Aparthotel
KinderhotelWeer vandaag39°30°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Sands ( 3, 5 ,10 ) voor je op een rij gezet:

34 reviews over Aparthotel Golden Sands ( 3, 5 ,10 ) in het Nederlands

Geweldig. Ik kom terug!

Annette
15-5-2019

Prima verblijf voor goede prijs. Goede ligging. Lekker zwembad. Goede gym.

Gereisd met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Redelijk maar nooit meer.

ROB K
3-5-2019

Ligging is niet zo gunstig Ontbijt is heel slecht Kamer is leuk en koel

Gereisd met partner in april 2019

Aanbevolen.

Jan van der Klugt
16-4-2019

Ruim appartment. Groot Hotel. Met wasmachine. Elke dag schoomaak bed weer opgemaakt. Goed ontbijt. Voor dinner te stil. Taxi voor de deur. 5 euro naar Dubai Mall. Gratis naar 2 stranden LaMer en Kite Beach met hotel busje.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Preisdaler

Super hotel en niet duur.

Veronie Drenthen
3-3-2019

Wij waren zeer tevreden over het hotel, Golden Sands 3. Mooie ruime kamers, elke dag schone handdoeken en er werd elke dag goed schoongemaakt. Het water in het zwembad was lekker warm en je kon heerlijk relaxen op de ligbedden. Ontbijt was ook prima, keus genoeg.

Gereisd met partner in februari 2019

Goed hotel

Erik van hal
20-2-2019

Goed hotel mooie kamers goed ontbijt buffet en aardige mensen en behulpzaam. Echte aanrader redelijk in de stad en toch rustig

Gereisd met partner in februari 2019

Prijsknaller voor Dubai

Eric de Bruijn
11-8-2018

Golden sands 3 is een uitstekende maar let op budget bestemming .Het hotel is schoon en de appartementen zijn groot schoon en van alles voorzien .airco tv koelkast diepvries kortom alles is aanwezig.Het is de perfecte basis voor uitstappen in Dubai.Het ligt wel tussen andere hotels in .Het ligt in het oudere gedeelte Burj Dabai.Voor het geld van een budgetreis kan je van hieruit uitstapjes maken.Wij huren altijd een auto die wij gelijk na de landing meenemen op het vliegveld .Huur auto voor 8dagen incl all risk verzekering rond de 200 euro en de benzine lost 40 ct per liter😄. Het strand ligt op 10 min rijden en het mooie strand met foodtrucks en eettentjes Kitebeach is aanrader. Kortom verwacht niet het Dubai van de tv bij je hotel maar voor een mooie prijs kan je van hieruit overal heengaan alles binnen 30min te bereiken en geloof me ik heb ook in het dure Marina gebied gezetten maar is 5 keer zo duur en ja inderdaad veel luxer .

Gereisd met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch hotel en personeel

Manodj Koemar Ramon
15-12-2017

Hotel is echt geschikt voor gezin met kinderen.personeel waren echt aardig en behulpzaam.je kan gelijk taxi krijgen.onbekendee mensen kunnen niet naar boven,want lift gaat met een kaartt open.

Gereisd met oudere kinderen in november 2017

Zeer goed

Benny Van Oppens
21-10-2017

Golden Sands Dubai.Is een goed stads aparthotel.Goed ontbijtbuffet.2 kleine maar propere zwembaden.Studio mooi en fris ingericht zelf een wasmachine en grote koelkast.in de kamer.Personeel van het hotel heel vriendelijk niks is hun teveel.Wel jammer er is geen gezellige bar voor de avonden.Ik zou zo terug gaan ook overal dicht bij,metro shopping enz..

Gereisd met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig!!

Saloua
20-3-2017

We hebben een onvergetelijke vakantie gehad. Geweldige service van touroperator en hotel Golden Sands 3. We hebben heerlijk kunnen ontbijten in het hotel, elke dag iets anders. Zeer vriendelijke personeel een betrouwbaar!

Gereisd met vrienden in februari 2017

Prima accomodatie

Ron
5-3-2017

Prima ruim appartement. Kamer met aparte slaapkamer en twee badkamers. Ontbijt en diner is prima! (wellicht niet zo uitgebreid als luxere hotels). Wij hadden halfpension, maar konden het diner inruilen voor een lunch als we in de middag/avond op pad gingen. Koffie en thee met een fles water is op de kamer aanwezig en wordt aangevuld. Vriendelijk personeel, en alles wordt goed onderhouden, ja zelfs de afwas wordt voor je gedaan! Minpunt zijn de harde bedden en de louwe doche. Deze laatste was bijna niet warm te krijgen. Als alternatief voor het harde bed kan de slaapbank in de kamer worden gebruikt. Er zijn twee kleine zwembaden. Goed voor even maar niet om een hele dag aan te vertoeven. Ondanks alles dat een prima prijs/kwaliteitverhouding. Wij zouden er zo weer naar toe gaan!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Golden Sands ( 3, 5 ,10 ) in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Golden Sands ( 3, 5 ,10 ) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.