Hotel Crowne Plaza Festival City

Hotel Crowne Plaza Festival City

9Fenomenaal

Ver. Arabische Emiraten, Ver. Arabische Emiraten, Dubai

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 580p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8 reviews over Hotel Crowne Plaza Festival City

• 2019
    9Greetje19-06-2019

Voor herhaling vatbaar!

Dat het heel fjjn is om zo gastvrij en vriendelijk benaderd te worden in Dubai

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

10Mariska20-09-2016

Geweldig!

Erg mooi en luxe hotel! Kwamen na rondreis door China om 5 uur in de ochtend aan. We verwachtten nog niet op de kamer te kunnen, niets was minder waar. Kregen een geweldige kamer en zo konden we nog even paar uurtjes nachtrust meepikken. Eind van de dag, was de kamer ook alweer schoongemaakt!! Ligging is perfect, grenst aan groot winkelcentrum. Hardrockcafe zit op de hoek, dus daar kun je terecht voor een hapje en ( alcoholisch) drankje. Ook naast hotel zit een goed restaurant. Ontbijt was zéér goed en uitgebreid!!. Je kunt met de taxi naar beginpunt voor hop on- hop off bus. Hadden hiervoor 2 dagen kaart gepakt inclusief avondtour. Deze avondtour kunnen we niet aanraden, je bent eigenlijk alleen maar 2 uur hard door de stad aan het crossen zonder te stoppen. Dagtour is goed te doen, je komt overal. Maar een taxi is ook zeker niet duur. We zijn in Dubai nu 1x geweest, maar als het ons ligt niet voor het laatst. Een volgende keer boeken we dit hotel weer.

Gereisd met partner in september 2014

• 9P&S06-02-2014

TOP week in Dubai

Hotel Crowne Plaza Festival City, is gelegen buiten het centrum van 't drukke Dubai. Goede uitvalsbasis om de stad te verkennen. Taxistandplaats voor de deur, taxi is goedkoop en de beste manier om de stad te verkennen!
    Het hotel is direct verbonden aan Festival City Mall en beschikt over vele winkels en foodcourts. Tevens zijn er verschillende restaurants zoals Jamie's Italian. Vanuit het hotel is de transfer van en naar de golfbaan Al Badia gratis. Bij verblijf in het hotel krijg je greenfee korting voor deze baan. Ontbijt goed en uitgebreid! Dubai heeft veel te bieden, o.a. Atlantis The Palm, bezoek aan Burj Kalifa en de fonteinen, high tea in Burj al Arab, dessertsafari en een shop walhalla! Het was een TOP vakantie! :-)

Gereisd met partner in januari 2014

• 8Caroline22-04-2012

Goed hotel met prima service.

Het hotel is vrij nieuw en zeer luxe. Wij hadden voor 2 dagen een standaard kamer, zonder balkon. Het was voor ons een afsluiting van een vakantie met ook een cruise vanuit Dubai. De Kamer was zeer ruim en bedden waren erg goed. Er was een luxe badkamer met alle faciliteiten. Wij hadden een beetje geluidsoverlast van de liften, die steeds tingelden als ze stopten bij onze verdieping. Voor 2 nachten hebben wij dit pas door gegeven na afloop van ons verblijf. De medewerkster maakte oprecht haar excuses. Het ontbijt was erg luze en goed van kwaliteit. Dineren hebben we bij het Belgisch biercafe in het hotel. De kwaliteit was erg goed, alleen de belze frieten, die maken ze toch echt alleen in België. Er waren 2 zwembaden met luxe bedden. Als je wilde gaan liggen kwam het personeel toegesnelt met handdoeken en maakte je bedje klaar. Eventueel werd een parasol gebracht. Vanuit de jacuzzi, keek je op de haven. Vanuit het hotel liep je zo overdekt naar het winkelcentrum Festival City.

Gereisd met partner in maart 2012

• 10Yolanda08-06-2011

Prachtig hotel

Een prachtig hotel. Wij hadden de suite met aparte (huis) kamer met bureau en bankstel en TV. Gang met apart toilet. Grote slaapkamer met tweepersoonsbed en extra bed, TV en aansluitend riante badkamer met douche, twee wastafels, ligbad, toilet en bidet. Het ontbijt is zeer verzorgd en erg uitgebreid. Echt alles was goed aan dit hotel. Aardig personeel en zeer schoon. Het Festival City winkelcentrum wat er aan vast zit (je kunt binnendoor) is een mooi winkelcentrum met veel winkels en restaurantjes met terras aan water o.a. Jamie Oliver. Wil je verder weg, binnen een halve minuut heeft de portier een taxi voor je besteld (staan om de hoek).

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

• 8van Breen01-05-2011

Echte aanrader

Een beetje hotel is niet goedkoop in Dubai, zo ook het Crowne Plaza Festival city niet. Ik heb dit hotel al een paar keer zakelijk gebruikt en in de vrije uurtjes ook van kunnen genieten. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is geweldig en samen met het aanliggende zwembad van het Intercontinental meer dan voldoende. Echt tot rust komen. De ligging aan de Creek met uitzicht op het 'centrum' van Dubai is ook geweldig. Het naast gelegen winkel centrum Festival City is ook erg handig. Taxi rit naar 'Old town' is 10 minuten en niet duur. Ik kom hier graag terug.

Zakelijk gereisd in juni 2010

• 9Robin & Monique22-08-2009

In één woord geweldig!

superhotel gelegen aan de Dubai Creek. Wel iets verder van centrum en strand maar wel op slechts 10 minuten van vliegveld gelegen. Met taxi is de gehele stad in no time op een betaalbare manier bereikbaar. In dit hotel begrijpen ze nog wat gastvrijheid en service betekend. Voorbeeld; we kwamen 's morgens zeer vroeg aan vanuit Kuala Lumpur, ruim 7 uur eerder inchecken bleek geen enkel probleem. Kamer brandschoon en zeer fraai gedecoreerd. Keuze uit verschillende hoofdkussens is top! Pluspunten: Taart en bloemen op verjaardag, uitgebreid ontbijtbuffet, heerlijke zwembaden om af te koelen, naastgelegen gezellige Belgische bierpub, Festival shopping mall via naastgelegen hotel te bereiken. Nadelen: niet kunnen ontdekken. Alles was top geregeld. Kortom, een echte aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2009

Hotel Crowne Plaza Festival City info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor blinde gasten, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels, Frans
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 21

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 km, 15 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenAmerikaans, Arabisch, Australisch, Aziatisch, Belgisch, Chinese, Diabetische gerechten, Duits, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Indiaas, Indonesisch, Internationaal, Italiaans, Japans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Nederlands, Oosters, Perzisch, Regionaal, Steaks, Sushi, Tapas / Fingerfood, Thais, Vegan, Vegetarisch, Vietnamees, Vis / Seafood
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht