9,3

5 reviews over Hotel Ibis Deira City Centre Dubai in het Nederlands

prima verblijfplaats

Gerda
27-1-2018

Goede ligging tegenover een winkelcentrum, dicht bij de luchthaven en de metro en hop on hop off bus. Taxi is ook niet duur en direct aan het hotel kan je die nemen. Service in het hotel en het ontbijt zijn prima. Ook de faciliteiten (o.a. zwembad) waarvan je gebruik mag maken in het nabijgelegen Novotel zijn een pluspunt. Je kan zowel binnen als buiten ontbijten. Elke dag water in de koelkast op kamer en onderhoud van kamer en badkamer. Geen minpunten.

Gereisd Met vrienden in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super locatie

Ingrid kerkhof
20-11-2017

Fijn hotel dichtbij vliegveld.metro zit om de hoek, superhandig. Kamer met koelkastje .handig want grote supermarkt zit tegenover in de shoppingmall. Goede bedden, ontbijt eenvoudig maar goed. Er gaat een shuttelbusje van het hotel naar prachtig park/ strand,Ruimte zat daar om heerlijk te genieten entree park kost bijna niks en je kunt op t strand ook stoelen met parasol / badhanddoek huren voor weinig. Zoek je een eenvoudig goed hotel dichtbij metro en mall dan zit je hier super.!!!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2017

Super

Nicollet
28-4-2016

Het hotel was erg netjes, metrostation op 2 min. lopen. Het hotel ligt tegenover de Deira City Centre Mall. Personeel was erg vriendelijk, ontbijt prima en gevarieerd. Elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken. Je mocht gebruik maken van het zwembad van het tegenover liggende Novotel. Erg prettig zwembad met handdoeken service. Kortom, een superfijn hotel en goed gelegen.

Gereisd Met vrienden in maart 2016

2008

prima hotel

boyke
23-10-2008

Goed business hotel. Midden in het Centrum van Dubai en centraal naar alle bezienswaardigheden. Prima prijs/kwaliteit.

Gereisd Met partner in oktober 2008
2006

Als je een beurs hebt in het WTC kun je geen beter hotel

Don Tubée
25-11-2006

Als je een beurs hebt in het WTC kun je geen beter hotel hebben. Mijn stand was 290 voetstappen van mijn kamer. Verder niet overdreven luxe, maar wel netjes.

Gereisd Zakelijk in oktober 2006

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Deira City Centre Dubai in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Deira City Centre Dubai zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.