Hotel Hilton Dubai Jumeirah

9.8Fenomenaal

Ver. Arabische Emiraten, Ver. Arabische Emiraten, Dubai

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 897p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang

53 reviews over Hotel Hilton Dubai Jumeirah

• 2019
    10Alberts14-09-2019

Geweldig hotel. Super ligging. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn geweldig. Het eten is ook echt geweldig, zowel ontbijt als diner.. Het is erg schoon. TOP .

Gereisd met partner in september 2019

• 9A.L.Hardam14-04-2019

Heel relaxed,maar wel duur

Alleen gereisd in februari 2017

• 2018
    8Serc10-02-2018

Heerlijk

Deze hotel ligt centraal en is gelijk aan het strand, heel veel restaurants en shopping winkels binnen handbereik. Hotel is super.schoon en vriendelijke personeel.

Gereisd met partner in december 2017

• Oude reviews

10rene schaefer21-03-2017

Super vakantie gehad ,echt Fantastisch

mensen zijn vriendelijk, je kijkt je ogen uit werkelijk prachtig, diverse excursies gedaan zeer aanbevolen. negatieviteit niet van toepassing een scorre van 10

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

• 10Morena19-03-2017

Ik voelde mij meteen welkom!

Wat het meest uitsprong voor mij was dat de service van het hotel top was. Heel vriendelijk personeel waardoor wij ons bij binnenkomst meteen welkom voelde. Daarnaast was de ligging van het hotel ideaal, aan het strand en ook vlakbij winkels en andere restaurants.

Gereisd in mei 2016

• 2Isa06-02-2017

Nooit meer!

Ligging is fantastisch. Hotel is inmiddels gedateerd, eten zeer matig tot slecht. Klantvriendelijkheid onder nulpunt. Housekeeping is de enige afdeling welke klantvriendelijkheid nog wel hoog in t vaandel heeft. De afgelopen 10 jaar regelmatig gelogeerd. En ieder jaar slechter, de ligging maakte dat je toch steeds terug gaat en buiten de deur eet(zelfs ontbijt). Dubai has much better to offer!!! Customerservice is the worst I've ever had in Dubai

Gereisd met partner in januari 2017

• 10Amber12-06-2016

Beste hotel!

Voor herhaling vatbaar! We zaten zelf in The Walk, maar waren regelmatig te vinden in het andere hotel. Eigenlijk niks op aan te klagen, vriendelijk personeel, mooie (privé) strand, nette kamers en zeker heerlijk eten! De metro is op loopafstand, naast de metro zit een super leuke mall! Ook zit een kleine supermarkt om de hoek die nog geen 5 minuten lopen is (met soms ook Nederlandse producten😛). Wat voor ons ook een pluspuntje was dat wij in de ramadan periode waren, alles was goedkoper! Hotel, taxi's, eettentjes. Ook was het waterpark en andere dingen super rustig! Zelf dachten wij toen we met ramadan boekte (wat we eerst niet verteld kregen) dat ze heel streng ook op toeristen zouden gaan letten, maar dat valt echt mee, je kan gewoon overdag water drinken of iets eten! Omdat ik wel respect wil tonen heb ik wel lange jurkjes en rokken gedragen buiten het hotel.

Kortom de beste vakantie die ik ooit heb gehad!

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 9Noel04-05-2015

Voor herhaling vatbaar!

Van 24-04 tot 02-05 in dit hotel verbleven. Pluspunten: Mooi hotel, perfecte locatie met volop restaurantjes in de omgeving, aan het strand, vriendelijk personeel, zeer uitgebreid ontbijt. Dit hotel is echt een aanrader!

Klein minpuntje: Zwembad relatief klein voor de grootte van het hotel, zwembadwater zeer warm en zorgt niet voor verkoeling.

Gereisd met partner in april 2015

• 10kerst388_126-03-2015

Heerlijk genoten

Wij zaten in THE Walk, halfpension geboekt. Service perfect zo ook het eten. Vriendelijk personeel, het strand is perfect, zwembaden klein vergeleken met de grote van het hotel. S'avonds auto's kijken op THE. Walk. Prachtigedure auto's. Weinig winkels in de omgeving, veel terrasjes waarjelekker kunt drinken en kijken. Jammer dat er veel bouwactiviteiten zijn, maar dit wisten we van te voren

Gereisd met partner in maart 2015

• 9Jolanda Broekhuis14-01-2015

goede keuze

Echt een aanrader. Service meer dan prima, vriendelijk, functioneel, met ook een Nederlandse dame bij de receptie. Fijn klasse hotel, maar niet over de top; heerlijk stijlvol, comfortabel en kindvriendelijk. We hebben echt genoten. Levendige omgeving; leuk voor een wandeling over de boulevard; winkelaanbod viel tegen, terrasjes en restaurantjes volop (met fijne fruitcocktails:-) en het strand is gewoon ok. Voldoende bedjes, stoeltjes, bediening tot haast in zee (wel een beetje geduld hebben). Enige spijtige vonden we dat het zwembad (in deze periode in ieder geval) de gehele dag in de schaduw lag. Jammer, want het is een leuk bad, met een poolbar etc. En tja, in Dubai helemaal met kerst en oud en nieuw, moet je geen koopjes verwachten.

Gereisd met jonge kinderen in december 2014

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Arabisch, Aziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Duits, Engels, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Japans, Mexicaans, Oosters, Spaans, Steaks, Sushi, Tapas / Fingerfood, Thais, Vegetarisch, Zuid-Amerikaans

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking