Hotel Ibis Al Barsha

3 reviews over Hotel Ibis Al Barsha in het Nederlands

Prima centraal gelegen hotel

Emiel
2-2-2017

Prima hotel van waaruit je eenvoudig diverse kanten uit kan voor uitstapjes. Metro op ca 15 min lopen en taxi's voor de deur. Hotel is gelegen aan een drukke weg maar daar hadden wij in hotel niet veel last van. Wij hadden kamer aan achterzijde met uitzicht op gebouwen in aanbouw en veel zand.

Wij hadden eerste dag telkens problemen met onze sleutelkaart maar dit is goed opgelost door vriendelijk personeel.

Ontbijt is zeer eenvoudig maar prima te doen. 's avonds kan in restaurant in hotel gegeten worden. Wij hadden 1x een indisch buffet dat goed betaalbaar en ook lekker was.

Ook kamer zag er netjes uit. Niet al te groot maar om te slapen prima.

Świetne miejsce

Justine
31-7-2012

Hotel "Ibis Al Barsha" w Dubaju jest bardzo wygodny, przyjazny. Obsługa bardzo dobra, zawsze pomocna przy rozwiązywaniu problemów, jeśli takowe występują. Hotel położony jest w świetnym miejscu, tylko 2 kilometry od Emirates of Mall

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Jeroen
18-11-2010

De ligging van Ibis Al Barsha is ideaal. Je bent binnen no-time op de leukste plekjes in Dubai. Het hotel zelf is echter slechts 2 sterren (3 sterren voor Europese begrippen) en is gewoon basis.

Het ontbijt stelt voor 12,50 euro niks voor (droogbrood en aanmaaksap) dus die kun je beter skippen, maar het hotel kost dan ook bijna niks. Dus een aanrader als je alleen een hotel zoekt om te slapen en een goede lokatie.

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Al Barsha voor je op een rij gezet:

Neckermann Reizen
Neckermann Reizen
D-reizen
D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Al Barsha in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Al Barsha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Al Barsha scoort een 7.14 uit 10 op basis van 3 reviews.