Géén boekingskosten

Hotel Hilton Dubai Jumeirah

Verenigde Arabische EmiratenVer. Arabische EmiratenDubai

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Hilton Dubai Jumeirah voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 54 reviews

• Sportfaciliteiten

55 Reviews over Hilton Dubai Jumeirah

• 5Sam25-05-2022

Slecht hotel

Helaas geen pluspunten. Hotel was te druk. Niet genoeg bedjes bij het zwembad. Naast het hotel wordt een hotel gebouwd wat geluidsoverlast veroorzaakt. Het ergste van alles is dat er van alles op je kamer nummer wordt gefactureerd terwijl je dit niet hebt gebruikt. Hotel gebruikt oplichtingspraktijken. Je kan beter een ander hotel nemen.

Hilton, Eigenaar, 02-06-2022

Dear Sam,

Thank you for your review,

Warm regards, Hilton Dubai Jumeirah team

• 8M05-05-2022

Heerlijk🥰

Fijn hotel, naast het hotel word gebouwd maar daar hebben wij geen last van gehad. De ligging is top, aan het strand en in een levendige omgeving. Het minpuntje vonden wij het avondeten, maar het hotel heeft meerder restaurants dus dat is helemaal goed gekomen

Hilton, Eigenaar, 02-06-2022

Dear M,

Thank you for your review,

Warm regards, Hilton Dubai Jumeirah team

• 10Alberts14-09-2019

Geweldig hotel. Super ligging. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn geweldig. Het eten is ook echt geweldig, zowel ontbijt als diner.. Het is erg schoon. TOP .

• 9A.L.Hardam14-04-2019

Heel relaxed,maar wel duur

• 3Erik Lagas11-03-2018

Hilton Unworthy!

Nice room and breakfast. But if you want to relax on the beach and have space, choose Sheraton Jumeirah Beach, 5 minutes walking from Hilton. At Hilton you lie on top of each other and don't even see the sea when you are late. Sheraton has a lot of space and is much more relaxing!

• 8Serc10-02-2018

Heerlijk

Deze hotel ligt centraal en is gelijk aan het strand, heel veel restaurants en shopping winkels binnen handbereik. Hotel is super.schoon en vriendelijke personeel.

• 10rene schaefer21-03-2017

Super vakantie gehad ,echt Fantastisch

mensen zijn vriendelijk, je kijkt je ogen uit werkelijk prachtig, diverse excursies gedaan zeer aanbevolen. negatieviteit niet van toepassing een scorre van 10

• 10Morena19-03-2017

Ik voelde mij meteen welkom!

Wat het meest uitsprong voor mij was dat de service van het hotel top was. Heel vriendelijk personeel waardoor wij ons bij binnenkomst meteen welkom voelde. Daarnaast was de ligging van het hotel ideaal, aan het strand en ook vlakbij winkels en andere restaurants.

• 2Isa06-02-2017

Nooit meer!

Ligging is fantastisch. Hotel is inmiddels gedateerd, eten zeer matig tot slecht. Klantvriendelijkheid onder nulpunt. Housekeeping is de enige afdeling welke klantvriendelijkheid nog wel hoog in t vaandel heeft. De afgelopen 10 jaar regelmatig gelogeerd. En ieder jaar slechter, de ligging maakte dat je toch steeds terug gaat en buiten de deur eet(zelfs ontbijt). Dubai has much better to offer!!! Customerservice is the worst I've ever had in Dubai

• 10Amber12-06-2016

Beste hotel!

Voor herhaling vatbaar! We zaten zelf in The Walk, maar waren regelmatig te vinden in het andere hotel. Eigenlijk niks op aan te klagen, vriendelijk personeel, mooie (privé) strand, nette kamers en zeker heerlijk eten! De metro is op loopafstand, naast de metro zit een super leuke mall! Ook zit een kleine supermarkt om de hoek die nog geen 5 minuten lopen is (met soms ook Nederlandse producten😛). Wat voor ons ook een pluspuntje was dat wij in de ramadan periode waren, alles was goedkoper! Hotel, taxi's, eettentjes. Ook was het waterpark en andere dingen super rustig! Zelf dachten wij toen we met ramadan boekte (wat we eerst niet verteld kregen) dat ze heel streng ook op toeristen zouden gaan letten, maar dat valt echt mee, je kan gewoon overdag water drinken of iets eten! Omdat ik wel respect wil tonen heb ik wel lange jurkjes en rokken gedragen buiten het hotel.

Kortom de beste vakantie die ik ooit heb gehad!

Hotel Hilton Dubai Jumeirah info

Entertainment

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden