Hotel Hilton Dubai Jumeirah

Hotel aan zeeWeer vandaag35°29°
Hotel Hilton Dubai Jumeirah
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Dubai Jumeirah voor je op een rij gezet:

50 reviews over Hotel Hilton Dubai Jumeirah in het Nederlands

A.L.Hardam
14-4-2019

Heel relaxed,maar wel duur

Gereisd alleenreizend in februari 2017

Heerlijk

Serc
10-2-2018

Deze hotel ligt centraal en is gelijk aan het strand, heel veel restaurants en shopping winkels binnen handbereik. Hotel is super.schoon en vriendelijke personeel.

Gereisd met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super vakantie gehad ,echt Fantastisch

rene schaefer
21-3-2017

mensen zijn vriendelijk, je kijkt je ogen uit werkelijk prachtig, diverse excursies gedaan zeer aanbevolen. negatieviteit niet van toepassing een scorre van 10

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

D-reizen

Ik voelde mij meteen welkom!

Morena
19-3-2017

Wat het meest uitsprong voor mij was dat de service van het hotel top was. Heel vriendelijk personeel waardoor wij ons bij binnenkomst meteen welkom voelde. Daarnaast was de ligging van het hotel ideaal, aan het strand en ook vlakbij winkels en andere restaurants.

Gereisd anders in mei 2016

Nooit meer!

Isa
6-2-2017

Ligging is fantastisch. Hotel is inmiddels gedateerd, eten zeer matig tot slecht. Klantvriendelijkheid onder nulpunt. Housekeeping is de enige afdeling welke klantvriendelijkheid nog wel hoog in t vaandel heeft. De afgelopen 10 jaar regelmatig gelogeerd. En ieder jaar slechter, de ligging maakte dat je toch steeds terug gaat en buiten de deur eet(zelfs ontbijt). Dubai has much better to offer!!! Customerservice is the worst I've ever had in Dubai

Gereisd met partner in januari 2017

Beste hotel!

Amber
12-6-2016

Voor herhaling vatbaar! We zaten zelf in The Walk, maar waren regelmatig te vinden in het andere hotel. Eigenlijk niks op aan te klagen, vriendelijk personeel, mooie (privé) strand, nette kamers en zeker heerlijk eten! De metro is op loopafstand, naast de metro zit een super leuke mall! Ook zit een kleine supermarkt om de hoek die nog geen 5 minuten lopen is (met soms ook Nederlandse producten😛). Wat voor ons ook een pluspuntje was dat wij in de ramadan periode waren, alles was goedkoper! Hotel, taxi's, eettentjes. Ook was het waterpark en andere dingen super rustig! Zelf dachten wij toen we met ramadan boekte (wat we eerst niet verteld kregen) dat ze heel streng ook op toeristen zouden gaan letten, maar dat valt echt mee, je kan gewoon overdag water drinken of iets eten! Omdat ik wel respect wil tonen heb ik wel lange jurkjes en rokken gedragen buiten het hotel.

Kortom de beste vakantie die ik ooit heb gehad!

Gereisd met vrienden in juli 2015

Voor herhaling vatbaar!

Noel
4-5-2015

Van 24-04 tot 02-05 in dit hotel verbleven. Pluspunten: Mooi hotel, perfecte locatie met volop restaurantjes in de omgeving, aan het strand, vriendelijk personeel, zeer uitgebreid ontbijt. Dit hotel is echt een aanrader!

Klein minpuntje: Zwembad relatief klein voor de grootte van het hotel, zwembadwater zeer warm en zorgt niet voor verkoeling.

Gereisd met partner in april 2015

Heerlijk genoten

kerst388_1
26-3-2015

Wij zaten in THE Walk, halfpension geboekt. Service perfect zo ook het eten. Vriendelijk personeel, het strand is perfect, zwembaden klein vergeleken met de grote van het hotel. S'avonds auto's kijken op THE. Walk. Prachtigedure auto's. Weinig winkels in de omgeving, veel terrasjes waarjelekker kunt drinken en kijken. Jammer dat er veel bouwactiviteiten zijn, maar dit wisten we van te voren

Gereisd met partner in maart 2015

goede keuze

Jolanda Broekhuis
14-1-2015

Echt een aanrader. Service meer dan prima, vriendelijk, functioneel, met ook een Nederlandse dame bij de receptie. Fijn klasse hotel, maar niet over de top; heerlijk stijlvol, comfortabel en kindvriendelijk. We hebben echt genoten. Levendige omgeving; leuk voor een wandeling over de boulevard; winkelaanbod viel tegen, terrasjes en restaurantjes volop (met fijne fruitcocktails:-) en het strand is gewoon ok. Voldoende bedjes, stoeltjes, bediening tot haast in zee (wel een beetje geduld hebben). Enige spijtige vonden we dat het zwembad (in deze periode in ieder geval) de gehele dag in de schaduw lag. Jammer, want het is een leuk bad, met een poolbar etc. En tja, in Dubai helemaal met kerst en oud en nieuw, moet je geen koopjes verwachten.

Gereisd met jonge kinderen in december 2014

Super locatie

Judith
1-1-2015

Beste hotel voor vakantie in Dubai. Vooral de ligging aan "the walk" en "the beach" is super. Direct aan het prive strand met voldoende ligbedden en parasols. Ook mooie tuin met ligbedden. Ontbijt in hotel is geweldig, personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Hotel ligt aan nieuwe boulevard (JBR) met volop leuke restaurants. Metrostation vlakbij zodat je gemakkelijk de rest van Dubai kunt verkennen.

Gereisd met partner in december 2014

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Arabisch, Aziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Duits, Engels, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Japans, Mexicaans, Oosters, Spaans, Steaks, Sushi, Tapas / Fingerfood, Thais, Vegetarisch, Zuid-Amerikaans

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Dubai Jumeirah in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Dubai Jumeirah zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.