Aparthotel Golden Sands ( 3, 5 ,10 )

Aparthotel
Aparthotel Golden Sands ( 3, 5 ,10 )
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Sands ( 3, 5 ,10 ) voor je op een rij gezet:

28 reviews over Aparthotel Golden Sands ( 3, 5 ,10 ) in het Nederlands

Prima hotel !!

Dirk, 28-5-2011

Ben hier een week verbleven. prima tijd gehad.

Personeel altijd bereid te helpen, faciliteiten zijn ook goed in orde. Het hotel ligt centraal dus alles is goed bereikbaar, taxi's staan voor het hotel en zijn vaak vriendelijk en niet duur !

goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Goede kamer, maar weinig sfeer

Jeroen & Maartje, 23-12-2010

Een schitterende kamer, maar daar hebben we heel weinig tijd doorgebracht. Verder heeft het hotel niets te bieden. Hotel is moeilijk te vinden, want er zijn verschillende golden sands. Ligt een beetje in het 'oude gedeelte', wat fijn is. Even geen bouwkavel!

Goede Ligging, Slechte service

ryanm, 1-1-2010

Een land waar u wel het nodige van te voren moet weten.

De touroperator heeft ons niet goed ingelicht waardoor wij bij aankomst op het luchthaven geen vervoer naar het hotel hadden. Wij hebben een taxi moeten nemen naar het hotel, eenmaal op het hotel aangekomen dien je 100 euro borg te betalen en na vertrek krijg je het bedrag terug in Dirham. Die je daar vervolgens niet kan wisselen naar Euro. Golden Sands 3 heeft goede kamers gratis wifi. Het personeel is niet vriendelijk of behulpzaam. De ligging is wel goed vlak bij abra waar u met een boot naar de gold souk kunt gaan. Vervoer is een groot probleem in dit land er is geen openbaar vervoer tot kort. Taxi's zijn betaalbaar maar verschilt niet veel met Nederland of Belgie. Het is de moeite waard om naar de hoofdstad van VAE te gaan en de Jeep safari.

keurig hotel

Brouwer, 3-12-2009

Wij zijn begin november 2009 in Golden Sants 5 geweest. Was een mooie zit slaapkamer met alle comfort en keurig schoon. Goede bedden.Het ontbijt was matig niet erg uitgebreid maar zag er allemaal fris uit en werd regelmatig bijgevuld. Er was alleen geen verse koffie alleen Nescafe.Voor een verblijf voor een paar dagen een prima hotel.Ongeveer 15 a 20 min lopen naar openbaar vervoer. Taxi's in Dubai erg goedkoop.Kan hop on off bus ook boeken in het hotel Sands 3. Sands 3 had dezelfde eetzaal en hetzelfde zwembad alleen de appartementen waren groter(meestal 2 kamers)

Vreselijk

Janssen, 7-5-2009

Dit is echt gewoon een belachelijk vies lelijk aparthotel. Tussen de prostituees, en schooiers. Keuken gewoon echt vies, badkamer gewoon echt vies vies. En die bedden nou gewoon echt afgrijselijk. Overal TL verlichting, van dat felle zeg maar die mensen in de schuur hebben!! Voor mij NOOIT meer.

Prima hotel,dagelijkse verschoning van handdoeken,en wordt iedere dag goed schoongemaakt.1 minpunt vonden wij het zwembad,erg klein,en de menukaart klopte niet.Wat er op de kaart stond,was niet aanwezig.

Prima verblijf, op loopafstand van het Meena Bazaar het en

Priscila Barten, 28-2-2006

Prima verblijf, op loopafstand van het Meena Bazaar het indiaase shoppinggebied en de Nederlandse consulaat in Bur Dubai.

Zeker aan te raden!!!

Ligt in een hoerenbuurt, en ver van alle voorzieningen, 3

Kitty Vermeulen, 17-1-2004

Ligt in een hoerenbuurt, en ver van alle voorzieningen, met name Golden Sands 3 is totaal uitgeleefd. Zeker niet boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Golden Sands ( 3, 5 ,10 ) in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Golden Sands ( 3, 5 ,10 ) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Golden Sands ( 3, 5 ,10 ) scoort een 7.88 uit 10 op basis van 29 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: