Hotel Citymax Al Barsha

KinderhotelWeer vandaag38°32°
Hotel Citymax Al Barsha
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Citymax Al Barsha voor je op een rij gezet:

34 reviews over Hotel Citymax Al Barsha in het Nederlands

Mooie ervaring .

Theo
6-2-2019

Goed hotel en zeer aardige medewerkers . Centraal gelegen .

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel, goede service

Zorina
3-2-2019

Prima hotel voor een citytrip, vriendelijk personeel en nette kamers

Gereisd met vrienden in januari 2019

Hotel Citymax Al Barsha was top

Ella
17-1-2019

Goed hotel met vriendelijk personeel. Ontbijt was ruim voldoende, kamer is standaard maar voldoet prima. Goede locatie schuin tegenover de Mall of Emirates. Van hieruit gaat ook de trein die je overal naartoe brengt voor €5,50 per dag. Hiervoor neem je de "red card". Ik vind Dubai een veilig land, zelfs als je er als vrouw alleen naartoe zou willen gaan. Voel me daar veiliger dan in menige steden in Nederland. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

3 sterren! goede service en schoon. gewoon prima

Jurgen den Uijl
8-4-2018

GEEN 5 sterren! Wel prima en meer 3 sterren. Service is fantastisch! Men doet erg hun best en zijn vriendelijk. Ontbijt is erg simpel maar prima, even de maag vullen om daarna in het naastgelegden Emirates mall te lunchen. Wel luide nachtclub beneden die elke dag tot 3 uur snachts draait. Wij zijn van de 4e verdieping naar de 11e verhuist ivm overlast, op de 11e hoorde je er niks van. Hotel is schoon en prima voor weekje dubai, verwacht geen luxe maar wel gratis wifi en airco.

Gereisd met partner in maart 2018

fantastische

L.B.Stoops
21-3-2018

goed Hotel,netjes en schoon,zwembad en fitness aanwezig,ook gebruik van gemaakt,centrale ligging ,goede uitvalbasis om Dubai teverkennen

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

Prima hotel

Claudia
12-4-2017

Het bed was erg goed. Het raam sloot niet goed, waardoor je toch geruis van het verkeer hoorde. Van de buren hoorden we niets. Op zich zou ik wel terug keren maar ik vond het belachelijk toen we na een lange reis ochtends vroeg aankwamen en wij bijna 200 euro moesten betalen om eerder op de kamer te mogen. Dat was meer dan wij als pakketprijzen voor 5 nachten betaald hebben. Ik was echt wel bereid om 50 euro te betalen na een hele nacht reizen maar deze ontvangst was belachelijk.

Gereisd met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel

Jackie
4-3-2017

Goede uitvalbasis om Dubai te ontdekken. Koop een zilveren Nol metro kaart en je kunt met de metro door Dubai. Let wel vanaf het hotel is het geen 500 meter naar de metro, dan ben je in Mall of the Emirates. Daarna moet je door de mall naar de metro. Ca. 15 min lopen. Goed en schoon hotel. De medewerkers zijn super vriendelijk en zullen er alles aan doen om je verblijf geweldig te maken.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi hotel en perfecte ligging!

Ankie
10-1-2017

Mooi hotel, alles nieuw en schoon en perfect voor een 3 sterren hotel. Tegenover Mall of the Emirates, heerlijk om je 's avonds nog te vermaken. Alles vrij dichtbij en goed te doen qua reistijd en kosten taxi. Al met al een top tijd gehad hier voor een goede prijs!

Gereisd met partner in februari 2016

Superfijn low budget hotel!

Maaike
29-12-2016

Gewoon goed, eigenlijk beter dan wat je ervoor betaald. Kamers zijn eenvoudig, maar erg schoon. Personeel is erg aardig en behulpzaam. Prima zwembadje, fitness en 2 barretjes. Locatie perfect. Naast de Mall of the emirates, tussen het centrum en het strand in en alles goed bereikbaar met de metro. Ontbijt prima. Ik zou dit hotel aan iedereen aanraden die naar Dubai gaat.

Gereisd met partner in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig!

joanna lemmens
7-12-2016

We hebben er een onwijs leuk en prettig verblijf gehad. Het hotel was super schoon en het werd allemaal goed onderhouden. Het is niet heel groot, maar het heeft alles wat je nodig hebt. Het is modern en netjes ingericht en ik voelde me heel erg welkom. Je kan alles vragen en het personeel probeert je overal mee te helpen. Het hotel heeft echt een perfecte ligging en is heel makkelijk bereikbaar doordat het tegenover The mall of The Emirates ( shopping mall ) ligt. In 1 woord: Aanrader!

Gereisd met vrienden in december 2016

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand20 minuten met de auto, 7 km
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Citymax Al Barsha in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Citymax Al Barsha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.