Hotel Ibis Al Rigga

Ver. Arabische Emiraten, Ver. Arabische Emiraten, Dubai

9.1Fenomenaal

25 reviews over Hotel Ibis Al Rigga

• 8MirjamV26-03-2017

Prima in orde, goede ligging

Voorafgaande aan onze cruise 3 nachten in dit hotel verbleven. Alles keurig op orde, rookvrije kamer. Flesjes water op de kamer. Goed bed en airco. Ligging ten opzichte van het vliegveld heel gunstig, alsmede naar de cruise-haven ook prima. Ontbijt keurig, even vragen om een gebakken eitje en ze brengen deze aan je tafel. Lekkere vruchtensappen. In de hal altijd lekker fris water met een klein smaakje (citroen, sinaasappel of appel) vrij om te nemen. In de directe omgeving van het hotel veel restaurants, maar diner in het hotel zelf ook prima on orde.

Gereisd met partner in maart 2017

• 4Antje28-10-2015

Eenmalig

Voor de tweede keer in Dubai maar Ibis nooit meer voor ons . De locatie is prima en metro dichtbij want die heb je wel nodig om richting het leuke strand te gaan of andere uitjes. De kamers zijn slecht qua hygiene en verouderd. Wij hadden een muffe kamer die niet goed schoongemaakt werd na melding werd er wel iets aan gedaan. Maar de vloerbedekking had ook al het eea meegemaakt. We hebben het top gehad alleen gaan we de volgende x naar het city max dat een frisse en iets vernieuwender is

Gereisd met partner in januari 2015

• 7Danielle03-05-2013

Aanrader prijs/kwaliteit verhouding

De prijs kwaliteit verhouding van dit hotel is prima. Goede kamers. Zeer dichtbij metro die je overal naartoe brengt. Op loopafstand van de haven waar je een bootje neemt. Geen ontbijt in hotel genomen, maar lekker in de buurt bij tentjes gegeten. Stap je naar buiten uit het hotel en naar rechts is zeer vlakbij een shopping mall met bioscoop en leuke winkels. Achter de shopping mall is een mooie supermarkt. Alles dus dichtbij. Druk van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat.

Gereisd met partner in december 2012

• 9Tessa De Canck23-01-2013

Ideale ligging en supervriendelijk.

We zijn 's morgens prima ontvangen en konden reeds rond 10u op de kamer. Prima bagage-depot indien benodigd. Leuk ontbijt met mogelijkheid tot buiten terras.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Manon05-06-2012

Mooi hotel

Wy zyn in april 2012 in dit hotel geweest. Keurig netjes verzorgd. Het enige vervelende was dat wy 's morgens om 9:00 uur aankwamen en geen gebruik mochten maken van het ontbyt. Wy waren met een groep van 7 man, 5 volwassenen, 1 puber en 1 baby. Het was goed te doen, sterker nog: zeer goed te doen. De metro is op 300 meter afstand, restaurantjes en winkeltjes heel dichtby. Het ontbyt was zeer goed. Erg variërend en keus voor iedereen. De ligging is dus heel erg goed. Ook het personeel is heel aardig. Leuk gekletst met de manager en er werd ons van alles aangeboden. tevens ook goed beveiligd want zonder pasje werkt de lift niet en je kan alleen naar de verdieping waar je kamer zich bevind. Wy vonden het voor 4 nachten zeer goed!

Gereisd met vrienden in april 2012

• 7ellen20129-02-2012

Voor mensen die Dubai willen verkennen!

Verhouding prijs-kwaliteit prima in orde. Ligging direct bij de metro. Ontbijt meer dan voldoende, alleen nog niet zo goed georganiseerd. Het eten is prima, alleen tafeltjes worden bijna niet afgeruimd. Kamers schoon en netjes.

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 9Marina20-11-2010

Prima stadshotel

Wanneer je op zoek bent naar een goedkoop, maar prima hotel in Deira, is Al Rigga perfect. Wij betaalden voor 5 nachten incl. ontbijt €330 met 2 personen. Super goedkoop dus. Ontbijt is goed (broodjes, yoghurt, fruit, bacon & eggs - eigenlijk alles wat je wenst). Metrostation is om de hoek; super handig. Voor minder dan 2 euro brengt deze je naar de andere kant van Dubai. Kleine, nette kamers met goede bedden. De wijk Deira is wat ouder en past niet in het luxueuze wat Dubai ook biedt. Wij vonden dit juist leuk.

Gereisd met partner in oktober 2010

Hotel Ibis Al Rigga info