Hotel Dubai Sea View

Hotel Dubai Sea View

7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Dubai Sea View voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Dubai Sea View in het Nederlands

Goed hotel dicht bij oude stad

hillyne, 11-11-2012

Goed hotel dicht bij oude stadsgedeelte, ongeveer 15 minuten lopen. Kamers zijn netjes en schoon. Wel erg gehorig. We sliepen er in het weekend en muziek uit de disco was veels te luid en erg goed te horen.

nogal aan de prijzige kant, de serive was niet top! heel veel nederlandse toeristen die kabaal maakten in de disco. wel een mooi zicht vanuit je balkon.

Ontzettend goed hotel

Marina, 2-11-2003

Ontzettend goed hotel. Prijs kwaliteit komt aardig overeen. We zaten op de 4de etage, is maar goed, want de disco zit op 2. Als je boekt zo hoog mogelijk. Ligging is aan de rand van de stad. Goldsoek is wandelend zo'n 15 minutjes naar de creek en vandaar met het bootje verder. Is echt top. Een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Dubai Sea View voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dubai Sea View in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dubai Sea View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dubai Sea View scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: