Hotel Citymax Al Barsha

KinderhotelWeer vandaag40°31°
Hotel Citymax Al Barsha
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Citymax Al Barsha voor je op een rij gezet:

20 reviews over Hotel Citymax Al Barsha in het Nederlands

Mooie ervaring .

Theo
6-2-2019

Goed hotel en zeer aardige medewerkers . Centraal gelegen .

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

3 sterren! goede service en schoon. gewoon prima

Jurgen den Uijl
8-4-2018

GEEN 5 sterren! Wel prima en meer 3 sterren. Service is fantastisch! Men doet erg hun best en zijn vriendelijk. Ontbijt is erg simpel maar prima, even de maag vullen om daarna in het naastgelegden Emirates mall te lunchen. Wel luide nachtclub beneden die elke dag tot 3 uur snachts draait. Wij zijn van de 4e verdieping naar de 11e verhuist ivm overlast, op de 11e hoorde je er niks van. Hotel is schoon en prima voor weekje dubai, verwacht geen luxe maar wel gratis wifi en airco.

Gereisd Met partner in maart 2018

Prima hotel

Claudia
12-4-2017

Het bed was erg goed. Het raam sloot niet goed, waardoor je toch geruis van het verkeer hoorde. Van de buren hoorden we niets. Op zich zou ik wel terug keren maar ik vond het belachelijk toen we na een lange reis ochtends vroeg aankwamen en wij bijna 200 euro moesten betalen om eerder op de kamer te mogen. Dat was meer dan wij als pakketprijzen voor 5 nachten betaald hebben. Ik was echt wel bereid om 50 euro te betalen na een hele nacht reizen maar deze ontvangst was belachelijk.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Preisdaler

Mooi hotel en perfecte ligging!

Ankie
10-1-2017

Mooi hotel, alles nieuw en schoon en perfect voor een 3 sterren hotel. Tegenover Mall of the Emirates, heerlijk om je 's avonds nog te vermaken. Alles vrij dichtbij en goed te doen qua reistijd en kosten taxi. Al met al een top tijd gehad hier voor een goede prijs!

Gereisd Met partner in februari 2016

Superfijn low budget hotel!

Maaike
29-12-2016

Gewoon goed, eigenlijk beter dan wat je ervoor betaald. Kamers zijn eenvoudig, maar erg schoon. Personeel is erg aardig en behulpzaam. Prima zwembadje, fitness en 2 barretjes. Locatie perfect. Naast de Mall of the emirates, tussen het centrum en het strand in en alles goed bereikbaar met de metro. Ontbijt prima. Ik zou dit hotel aan iedereen aanraden die naar Dubai gaat.

Gereisd Met partner in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel met goede ligging.

Cecilia
31-1-2016

Redelijk hotel, met niet al te grote kamers. Wifi dmv inlog was goed op de kamers. Ontbijt was goed. Genoeg keuze. Sportsbar was ook gezellig. Service van personeel was redelijk. Ligging was voor ons perfect. Kamers werden netjes bijgehouden.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super!

Anita
27-8-2015

Wij vonden het een super hotel, goede ligging, erg schoon en netjes. Vriendelijk personeel, goed ontbijt. Prijs kwaliteit perfect! Aanrader voor een paar dagen Dubai.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Zeer goede ligging, voor alle excursies

Toon & Riekie Visser
16-8-2013

Heel schoon hotel, zeer vriendelijk personeel, mooie ligging, om van alles te ondernemen, alles ligt zo dicht bij elkaar dat je heel makkelijk met de metro voor €4 pp, een hele dag kunt reizen, je stapt bijna voor de mooiste plekken van Dubai uit, ideale manier om Dubai te verkennen. Taxi's zijn heel goedkoop. Mall of the emirates vinden wij persoonlijk mooier, qua uitstraling dan de Dubai Mall, wat die mooi maakt is het grote aquarium. Burj kalifha moet je vanaf de hoogte gezien hebben, wat een geweldig uitzicht, ga om 20.00 uur naar boven en je ziet de lichtshow beneden in het water. Duurt 2 minuten maar zeker de moeite waard. Het oude Dubai is heel druk, en opdringerig. Mensen zijn overal heel erg vriendelijk en behulpzaam. Ga je naar het strand doe dat s'morgens , s'middags brand je weg(afhankelijk wanneer je gaat). Tijdens de ramadan kun je bijna overdag nergens uit eten, of je moet eten halen in de supermarkt en die mee nemen naar het hotel, op eten op straat is uit den boze.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Prima uitvalsbasis voor Dubai

laurena
14-8-2013

Heel net en schoon hotel. Vlakbij Mall of the Emirates. Heel vriendelijk en klantgericht personeel.

Kamers zijn ruim en schoon. Boven het hotel is een zwembad. Er zijn douches en kleedkamers binnen aanwezig. Dus late vlucht terug? Dan kan je alsnog een duik nemen in het water en daarna douchen en klaarmaken voor je vlucht.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede uitvalsbasis

Witschge
23-4-2013

Zeer keurig hotel met een goede centrale ligging om Dubai te ontdekken. Met het openbaar vervoer of voor een paar euro met de taxi ben je snel bij elke bezienswaardigheid. Zelf veel met de taxi gedaan, gaat snel en prijzen zijn goed. De service van de medewerkers is erg goed. Ontbijt is prima voor elkaar met meer dan voldoende keus en tafeltjes. Prijs/kwaliteit verhouding is meer dan goed. Er zit een sportsbar en livemuziekbar in het hotel waar je lekker een (alcoholisch) drankje kan drinken en waar je verder in de hotelkamers totaal geen last van hebt. De kamers zijn schoon en van normaal formaat. Het enige wat je zelf aanvullend kunt meenemen zijn een paar kleine kleerhangers om iets meer kleding op te kunnen hangen. Bed was goed en de badkamers netjes ingericht. Kortom, prima plek! Zolang ik de Burj Al Arab niet kan betalen zal ik dit hotel wederom kiezen.

Gereisd Met partner in maart 2013

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand20 minuten met de auto, 7 km
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Citymax Al Barsha in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Citymax Al Barsha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.