Hotel Ibis Al Rigga

Hotel Ibis Al Rigga
9,9

7 reviews over Hotel Ibis Al Rigga in het Nederlands

Prima in orde, goede ligging

MirjamV
26-3-2017

Voorafgaande aan onze cruise 3 nachten in dit hotel verbleven. Alles keurig op orde, rookvrije kamer. Flesjes water op de kamer. Goed bed en airco. Ligging ten opzichte van het vliegveld heel gunstig, alsmede naar de cruise-haven ook prima. Ontbijt keurig, even vragen om een gebakken eitje en ze brengen deze aan je tafel. Lekkere vruchtensappen. In de hal altijd lekker fris water met een klein smaakje (citroen, sinaasappel of appel) vrij om te nemen. In de directe omgeving van het hotel veel restaurants, maar diner in het hotel zelf ook prima on orde.

Gereisd Met partner in maart 2017

Eenmalig

Antje
28-10-2015

Voor de tweede keer in Dubai maar Ibis nooit meer voor ons . De locatie is prima en metro dichtbij want die heb je wel nodig om richting het leuke strand te gaan of andere uitjes. De kamers zijn slecht qua hygiene en verouderd. Wij hadden een muffe kamer die niet goed schoongemaakt werd na melding werd er wel iets aan gedaan. Maar de vloerbedekking had ook al het eea meegemaakt. We hebben het top gehad alleen gaan we de volgende x naar het city max dat een frisse en iets vernieuwender is

Gereisd Met partner in januari 2015

Aanrader prijs/kwaliteit verhouding

Danielle
3-5-2013

De prijs kwaliteit verhouding van dit hotel is prima. Goede kamers. Zeer dichtbij metro die je overal naartoe brengt. Op loopafstand van de haven waar je een bootje neemt. Geen ontbijt in hotel genomen, maar lekker in de buurt bij tentjes gegeten. Stap je naar buiten uit het hotel en naar rechts is zeer vlakbij een shopping mall met bioscoop en leuke winkels. Achter de shopping mall is een mooie supermarkt. Alles dus dichtbij. Druk van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat.

Gereisd Met partner in december 2012

Tjingo

Ideale ligging en supervriendelijk.

Tessa De Canck
23-1-2013

We zijn 's morgens prima ontvangen en konden reeds rond 10u op de kamer. Prima bagage-depot indien benodigd. Leuk ontbijt met mogelijkheid tot buiten terras.

Gereisd Met partner in januari 2013

Mooi hotel

Manon
5-6-2012

Wy zyn in april 2012 in dit hotel geweest. Keurig netjes verzorgd. Het enige vervelende was dat wy 's morgens om 9:00 uur aankwamen en geen gebruik mochten maken van het ontbyt. Wy waren met een groep van 7 man, 5 volwassenen, 1 puber en 1 baby. Het was goed te doen, sterker nog: zeer goed te doen. De metro is op 300 meter afstand, restaurantjes en winkeltjes heel dichtby. Het ontbyt was zeer goed. Erg variërend en keus voor iedereen. De ligging is dus heel erg goed. Ook het personeel is heel aardig. Leuk gekletst met de manager en er werd ons van alles aangeboden. tevens ook goed beveiligd want zonder pasje werkt de lift niet en je kan alleen naar de verdieping waar je kamer zich bevind. Wy vonden het voor 4 nachten zeer goed!

Gereisd Met vrienden in april 2012

Voor mensen die Dubai willen verkennen!

ellen201
29-2-2012

Verhouding prijs-kwaliteit prima in orde. Ligging direct bij de metro. Ontbijt meer dan voldoende, alleen nog niet zo goed georganiseerd. Het eten is prima, alleen tafeltjes worden bijna niet afgeruimd. Kamers schoon en netjes.

Gereisd Met vrienden in Wed Feb 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima stadshotel

Marina
20-11-2010

Wanneer je op zoek bent naar een goedkoop, maar prima hotel in Deira, is Al Rigga perfect. Wij betaalden voor 5 nachten incl. ontbijt €330 met 2 personen. Super goedkoop dus. Ontbijt is goed (broodjes, yoghurt, fruit, bacon & eggs - eigenlijk alles wat je wenst). Metrostation is om de hoek; super handig. Voor minder dan 2 euro brengt deze je naar de andere kant van Dubai. Kleine, nette kamers met goede bedden. De wijk Deira is wat ouder en past niet in het luxueuze wat Dubai ook biedt. Wij vonden dit juist leuk.

Gereisd Met partner in oktober 2010

• De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand> 10 km, > 20 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Al Rigga in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Al Rigga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.