Hotel Copthorne

Airport hotel, Luxe hotel, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag27°20°

We hebben een aantal aanbieders voor Copthorne voor je op een rij gezet:

Laatste review

Het is maar net wat je gewend bent!! Personeel zeer vriendelijk. Zwembad tot 13.30 voor alleen vrouwen en kinderen en daarna voor de mannen. Dus ben je met je partner dan kan je niet samen aan het zwembad liggen dit is toch wel een hele erge minpunt!! Ontbijt steld niks voor. Kamers zijn schoon. Koude douche elke dag. De locatie ligt bij het treinstation en naast een super groot winkelcentrum. Dicht bij het vliegveld. Gratis shuttlebus naar het strand.

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Airco
Restaurant
Peuterbad

1 review over Hotel Copthorne in het Nederlands

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Copthorne in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Copthorne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.