Hotel Ghaya Grand

Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag38°30°
Hotel Ghaya Grand
8,6

26 reviews over Hotel Ghaya Grand in het Nederlands

Prima hotel

Etienne
22-1-2018

Het was al weer een tijdje geleden dat we via een touroperator geboekt hadden. Het wachten nadat je je bagage hebt, de busrit er naar toe en dan vervolgens met z'n allen in een zaal gepropt worden waar je verplichte verhalen over excursies e.d. moet horen waren minder. Je moest vervolgens je paspoort inleveren zodat ondertussen het inchecken kon plaatsvinden. Ik heb altijd geleerd dat je je paspoort nooit moet afgeven. Maar ja....

Dit zegt echter nog niks over het hotel. Dat was prima. Mooie, ruime, verzorgde kamer. Vriendelijk personeel. Ontbijt goed, maar niet super bijzonder. Al met al een ruime voldoende.

Zoals al eerder gezegd ligt het ver van het centrum. We hebben het pendelbusje niet geprobeerd. De beperkte rijtijden en vol=vol beleid heeft ons gelijk voor de taxi laten kiezen. Niet duur. De laatste dagen hebben we een auto gehuurd. Dit hadden we gelijk bij aankomst moeten doen. Huurprijzen zijn heel goedkoop en bij de pomp lach je je een breuk.

Zou ik weer voor dit hotel kiezen? Ja, maar dan dus direct op het vliegveld een auto huren. .

Super goed

Bianca
26-10-2017

Het is een super goed hotel

Heel schoon

Goede service goed ontbijt

Lekker zwembad in de schaduw maar er is wel een zonne terras

Iedere dag schone handdoeken en bedlinnen

Iedere dag flesje water voor elke gast op de kamer

Het hotel heeft shuttle service gratis

Zodat je veel van de omgeving kan bezichtigen

Aysegul
11-10-2017

Personeel is super aardig en vriendelijk. Eten is lekker en je hebt genoeg keus. Kamer is schoon en mooi. De ligging is minder maar dat is goed geregeld met shuttle bus en taxis. Er is een zwembad, maar je ligt in schaduw. Doordat het midden de torens ligt.

Fantastisch!

Vincent Loor
24-6-2017

Zeer behulpzaam, je wordt als een koning ontvangen, schoon, voor herhaling vatbaar!!

Het eten in het restaurant was wel 'prijzig' (maar je zit natuurlijk wel in een 5 sterrenhotel). +/- €40,- á €45,- incl 1 drankje p.p. Wel supervers en goed en gevarieerd eten!

Super hotel voor een mooie prijs!

Manouk
17-5-2017

Hotel is prima! Het personeel is vriendelijk, de kamers goed en eten lekker. Het enige nadeel is de ligging, maar dat heeft het hotel prima opgelost met een shuttle service naar allerlei bezienswaardigheden. Daarnaast zijn taxi's ook niet duur in Dubai.

Goed hotel , alleen ver van de stad centrum

Redouan
22-3-2017

Mooi hotel. Ontbijt is ook heerlijk en goed. Enige wat ik minder vondbis de ligging. Verder was t een goed hotel. Grote ruime kamers. Medewerkers heel vriendelijk.

Voor herhaling vatbaar

Rahaf
21-2-2017

De kamers zijn zeer ruim en mooi ingericht zeer modern!

Maar het ontbijt kon véél beter, ik vond het een min punt..

Qua locatie zit je wel ver van het stad, natuurlijk kan je altijd met de shuttle bus van hotel gaan. (Gratis) ze zetten u dan af aan de Emirates mall, en komen dan op een bepaalde uur op dezelfde plek u afhalen.

Als je van rust houd dan is dat iets voor u, voor mensen die een bruisende stad verkiezen dan zou u beter iets meer centraal boeken.

Maar ik vind het hotel wel een 5 sterren waard.

Dankzij de kamers, die zijn net zoals op de foto's.

Prima hotel!

Charlotte
14-2-2017

We zijn 6 dagen verbleven in dit hotel. Het ligt wat verder weg van de stad maar door shuttle service en gebruik van taxi's is dit goed te doen. Ik vond het prettig dat het hier rustig was ipv in de drukte.

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Hé komt er niks te kort.

De kamers zijn zeer netjes en schoon. Het zijn ruime kamers en zeer ruime badkamer.

Eigenlijk niks op aan te merken.

Super hotel!

Agnes
12-2-2017

Super goed hotel met héél vriendelijke bediening!

voor herhaling vatbaar

Teresa
9-2-2017

Dit hotel schenkt geen alcoholische drankjes.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ghaya Grand in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ghaya Grand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.