Hotel Dubai Metropolitan

7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Dubai Metropolitan voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Dubai Metropolitan in het Nederlands

Fantastisch hotel ook omdat bij de snel weg is!

Lina
30-9-2018

Het hotel was ideal!! Ik zou willen here weer terug komen!

Entree is veel belovend, maar kamers oude zooi!

Reina en Willy
26-1-2014

Kamer zijn sterk verouderd. Los hangende gordijnen, Gaten in het Plafond, Grauwe lakens, dunne handdoeken, vloerbedekking die op krult. En in de douche geen ruimte om je toiletspullen te plaatsen. Wij vinden het geen aanrader voor dit geld!

2006

leuk hotel, niet al te groot

henni van empel
15-7-2006

leuk hotel, niet al te groot. Gratis bussen naar de andere Metropolitan hotels en naar div. shoppingmalls. Bij/in het hotel zijn div. winkeltjes waaronder een supermarkt , bars en een bioscoop. Fijn zwembad

2005

Hartstikke goed hotel

Rosan en Nadir
23-9-2005

Hartstikke goed hotel. Wel wat ver uit de stad (deira) maar er rijden gratis bussen naar alle metropolitan hotels dus ook naar die in deira en het strand. Taxi's kosten ook geen drol dus als je niet op de bus wilt wachten kan je die ook makkelijk nemen. Geweldige stad. Westers en M-oostens gaat helemaal in elkaar op. Prachtig om te zien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dubai Metropolitan in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dubai Metropolitan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.