Aparthotel Golden Sands ( 3, 5 ,10 )

Aparthotel
KinderhotelWeer vandaag31°25°
Aparthotel Golden Sands ( 3, 5 ,10 )
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Sands ( 3, 5 ,10 ) voor je op een rij gezet:

29 reviews over Aparthotel Golden Sands ( 3, 5 ,10 ) in het Nederlands

Prima voor een paar dagen

E
28-6-2015

Zwembad stelde niks voor bedden waren te hard en kraakte eten was prima maar eenvoudig wel aardig personeel en goede ligging zo bij de metro

Heerlijk genoten!

edwinclix
8-1-2014

Het hotel is uitstekend bevallen. Wij zaten in Golden Sands 3. Gratis wifi op de kamer en in de openbare ruimtes! Vriendelijk personeel, ruime kamers en heerlijk gegeten (halfpension). Het ontbijtbuffet was uitstekend en 's-avond een heerlijk buffet dat er elke dag anders uitzag. Het zwembad in Golden Sands 3 is op de eerste verdieping. Het is vrij klein en de zon is vroeg weg. Wat wij deden was naar het kleine zwembad gaan op het dak van Golden Sands 5 wat te bereiken is via een bruggetje. Wat jammer is, is dat er geen bar is waar je voor het slapen gaan nog een borreltje kan drinken (wij deden dat bij The Music Room op 5 minuten lopen). Ook is het toch wel een kwartier lopen naar de dichtstbijzijnde metro. Wij hebben een prima verblijf gehad hier. Qua prijs/kwaliteit een goede keus.

Goede prijs/kwalitietverhouding

T. Oudijk
16-11-2013

Onze appartementen (3 studio's) waren ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Er is een keukenblok met daarin in een was/droogmachine. De bedden zijn goed, misschien voor sommige mensen wat hard. De badkamer is aan de kleine kant, maar ook heel netjes. het ontbijt is behoorlijk uitgebreid, je kan in het restaurant eten maar ook heerlijk buiten op het terras bij het zwembad. Het zwembad is erg klein. Het personeel is vriendelijk. Het is een kwartiertje lopen naar de metro.

D-reizen

leuk voor een paar dagen

mazzeltof1
1-11-2013

algemene indruk is eenvoudig.Ontbijt erg maar dan ook erg karig voor een 3* in Dubai.Ibis isbv stukken beter en ook andere 3*.Ontbijt alleen toast brood.de ene dag eeen vet gebakken ei,dan een blauw hardgekookt ei.Vruchtensapje,nescafe oploskoffie.Bestek ,kopjes,borden vaak op.dus wachten.Nee je zag ook dat veel mensen zelf beleg meenamen.Omgeving niet veel byzonders,veel Golden SandsIndiaase buurt,wel nu met hun kerst erg gezellig met versierde balkons.

Vaak geen handdoeken,oude wel al meegenomen,maar de ''auto'' was stuk,dus pas vrij laat in de avond.Personeel over het algemeen vriendelijk.Pas late schoonmaak,ben je de hele dag weggeweest,kom je laat terug,zijn ze met je kamer bezig.Uitzicht op parkeer terrein.Zwembad beneden erg heet,ligt ingesloten en water is warm.Op het dak iets koeler,meer wind.Douchen is helaas alleen mogelijk met heet water,want koud water is er dus niet.Leuk voor paar dagen Prijs was gelukkig laag,maar was het duurder dan is het einde wel zoek.

Voor stedentrip Dubai goed te doen

Am van rossen
20-10-2013

Vrijdag teruggekomen vanuit Dubai. Appartement is netjes en ruim. Bedden goed. Paar keer geen schone handdoeken gekregen maar na belletje met receptie direct opgelost. Roomservice is prima en snel. Omgeving is niet bijzonder en toch nog wel een tippeltje naar het metrostation (zeker in 35 graden). Zwembad stelt echt niets voor. Met kleine kinderen kan je beter een resort boeken maar voor stedentrip prima.

Goed genoeg voor stedentrip dubai

Manon
13-2-2013

Het hotel ligt wat afgelegen in "klein India", echter prima hotel voor een paar dagen Dubai. De service bij de receptie kan beter en ook het ontbijt is zeer karig, maar de kamers maken veel goed. Ruime studio's met prima bedden, elke dag schone handdoeken en de afwas wordt ook gedaan. Er is een kluis aanwezig op de kamer wat zeker ook prettig is. Voor het hotel staan elke dag taxi's, waardoor de ligging ook niet heel veel uitmaakt. Taxis zijn goedkoop, dus ook al ligt alles ver uitelkaar dubai is een geweldige vakantiebestemming.

Leuk Hotel in Oud Dubai

evertjan74
8-12-2012

Prima verblijf om Dubai te ontdekken. Super vriendelijk personeel, kamer goed schoon en elke dag handdoeken wissel (zelfs afwas werd gedaan).

Ontbijt was goed. Gratis parkeren op binnenplaats. Wifi (gratis) alleen in lobby en in restaurant. Wel vaste internetverbinding op kamer.

golden sands 5

gaston_marloes
15-2-2012

Goed hotel, kamer zeer ruim. Met wasmachine, balkon mag geen balkon heten, 50 cm diep. We hebben een prettig verblijf gehad. Ontbijt niet bij boeken. Aan de overkant zit een kleine supermarkt waar je elke dag vers brood( ook bruin) kan krijgen en voldoende beleg. Er is een zwembad op het dak, maar wel klein.

Goed Aparthotel

jeannyvandijk
5-2-2012

Er moet inderdaad borg betaald worden, je kunt daarom ook beter een creditcard nemen als je naar verre bestemmingen reist, de borg wordt vernietigd bij het uitchecken. Verder een heel fijn hotel. Je hebt wel bijna overal een taxi nodig maar die zijn niet duur. Uit eten is ook heel goedkoop, shoppen valt tegen het is duurder dan in Nederland. Wij hebben een leuke tijd gehad het is een fijn land en zeker niet vrouw onvriendelijk wat wordt beweerd.

Voor het geld helemaal te gek

monique
24-12-2011

Wij zijn met touroperator 5 dagen naar dubai geweest.

En het golden sands was gewoon super.

Zeer aardig personeel,het was er super schoon.

Ik heb werkelijk helemaal niks aan te merken.

We betaalde voor vlucht en hotel slecht 300,- euro.

En ik ben een echte vervente dubai ganger.

Kortom heel goed te doen.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Golden Sands ( 3, 5 ,10 ) in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Golden Sands ( 3, 5 ,10 ) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.