Hotel Citymax Al Barsha

Hotel Info

• All inclusive
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Citymax Al Barsha voor je op een rij gezet:

34 reviews over Hotel Citymax Al Barsha

• 8Zorina03-02-2019

Goed hotel, goede service

Prima hotel voor een citytrip, vriendelijk personeel en nette kamers

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9joanna lemmens07-12-2016

Geweldig!

We hebben er een onwijs leuk en prettig verblijf gehad. Het hotel was super schoon en het werd allemaal goed onderhouden. Het is niet heel groot, maar het heeft alles wat je nodig hebt. Het is modern en netjes ingericht en ik voelde me heel erg welkom. Je kan alles vragen en het personeel probeert je overal mee te helpen. Het hotel heeft echt een perfecte ligging en is heel makkelijk bereikbaar doordat het tegenover The mall of The Emirates ( shopping mall ) ligt. In 1 woord: Aanrader!

• 8W van Veggel27-03-2012

Goed alternatief voor de dure hotels

Prima 3-sterren hotel naast de Mall of the Emirates. Hotel is vrij nieuw. Hotel en kamers waren netjes verzorgd. Prima ontvangst en ontbijt was ook gewoon goed. Oversteken en je loopt zo Mall of the Emirates binnen waar tevens een metro station is. Taxi's stoppen genoeg voor de deur en die kosten ook nog eens 4x niets! Mochten we nog een naar Dubai gaan, dan zeker weer dit hotel

• 8brendanga08-03-2012

Goed voor het geld

Een goed hotel voor die prijs. De ligging is ideaal! 5 min lopen naar mall of emirates. Je ligt centraal voor heel dubai. 15 min naar the walk, 15 naar dubai mall. Zwembad is klein maar prima. Ontbijt is echt heel simpel. Geen variatie! Verder prima!

• 8Nikki04-01-2012

Goed hotel voor goede prijs

Citymax Al Barsha ligt recht naast Mall of the Emirates (die met de overdekte skibaan), ideaal dus! Metrostation ligt op zo'n 500 mtr en daarmee is rest van de stad prima bereikbaar. De bedden zijn erg comfortabel, kamer is verder ook goed. Zeker voor de lage prijs die je hier betaald! Voor Dubai standaarden is dit hotel misschien niet heel luxueus, maar voor de luxe van 7 sterren hotel Burj al Arab betaal je dan ook 100x zoveel. Kortom: goed hotel met goede ligging voor een goede prijs!

• 6monique19-02-2011

Karig hotel

Ben 5 dagen in dit hotel geweest vond het dus karig. Het is een prima hotel als je er alleen slaapt. Schone badkamer,net bed maar dan houdt het ook op. Aardig personeel,ze doen er alles voor je. Ontbijt was simpel. Ik persoonlijk ga er niet meer heen. Het zwembad op het dak zeer schoon,maar klein,mijn vijver thuis is groter.

9 tips over Hotel Citymax Al Barsha

• m_rooijakkers53, 21-04-2012

Bestel thuis al kaartjes voor de hoogste toren Burj Khalifa, kost 20 euro in Dubai zelf 80 euro en is al vaak volgeboekt. High tea in Burj al Arab is zeer goed er erg indrukwekkend om zo'n hotel te zien. Ook van te voren boeken. Leuk om de restaurants van Hotel Madinat (met leuke Souk) en Jumeirah beach te bezoeken, iets duurder maar heel goed.. The walk bij de Marina is leuk. En de oude wijk Bastakya is mooi om doorheen te wandelen en te lunchen bij art cafe. Dinercruise op creek zeker doen.

• laurena, 14-08-2013

Bezoek zeker de top van de Burj Khalifa (vooraf via internet!!) en doe en woestijntocht.

• Witschge, 23-04-2013

-Diner in de Burj Al Arab, schrik niet van de prijzen voor flesje wijn ;) -Woestijnsafari + diner -Diner op een dhow Dubai Creek -Duiken dubaimall -Burj Khalifa -Strand bij 'The Walk' ivm veel lunchtentjes en de mogelijkheid om een biertje of wijntje te halen bij een bar van een hotel (hilton etc.) -Loop gewoon een hoog hotel in bij de marina en ga naar de bovenste verdieping, je ziet dan mooi en gratis het palm eiland goed liggen.

1 vraag over Hotel Citymax Al Barsha

• Jj, 04-06-2018

Is er een shuttle naar het strand of moet je dan met taxi/metro? Wat zijn dan de kosten hiervoor? Is er voldoende ruimte bij het zwembad?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand20 minuten met de auto, 7 km
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart