Hotel Ibis Deira City Center

9.9Fenomenaal

Ver. Arabische Emiraten, Ver. Arabische Emiraten, Dubai

Op vakantie geweest naar Ibis Deira City Center?

9.9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Deira City Center voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Ibis Deira City Center

• 8Ton van de Pas20-01-2015

helemaal prima

Hartstikke fijn hotel van waaruit je prima Dubai kunt ontdekken. Vlakbij het vliegveld, busstop voor de hop-on hop-off vlak in de buurt. Zowel het oude gedeelte(dat moet je ook meemaken) als de nieuwe gedeeltes zijn prima te bereizen zeker als je in een paar dagen Dubai wilt gaan zien. Zeer behulpzaam en net personeel. Prijs en kwaliteit zijn prima.

Gereisd met partner in januari 2015

• 6MsKlijn20-05-2014

Leuk hotel, locatie is helemaal niet goed!

Overal op internet las ik dat de locatie van het hotel zo fijn is. Dat was voor mij de reden het hotel te boeken. Ik ben het helemaal niet eens met andere recensies. Alle leuke dingen van Dubai zitten compleeeeet aan de andere kant van de stad. Wij hadden een auto gehuurd en om naar de leuke dingen te gaan zoals Jumeirah, The walk, Dubai Mall moesten we minimaal 40 minuten rijden. Het oude centrum is echt niet het Dubai waar je als toerist voor komt, veel kantoorgebouwen (laagbouw). En niks te beleven behalve de mall tegenover (niet de leukste)

Echt waar; locatie kan veel en veel beter.

Desalniettemin was er op het hotel zelf weinig aan te merken. Super schoon, vriendelijke mensen. Fijn ingericht. Zwembad bij het buurhotel en de fitness zijn echt helemaal top. Minpuntje was het ontbijt, dat was echt geen voldoende.

Gereisd met partner in april 2014

• 9René19-01-2014

Zeer goede ligging voor City Trip Dubai

Prima lokatie voor bezoek aan Dubai met Metro op 300m en Shopping Mall Deira City Center tegenover hotel. Prijs/Kwaliteit voor dit hotel is zeer goed, ontbijt is prima en je kunt voor 45 AED ( ± 8 euro ) een lekker hoofdgerecht eten in het hotel. Met de metro kun je het moderne Dubai op een perfecte manier zelf ontdekken en vanuit het hotel kun je het oude Dubai wandelend bereiken. Via de oude Creek kun je met een boot ( 1 AED ) naar de overkant zodat je het Dubai Museum kunt bezoeken. Is een aanrader om als eerste te doen zodat je een indruk krijgt hoe dit vissersdorp zich heeft ontwikkeld tot een ware metropool.

Hotel is rustig gelegen in het oude Dubai en prima tegenhanger voor het drukkere moderne Dubai.

Gereisd met partner in januari 2014

• 8jacqueline12320-10-2012

net hotel, prima ligging

Hotel is er een van twaalf in een dozijn. zeker niet slecht, maar ook geen uitschieter, eerder een zakenhotel. ontbijt met ruim voldoende keuze, kamers zijn netjes en schoon en personeel vriendelijk. De ligging is ideaal, tegenover deira citty centre mall, en vlak bij het metro station.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8Jan Mondria20-01-2012

Was goed maar met kanttekeningen

Hotel ibis, volgens IBis in het historisch centrum, ik weet niet wat historisch is of dat nou het nieuwe terrein vol hotels en autodealers is of de oude binnenstad, de oude historische binnenstad ligt 10 minuten met de taxi verder. Wel een voordeel is dat edr een bijzonder mooi en groot winkelcentrum tegenover ligt met goedkope restaurantjes (eten voor rond de 10 a 15 voor 2 personen incl drinken) Wij hadden half pension en moesten elke dag de etensbonnen afhalen bij de receptie dit kon niet in een keer, bij grote drukte lang wachten op de bonnen. Het eten deed je bij het novohotel wat bijzonder goed was, en daar moest je ook t=eten omdat ibis niets had maar door een gang waren de hotels onderling verbonden. het eten bij novotel was goed. Ibis moesten we twee keer eten en de tweede keer was een drama het leek wel een hotelschool voor 1 ste klassers die het de eerste dag deden en er liepen al mensen boos weg lang wachten op eten en drinken en niet te eten heel jammer,

Gereisd met partner in december 2011

• 10Rdeboer27-03-2011

Goed hotel!

Wij hebben voor 1 dag een hotelkamer geboekt in dit hotel. Het is een gezellig en nieuw hotel met een goede ligging. Vlakbij de metro, erg leuk om gebruik van te maken. Vriendelijk personeel en goede kamers.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

• 9ABC06-06-2009

perfect

prima ligging tegnover mall met enorme supermarkt,foodcourt (Mc,pizza hut, KFC) maar ook goede en betaalbare restaurants, vertrekplaats Big Bus (toeristich maar aanrader. Alles in dubai eenvoudig met taxi bereikbaar, maar voor een budgetvakantie ook een bushalte om de hoek (50 ct).

Hoetl pas enkele maanden open. gewoon goed. lekkere bedden, schoon, rustig. klein badkamertje

Gereisd in juni 2009

• 10Ans01-03-2009

Hotel: prima Dubai: NEE!

Vandaag terug uit Dubai gekomen.Voor mij is belangrijk dat een hotel schoon is en dat was het!Kamer is standaard,kleine badkamer, flatscreen tv (denk 32 inch)en heerlijke bedden.Fohn kun je lenen bij de receptie.En geen koelkastje aanwezig.De kamer had een goed verduisterend gordijn en je hoorde absoluut geen herrie van buiten.Parkeergarage is aanwezig. Prima locatie, vlakbij de luchthaven en tegenover City centre, een shopping Mall.Taxi is geen aanrader, neem een huurauto, zo zie je meer. Dubai vond ik (nog) niet indrukwekkend.Erg veel werkzaamheden,veel nog niet af.

Gereisd met partner in maart 2009

Hotel Ibis Deira City Center info