Hotel Citymax Al Barsha

Hotel Citymax Al Barsha
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Citymax Al Barsha voor je op een rij gezet:

31 reviews over Hotel Citymax Al Barsha in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

3 sterren! goede service en schoon. gewoon prima

Jurgen den Uijl
8-4-2018

GEEN 5 sterren! Wel prima en meer 3 sterren. Service is fantastisch! Men doet erg hun best en zijn vriendelijk. Ontbijt is erg simpel maar prima, even de maag vullen om daarna in het naastgelegden Emirates mall te lunchen. Wel luide nachtclub beneden die elke dag tot 3 uur snachts draait. Wij zijn van de 4e verdieping naar de 11e verhuist ivm overlast, op de 11e hoorde je er niks van. Hotel is schoon en prima voor weekje dubai, verwacht geen luxe maar wel gratis wifi en airco.

fantastische

L.B.Stoops
21-3-2018

goed Hotel,netjes en schoon,zwembad en fitness aanwezig,ook gebruik van gemaakt,centrale ligging ,goede uitvalbasis om Dubai teverkennen

Prima hotel

Claudia
12-4-2017

Het bed was erg goed. Het raam sloot niet goed, waardoor je toch geruis van het verkeer hoorde. Van de buren hoorden we niets. Op zich zou ik wel terug keren maar ik vond het belachelijk toen we na een lange reis ochtends vroeg aankwamen en wij bijna 200 euro moesten betalen om eerder op de kamer te mogen. Dat was meer dan wij als pakketprijzen voor 5 nachten betaald hebben. Ik was echt wel bereid om 50 euro te betalen na een hele nacht reizen maar deze ontvangst was belachelijk.

Goed hotel

Jackie
4-3-2017

Goede uitvalbasis om Dubai te ontdekken. Koop een zilveren Nol metro kaart en je kunt met de metro door Dubai.

Let wel vanaf het hotel is het geen 500 meter naar de metro, dan ben je in Mall of the Emirates. Daarna moet je door de mall naar de metro. Ca. 15 min lopen.

Goed en schoon hotel. De medewerkers zijn super vriendelijk en zullen er alles aan doen om je verblijf geweldig te maken.

Mooi hotel en perfecte ligging!

Ankie
10-1-2017

Mooi hotel, alles nieuw en schoon en perfect voor een 3 sterren hotel. Tegenover Mall of the Emirates, heerlijk om je 's avonds nog te vermaken. Alles vrij dichtbij en goed te doen qua reistijd en kosten taxi. Al met al een top tijd gehad hier voor een goede prijs!

Superfijn low budget hotel!

Maaike
29-12-2016

Gewoon goed, eigenlijk beter dan wat je ervoor betaald. Kamers zijn eenvoudig, maar erg schoon. Personeel is erg aardig en behulpzaam. Prima zwembadje, fitness en 2 barretjes. Locatie perfect. Naast de Mall of the emirates, tussen het centrum en het strand in en alles goed bereikbaar met de metro. Ontbijt prima. Ik zou dit hotel aan iedereen aanraden die naar Dubai gaat.

Geweldig!

joanna lemmens
7-12-2016

We hebben er een onwijs leuk en prettig verblijf gehad. Het hotel was super schoon en het werd allemaal goed onderhouden. Het is niet heel groot, maar het heeft alles wat je nodig hebt. Het is modern en netjes ingericht en ik voelde me heel erg welkom. Je kan alles vragen en het personeel probeert je overal mee te helpen. Het hotel heeft echt een perfecte ligging en is heel makkelijk bereikbaar doordat het tegenover The mall of The Emirates ( shopping mall ) ligt. In 1 woord: Aanrader!

Hotel met goede ligging.

Cecilia
31-1-2016

Redelijk hotel, met niet al te grote kamers. Wifi dmv inlog was goed op de kamers. Ontbijt was goed. Genoeg keuze. Sportsbar was ook gezellig. Service van personeel was redelijk. Ligging was voor ons perfect. Kamers werden netjes bijgehouden.

goed hotel, dichtbij metro en mall of the emirates

wilma hamerpagt
18-1-2016

Een prima hotel voor een verblijf in Dubai. Vriendelijke en vlotte ontvangst. Kamers niet zo groot, maar wat ben je nou op de kamer? Meer dan prima bedden. Ontbijt goed, schoonmaak dik in orde, kamers zien er fris uit. Voor een betaalbaar hotel zit je hier goed.

Super!

Anita
27-8-2015

Wij vonden het een super hotel, goede ligging, erg schoon en netjes. Vriendelijk personeel, goed ontbijt. Prijs kwaliteit perfect! Aanrader voor een paar dagen Dubai.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Citymax Al Barsha in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Citymax Al Barsha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Citymax Al Barsha scoort een 8.22 uit 10 op basis van 31 reviews.