Aparthotel Golden Sands ( 3, 5 ,10 )

Aparthotel
KinderhotelWeer vandaag30°26°
Aparthotel Golden Sands ( 3, 5 ,10 )
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Sands ( 3, 5 ,10 ) voor je op een rij gezet:

29 reviews over Aparthotel Golden Sands ( 3, 5 ,10 ) in het Nederlands

Prijsknaller voor Dubai

Eric de Bruijn
11-8-2018

Golden sands 3 is een uitstekende maar let op budget bestemming .Het hotel is schoon en de appartementen zijn groot schoon en van alles voorzien .airco tv koelkast diepvries kortom alles is aanwezig.Het is de perfecte basis voor uitstappen in Dubai.Het ligt wel tussen andere hotels in .Het ligt in het oudere gedeelte Burj Dabai.Voor het geld van een budgetreis kan je van hieruit uitstapjes maken.Wij huren altijd een auto die wij gelijk na de landing meenemen op het vliegveld .Huur auto voor 8dagen incl all risk verzekering rond de 200 euro en de benzine lost 40 ct per liter😄.

Het strand ligt op 10 min rijden en het mooie strand met foodtrucks en eettentjes Kitebeach is aanrader.

Kortom verwacht niet het Dubai van de tv bij je hotel maar voor een mooie prijs kan je van hieruit overal heengaan alles binnen 30min te bereiken en geloof me ik heb ook in het dure Marina gebied gezetten maar is 5 keer zo duur en ja inderdaad veel luxer .

Fantastisch hotel en personeel

Manodj Koemar Ramon
15-12-2017

Hotel is echt geschikt voor gezin met kinderen.personeel waren echt aardig en behulpzaam.je kan gelijk taxi krijgen.onbekendee mensen kunnen niet naar boven,want lift gaat met een kaartt open.

Zeer goed

Benny Van Oppens
21-10-2017

Golden Sands Dubai.Is een goed stads aparthotel.Goed ontbijtbuffet.2 kleine maar propere zwembaden.Studio mooi en fris ingericht zelf een wasmachine en grote koelkast.in de kamer.Personeel van het hotel heel vriendelijk niks is hun teveel.Wel jammer er is geen gezellige bar voor de avonden.Ik zou zo terug gaan ook overal dicht bij,metro shopping enz..

Geweldig!!

Saloua
20-3-2017

We hebben een onvergetelijke vakantie gehad. Geweldige service van touroperator en hotel Golden Sands 3. We hebben heerlijk kunnen ontbijten in het hotel, elke dag iets anders. Zeer vriendelijke personeel een betrouwbaar!

Prima accomodatie

Ron
5-3-2017

Prima ruim appartement. Kamer met aparte slaapkamer en twee badkamers.

Ontbijt en diner is prima! (wellicht niet zo uitgebreid als luxere hotels). Wij hadden halfpension, maar konden het diner inruilen voor een lunch als we in de middag/avond op pad gingen. Koffie en thee met een fles water is op de kamer aanwezig en wordt aangevuld. Vriendelijk personeel, en alles wordt goed onderhouden, ja zelfs de afwas wordt voor je gedaan!

Minpunt zijn de harde bedden en de louwe doche. Deze laatste was bijna niet warm te krijgen. Als alternatief voor het harde bed kan de slaapbank in de kamer worden gebruikt.

Er zijn twee kleine zwembaden. Goed voor even maar niet om een hele dag aan te vertoeven.

Ondanks alles dat een prima prijs/kwaliteitverhouding. Wij zouden er zo weer naar toe gaan!

Budget topper

eric
26-11-2016

Leuk hotel waarbij je wel moet uitgaan dat je niet in het luxe gedeelte van Dubai zit maar tussen de locals .de kamer(studio)is groot en voorzien van alle gemaken bankstel keuken ect.ontbijt simpel maar goed genoeg zwembad moet je niet veel van voorstellen twee kleine waarvan een op t dak van golden sands 5..alles was goed schoon en personeel erg vriendelijk.wij zijn meerdere keren in Dubai geweest waarvan de eerste keer in het luxe toeristengedeelte bij de marina dat was erg mooi maar ook 5 keer zo duur als dit hotelgebeuren.Als je ''goedkoop,,wil verblijven in Dubai is dit een perfecte uitvalbasis wij hebben vanaf het vliegveld een huurauto vanuit Nederland bestelt en dan kan je vanuit dit gedeelte met je auto alle luxe en attractie s bezoeken kortom ga met een gerust hart hierheen en doe je ding.

Hotel was niet duur, dus echt zeuren mag ik niet. Ontbijt was goed, mistte wel bepaalde dingen. Om Dubai te verkennen is dit een goede startpunt. Metro dicht in de buurt en een kleine mall.

Personeel vriendelijk, het zwembad ligt boven een parkeergarage,(is niet te zien op de foto's) en is redelijk klein. Je mag gebruik maken van zwembad van hotel ernaast, (Golden Sands 5),

is ook niet groot maar het waaide daar wel.

De kamer is goed en helaas niet voorzien van alles wat er moest zijn, zoals kopjes, borden etc... Nadeel wat wij ondervonden hebben is dat we ieder dag achter de kamerjongen aan moesten lopen voor de handdoeken.

Conclusie we hebben ons wel vermaakt maar zullen dit hotel niet weer gaan bezoeken.

Golden Sands 3 zijn wij tevreden over!

Fam cramers
5-5-2016

Het is allemaal netjes en word op het moment gerenoveerd. Daar hebben we geen overlast van gehad. Met vier personen, een extra slaapkamer en twee badkamers. Een keuken, magnetron en wasmachine en föhn . Alles zit erbij. We hebben niet ontbeten in het hotel. Koffie en thee is aanwezig op de kamer. Metro is een stukje lopen(10 min.) is goed te doen. Supermarkt dichtbij. Personeel vriendelijk. Geen gebruik gemaakt van het zwembad. Wij zijn hier 10 dagen verbleven. Zou zeker teruggaan.Geweldige stad!!!

Fantastisch heel erg vriendelijk personeel

Arnold Vilters
3-4-2016

Goed ervaring met goldensands 3 appartments.

Omgeving goed.

Openbaar vervoer ook goed.

Veel restaurantjes in de omgeving.

Aanrader is om excursies te gaan doen

prima voor een paar nachten

Familie Hameete
15-8-2015

Wij hadden een appartement voor vier personen, was prima voor kort verblijf. twee badkamers.

Ontbijt voldoende, 24 uur per dag kun je eten, erg prettig wanneer je midden in de nacht aankomt.

Vriendelijk personeel, bureau voor excursies boeken in hotel, waar vandaan je dan wordt opgehaald. Metro en supermarkt op korte afstand.

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Golden Sands ( 3, 5 ,10 ) in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Golden Sands ( 3, 5 ,10 ) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.