Hotel Ibis World Trade Center Dubai

HotelWeer vandaag42°32°
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis World Trade Center Dubai voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis World Trade Center Dubai in het Nederlands

Prima uitvalsbasis midden in de stad

Jan
6-6-2017

Openbaar vervoer in directe omgeving, prima service en maaltijden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis World Trade Center Dubai in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis World Trade Center Dubai zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis World Trade Center Dubai scoort een 7.8 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: