Hotel Citymax Al Barsha

FamiliehotelWeer vandaag43°32°
Hotel Citymax Al Barsha
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Citymax Al Barsha voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Citymax Al Barsha in het Nederlands

Hotel Citymax Al Barsha was top

Ella
17-1-2019

Goed hotel met vriendelijk personeel. Ontbijt was ruim voldoende, kamer is standaard maar voldoet prima. Goede locatie schuin tegenover de Mall of Emirates. Van hieruit gaat ook de trein die je overal naartoe brengt voor €5,50 per dag. Hiervoor neem je de "red card". Ik vind Dubai een veilig land, zelfs als je er als vrouw alleen naartoe zou willen gaan. Voel me daar veiliger dan in menige steden in Nederland. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

fantastische

L.B.Stoops
21-3-2018

goed Hotel,netjes en schoon,zwembad en fitness aanwezig,ook gebruik van gemaakt,centrale ligging ,goede uitvalbasis om Dubai teverkennen

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2018

Goed hotel

Jackie
4-3-2017

Goede uitvalbasis om Dubai te ontdekken. Koop een zilveren Nol metro kaart en je kunt met de metro door Dubai. Let wel vanaf het hotel is het geen 500 meter naar de metro, dan ben je in Mall of the Emirates. Daarna moet je door de mall naar de metro. Ca. 15 min lopen. Goed en schoon hotel. De medewerkers zijn super vriendelijk en zullen er alles aan doen om je verblijf geweldig te maken.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Preisdaler

goed uitgangspunt om dubai te ontdekken

eryka van nispen
7-1-2012

citymax is een goed hotel om te slapen en heeft een goede ligging om dubai te ontdekken. voor dubai begrippen is het een simpel hotel. zwembad en restaurant is te simpel, maar je kijkt uit op the mall of the emirates en dat is meteen de beste mall voor winkels en eetgelegenheden. Dubai is trouwens fantastisch!!!!!!!!!!!!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2012

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand20 minuten met de auto, 7 km
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Citymax Al Barsha in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Citymax Al Barsha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.