Hotel Holiday Inn Al Barsha

Hotel Holiday Inn Al Barsha
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Al Barsha voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Holiday Inn Al Barsha in het Nederlands

Prima, maar niet voor herhaling vatbaar

Myrthe, 15-10-2013

Het hotel is netjes, vooral de centrale gelegenheden zijn uitermate schoon!

Als ongetrouwd stel krijg je twee losse bedden. Wij vonden de kamers niet bijzonder ruim maar ze waren prima. Het zwembad is lekker, maar er zijn geen parasols!! Dus even rustig liggen zit er niet in als je snel verbrand. Het ontbijt was erg goed, en ook het diner was top!

Ligging is prima, maar lopen in 40 graden is geen pretje. Taxi's zijn betaalbaar en Metrohalte ligt op enkele minuten lopen.

Uitstekend hotel

meneerdejong, 9-6-2013

Prima hotel. Wel duur. Voldoende ruimte. Ontbijt is goed maar niet overdadig.

Prima uitvalsbasis

Helena, 2-5-2011

2 bedroom suite is ideaal voor gezinnen. Betaat uit een grote living met 2 aparte, ruime, slaapkamers met elk een eigen badkamer. Zwembad op het dak is heerlijk met een prachtig uitzicht. Goede service en vriendelijk personeel. Prima uitvalsbasis!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Al Barsha in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Al Barsha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Al Barsha scoort een 8.33 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: