Hotel Ghaya Grand

Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag34°29°
Hotel Ghaya Grand
8,5

32 reviews over Hotel Ghaya Grand in het Nederlands

Nathalie
16-5-2019

Wij waren hier echt op ons gemak. Top service. Goed gevarieerd ontbijt, kamers waren ook schoon. Goede shuttle service. Ik was jarig en kreeg als verrassing een gebak op de kamer🤗

Gereisd Met partner in februari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Zie hierboven!

Xander Dreesden
12-5-2019

Geweldig hotel, je wordt al een koning behandeld en heel lekker eten! Een mooi en luxe hotel voor niet teveel geld!!

Gereisd Met partner in oktober 2018

Geweldig

Ashley
19-3-2019

Wij komen net terug van dit geweldige hotel ghaya grand! Voordat ik boekte las ik rencencies dat het wat verder weg lag! Ik vond dit heel erg mee vallen. Zeer tevreden over dit hotel!!! Met de taxi of gratis shuttle bus ben je overal heel snel! Zoiezo pak je snel de taxi je hebt veel verschillende mooie plekken. We meteen hartelijk ontvangen en elke dag werd gevraagd wat er beter kon! Voor prijs en kwaliteit ben ik zeer tevreden en zal ik dit hotel echt aanraden!!! Want wat was het leuk! Complimenten aan dit hotel!

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Fataatisch

HCWA van de Kerkhof
20-12-2018

Zeer goed hotel vriendelijk personeel

Gereisd Met oudere kinderen in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Met kinderen geen aanrader. Veel rijden.

Hamobj
8-12-2018

Wij hebben een goede vakantie gehad, maar hebben de afstanden onderschat . We hebben veel met de taxi gedaan. Uiteindelijk ben je dan nog een hoop geld kwijt aan vervoer

Gereisd Met jonge kinderen in december 2018

Prijs/kwaliteit top!

Rob
1-11-2018

Goed, schoon hotel. Ontbijt prima en Personeel vriendelijk. Wel miste mijn partner een föhn op de kamer. Veel brutale Chinezen maar daar kan het hotel niets aan doen.....

Huur een auto want ligt ver van centrum. (Alles in Dubai ligt ver uit elkaar)

Prijs kwaliteit top.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Prima hotel

Etienne
22-1-2018

Het was al weer een tijdje geleden dat we via een touroperator geboekt hadden. Het wachten nadat je je bagage hebt, de busrit er naar toe en dan vervolgens met z'n allen in een zaal gepropt worden waar je verplichte verhalen over excursies e.d. moet horen waren minder. Je moest vervolgens je paspoort inleveren zodat ondertussen het inchecken kon plaatsvinden. Ik heb altijd geleerd dat je je paspoort nooit moet afgeven. Maar ja....

Dit zegt echter nog niks over het hotel. Dat was prima. Mooie, ruime, verzorgde kamer. Vriendelijk personeel. Ontbijt goed, maar niet super bijzonder. Al met al een ruime voldoende.

Zoals al eerder gezegd ligt het ver van het centrum. We hebben het pendelbusje niet geprobeerd. De beperkte rijtijden en vol=vol beleid heeft ons gelijk voor de taxi laten kiezen. Niet duur. De laatste dagen hebben we een auto gehuurd. Dit hadden we gelijk bij aankomst moeten doen. Huurprijzen zijn heel goedkoop en bij de pomp lach je je een breuk.

Zou ik weer voor dit hotel kiezen? Ja, maar dan dus direct op het vliegveld een auto huren. .

Gereisd Met partner in november 2017

Super goed

Bianca
26-10-2017

Het is een super goed hotel Heel schoon Goede service goed ontbijt Lekker zwembad in de schaduw maar er is wel een zonne terras Iedere dag schone handdoeken en bedlinnen Iedere dag flesje water voor elke gast op de kamer Het hotel heeft shuttle service gratis Zodat je veel van de omgeving kan bezichtigen

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2017

Aysegul
11-10-2017

Personeel is super aardig en vriendelijk. Eten is lekker en je hebt genoeg keus. Kamer is schoon en mooi. De ligging is minder maar dat is goed geregeld met shuttle bus en taxis. Er is een zwembad, maar je ligt in schaduw. Doordat het midden de torens ligt.

Gereisd Met vrienden in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch!

Vincent Loor
24-6-2017

Zeer behulpzaam, je wordt als een koning ontvangen, schoon, voor herhaling vatbaar!!

Het eten in het restaurant was wel 'prijzig' (maar je zit natuurlijk wel in een 5 sterrenhotel). +/- €40,- á €45,- incl 1 drankje p.p. Wel supervers en goed en gevarieerd eten!

Gereisd Met partner in juni 2015

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 8 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Arabisch, Aziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Engels, Europees-Aziatisch, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Japans, Lactosevrij, Mexicaans, Mongools, Oosters, Perzisch, Regionaal, Steaks, Sushi, Tapas / Fingerfood, Thais, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Eucalyptus Sauna, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ghaya Grand in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ghaya Grand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.