Aparthotel Golden Sands ( 3, 5 ,10 ) *****

Review geschreven door Brouwer

keurig hotel

Brouwer
3-12-2009

Wij zijn begin november 2009 in Golden Sants 5 geweest. Was een mooie zit slaapkamer met alle comfort en keurig schoon. Goede bedden.Het ontbijt was matig niet erg uitgebreid maar zag er allemaal fris uit en werd regelmatig bijgevuld. Er was alleen geen verse koffie alleen Nescafe.Voor een verblijf voor een paar dagen een prima hotel.Ongeveer 15 a 20 min lopen naar openbaar vervoer. Taxi's in Dubai erg goedkoop.Kan hop on off bus ook boeken in het hotel Sands 3. Sands 3 had dezelfde eetzaal en hetzelfde zwembad alleen de appartementen waren groter(meestal 2 kamers)