Aparthotel Golden Sands ( 3, 5 ,10 ) *****

Review geschreven door ryanm

Goede Ligging, Slechte service

ryanm,
1-1-2010

Een land waar u wel het nodige van te voren moet weten.

De touroperator heeft ons niet goed ingelicht waardoor wij bij aankomst op het luchthaven geen vervoer naar het hotel hadden. Wij hebben een taxi moeten nemen naar het hotel, eenmaal op het hotel aangekomen dien je 100 euro borg te betalen en na vertrek krijg je het bedrag terug in Dirham. Die je daar vervolgens niet kan wisselen naar Euro. Golden Sands 3 heeft goede kamers gratis wifi. Het personeel is niet vriendelijk of behulpzaam. De ligging is wel goed vlak bij abra waar u met een boot naar de gold souk kunt gaan. Vervoer is een groot probleem in dit land er is geen openbaar vervoer tot kort. Taxi's zijn betaalbaar maar verschilt niet veel met Nederland of Belgie. Het is de moeite waard om naar de hoofdstad van VAE te gaan en de Jeep safari.