Hotel Dubai Metropolitan

6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Dubai Metropolitan voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Dubai Metropolitan in het Nederlands

Polecam :)

OlimpWro
12-9-2017

Hotel Metropolitan Dubai czysty i elegancki, pokoje bardzo ekskluzywne. Obsługa bardzo miła. Jedzenie natomiast ocenił bym średnio. Lokalizacja dość daleko do centrum. Plusem jest ładna i w miarę bliska plaża przy budynku żagiel czyli hotel burj ar arab gdzie można zrobić przepiękne fotografie i popływać dowoli (dla osób lubiących nurkowanie to raczej nie ta plaża gdyż dno jest piaszczyste i żadnej fauny). Na plażę codziennie wozi busik hotelowy i odbiera plażowiczów. Busik wozi tak że do pobliskiej stacji metra co jest dużym udogodnieniem. Metro tanie i wiezie bezpośrednio do największej galeria handlowej na świecie Dubai Mall oraz zarazem najwyższego budynku świata Burj Khalifa. Ogólnie hotel polecam. W Dubaju nie na sklepu z alkoholem! Piwo w hotelu drogie kolo 50aed czyli 50zl jedno. Obok hotelu jest pub brytyjski który ma godziny happy hours gdzie w wyznaczonych godzinach piwo kosztuje 25aed czyli 25zl co jest mega dobrą ceną piwa jak na Dubai. Lepiej kupić alkohol na bezcłówce lub w samolocie, wyjdzie dużo taniej.

Entree is veel belovend, maar kamers oude zooi!

Reina en Willy
26-1-2014

Kamer zijn sterk verouderd. Los hangende gordijnen, Gaten in het Plafond, Grauwe lakens, dunne handdoeken, vloerbedekking die op krult. En in de douche geen ruimte om je toiletspullen te plaatsen. Wij vinden het geen aanrader voor dit geld!

2006

leuk hotel, niet al te groot

henni van empel
15-7-2006

leuk hotel, niet al te groot. Gratis bussen naar de andere Metropolitan hotels en naar div. shoppingmalls. Bij/in het hotel zijn div. winkeltjes waaronder een supermarkt , bars en een bioscoop. Fijn zwembad

2005

Hartstikke goed hotel

Rosan en Nadir
23-9-2005

Hartstikke goed hotel. Wel wat ver uit de stad (deira) maar er rijden gratis bussen naar alle metropolitan hotels dus ook naar die in deira en het strand. Taxi's kosten ook geen drol dus als je niet op de bus wilt wachten kan je die ook makkelijk nemen. Geweldige stad. Westers en M-oostens gaat helemaal in elkaar op. Prachtig om te zien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dubai Metropolitan in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dubai Metropolitan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dubai Metropolitan scoort een 6.91 uit 10 op basis van 4 reviews.