9 tips over Hotel Citymax Al Barsha

• m_rooijakkers53, 21-04-2012

Bestel thuis al kaartjes voor de hoogste toren Burj Khalifa, kost 20 euro in Dubai zelf 80 euro en is al vaak volgeboekt. High tea in Burj al Arab is zeer goed er erg indrukwekkend om zo'n hotel te zien. Ook van te voren boeken. Leuk om de restaurants van Hotel Madinat (met leuke Souk) en Jumeirah beach te bezoeken, iets duurder maar heel goed.. The walk bij de Marina is leuk. En de oude wijk Bastakya is mooi om doorheen te wandelen en te lunchen bij art cafe. Dinercruise op creek zeker doen.

• laurena, 14-08-2013

Bezoek zeker de top van de Burj Khalifa (vooraf via internet!!) en doe en woestijntocht.

• Witschge, 23-04-2013

-Diner in de Burj Al Arab, schrik niet van de prijzen voor flesje wijn ;) -Woestijnsafari + diner -Diner op een dhow Dubai Creek -Duiken dubaimall -Burj Khalifa -Strand bij 'The Walk' ivm veel lunchtentjes en de mogelijkheid om een biertje of wijntje te halen bij een bar van een hotel (hilton etc.) -Loop gewoon een hoog hotel in bij de marina en ga naar de bovenste verdieping, je ziet dan mooi en gratis het palm eiland goed liggen.

• Albert en Renate, 12-03-2013

High tea, bij Burj al Arab. Kost wat maar dan heb je ook wat. Wat een belevenis. Burj Khalifa. mooi uitzicht vanaf de 124e verdieping. maar wel van te voren resereven via internet

We hebben een aantal aanbieders voor Citymax Al Barsha voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Corendon
    FTI Reizen
    FTI Reizen

• marc, 04-02-2013

Aan de overkant van het hotel ligt een prima restaurant, "Just Falafel", waar je goed kunt eten voor weinig geld.

• Ron Jeurissen, 24-11-2012

Dubai is een fantastische belevenis. Gezien de omvang van het emiraat is lopen niet echt een optie. De metro en vele taxi's zijn hiervoor ideaal en niet duur. De stranden zijn erg mooi en op de sigarettenpeuken na erg schoon. Hetzelfde geldt voor de zee. Het oude Dubai is zeer de moeite waard met enkele interessante musea (entree < 1 euro). Indrukwekkend zijn tevens Dubai Marina, de Burj Khalifa, de Burj Al Arab (High tea) en de woestijnsafari met BBQ. Het eten is prima en niet duur.

• Toon & Riekie Visser, 16-08-2013

Burj Kalifha. en The Palms Atlantis ga niet met de taxi erheen, maar ga met de skytrain, dan zie je de skyline van Hotel Atlantis en de skyline als je weer terug gaat, heel mooi. Het strand bij Jumeirha supermooi en super schoon. Watershow bij Burj Kalifha. Het aquarium in de Dubai Mall, skihal in the Mall of the Emirates. Zit je in City max , ga v.a. de 10de etage, wij zaten in kamer 1019, het uitzicht op Al Arab en Jumeirha, en het andere raam op Burj Kalifha, s'avonds heel mooi verlicht, TIP

• Saskia, 03-04-2013

Boek je tickets voor Burj Khalifa vooraf via internet om een plekje in de lift te kunnen hebben, vooral de plekken tegen zonsondergang zijn snel uitverkocht. Souk Madinat is een bezoekje waard en je kunt er heerlijk eten in een van de vele restaurants. Vooral 's avonds is het er erg sfeervol.

• anjo, 04-03-2012

Metro direct achter Mall, voor een paar euro koop je een dagkaart. Ga op vrijdagmiddag brunchen in Madinat, niet goedkoop maar een bijzondere locatie en fantastisch eten, de proseco vloeit hier onbeperkt.