burj al arab. Je kan met je hotelpas bij de andere hotels van de jumeirah groep, die aan dit hotel grenzen van alle voorzieningen gebruik maken.. waar je met de gratis buggy service binnen een paar minuten kan worden afgezet.

Gereisd met vrienden in december 2015

• 10boeing76704-03-2014

Heerlijk, heerlijk, heerlijk

We zijn hier een tijdje terug geweest. Dit hotel straalt luxe uit en geeft ook luxe. De kamers waren wel wat verouderd (oude blauwe tegels), maar wel zeer goed onderhouden. De bedden lagen heerlijk en we hadden vanaf de kamer een prachtig uitzicht op de Burj al Arab. De zonsondergang is vanaf de kamer ook prachtig om te bewonderen.

Het avondeten was in een buffetvorm. Opvallend was dat er verschillende hoeken waren waar verschillende stijlen eten voorkwamen. Wat mij met name opviel was de kwaliteit van ieder gerecht. Ik ben in veel 5 sterren hotels geweest, maar de kwaliteit van het buffet was met niets te vergelijken.

Het zwembad vond ik tegenvallen (klein, druk en rumoerig), maar goed je hebt een prachtig groot strand 20 meter verder. Wij meer sensatie wil kan gratis naar het grote waterpark wat grenst aan het hotel

Gereisd met partner in januari 2012

• 10M-iven17-10-2013

Uitmuntend!

Werkelijk super hotel, Vriendelijk personeel, zeer zuivere kamers, schoon en netjes strand, geweldig waterpark. En niet te vergeten de sky bar. Kortom, super!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 10Emma08-03-2013

Super de luxe!

Wat een geweldig hotel. De service is heel goed dat geeft het gevoel van luxe. Het uitzicht is bijzonder mooi net uit een boekje. Ik zet er zo een foto op van het uitzicht dat wij op onze kamer hadden. Voor de kinderen is er een leuk kinderzwembad en kinderstrand. Onze dochter kreeg oorpijn, en om 2 uur in de ochtend was er een arts die dienst had in het hotel! Eten in de (vele!) restaurants is zeker geen straf! Ik denk dat het enige minpuntje van dit hotel is dat je een paar kilo zwaarder naar huis gaat!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 10Lisette01-06-2012

Een droom

Een schitterend mooie hotel waar men alles doet om het de gasten naar de zin te maken. Men mag de maaltijden ook nuttigen in het ernaast gelegen hotel. De maaltijden zijn buitengewoon lekker en een enorme keus. De kamers zijn ontzettend mooi en schoon. Het strand is heel mooi en we kregen er iedere dag een ijsje van het hotel !! 's Avonds is er vanalles te doen. Wil je ergens naar toe dan pak je een taxi, die is daar trouwens heel goedkoop.. Echt een hotel om nog eens naar terug te gaan.

Gereisd met partner in mei 2012

• 9Peter11-03-2012

Super Hotel!!!

We zijn er in juli/augustus 2011 geweest en in 1 woord geweldig! Ondanks de hitte zeer goed vermaakt, super eten en overdadige keuze. ook de a la carte restaurants zijn prima (vooral Go West). Wild Wadi waterpark is geweldig voor kids (en ouders). Eten en drinken hier is goedkoper dan in NL pretparken. Wij vonden het zelfs leuker dan het waterpark van Atlantis op de palm. Wij gaan in 2012 weer (doen normaal nooit 2 maal hetzelfde, dus...). Van 24-07 t/m 6-08 met onze dochter van 10, wel leuk als NL meiden van die leeftijd er zijn. Stuur maar een mailtje! Ook voor meer info.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 10Maarten30-01-2012

Fantastisch hotel, niets op aan te merken......

Perfect strandhotel waar we voor de derde keer waren, alles klopt hier. Dit keer hadden we het Winter Flavours arrangement, met halfpension. Er is ook een Summer Flavours aanbieding, maar de temperaturen en de luchtvochtigheid in juli en augustus maken het dan niet fijn daar te zijn ;-). We hebben ook de Indulgence High Tea gedaan in het Burj al Arab, duur (450 DHS) maar zeker de moeite waard. Als je in januari gaat, check dan of Wild Wadi (gratis entree, aparte ingang) open is, want er wordt 3 weken onderhoud gepleegd in die maand, ieder jaar.

Gereisd met partner in januari 2012

• 10Lili31-12-2011

Een fantastisch hotel

Een heerlijk luxe vakantie. Prachtig hotel, super ligging met uitzicht op zee. De kamers zijn groot en super schoon. De bediening is vriendelijk en gastvrij. Op het strand word je bediend van handdoek tot gratis ijsjes etc. Alhoewel het hotel groot is zie je dat niet terug op het strand, ruimte genoeg. De restaurants bieden veel variatie.

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Squash, Volleybal