Hotel Citymax Al Barsha

Hotel Info

• All inclusive
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Citymax Al Barsha voor je op een rij gezet:

34 reviews over Hotel Citymax Al Barsha

• 9Theo06-02-2019

Mooie ervaring .

Goed hotel en zeer aardige medewerkers . Centraal gelegen .

• 8Zorina03-02-2019

Goed hotel, goede service

Prima hotel voor een citytrip, vriendelijk personeel en nette kamers

Met vrienden

• 9Ella17-01-2019

Hotel Citymax Al Barsha was top

Goed hotel met vriendelijk personeel. Ontbijt was ruim voldoende, kamer is standaard maar voldoet prima. Goede locatie schuin tegenover de Mall of Emirates. Van hieruit gaat ook de trein die je overal naartoe brengt voor €5,50 per dag. Hiervoor neem je de "red card". Ik vind Dubai een veilig land, zelfs als je er als vrouw alleen naartoe zou willen gaan. Voel me daar veiliger dan in menige steden in Nederland. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 2018
    7Jurgen den Uijl08-04-2018

3 sterren! goede service en schoon. gewoon prima

GEEN 5 sterren! Wel prima en meer 3 sterren. Service is fantastisch! Men doet erg hun best en zijn vriendelijk. Ontbijt is erg simpel maar prima, even de maag vullen om daarna in het naastgelegden Emirates mall te lunchen. Wel luide nachtclub beneden die elke dag tot 3 uur snachts draait. Wij zijn van de 4e verdieping naar de 11e verhuist ivm overlast, op de 11e hoorde je er niks van. Hotel is schoon en prima voor weekje dubai, verwacht geen luxe maar wel gratis wifi en airco.

• 8L.B.Stoops21-03-2018

fantastische

goed Hotel,netjes en schoon,zwembad en fitness aanwezig,ook gebruik van gemaakt,centrale ligging ,goede uitvalbasis om Dubai teverkennen

• 2017
    7Claudia12-04-2017

Prima hotel

Het bed was erg goed. Het raam sloot niet goed, waardoor je toch geruis van het verkeer hoorde. Van de buren hoorden we niets. Op zich zou ik wel terug keren maar ik vond het belachelijk toen we na een lange reis ochtends vroeg aankwamen en wij bijna 200 euro moesten betalen om eerder op de kamer te mogen. Dat was meer dan wij als pakketprijzen voor 5 nachten betaald hebben. Ik was echt wel bereid om 50 euro te betalen na een hele nacht reizen maar deze ontvangst was belachelijk.

• 8Jackie04-03-2017

Goed hotel

Goede uitvalbasis om Dubai te ontdekken. Koop een zilveren Nol metro kaart en je kunt met de metro door Dubai. Let wel vanaf het hotel is het geen 500 meter naar de metro, dan ben je in Mall of the Emirates. Daarna moet je door de mall naar de metro. Ca. 15 min lopen. Goed en schoon hotel. De medewerkers zijn super vriendelijk en zullen er alles aan doen om je verblijf geweldig te maken.

• 9Ankie10-01-2017

Mooi hotel en perfecte ligging!

Mooi hotel, alles nieuw en schoon en perfect voor een 3 sterren hotel. Tegenover Mall of the Emirates, heerlijk om je 's avonds nog te vermaken. Alles vrij dichtbij en goed te doen qua reistijd en kosten taxi. Al met al een top tijd gehad hier voor een goede prijs!

• Oude reviews

9Maaike29-12-2016

Superfijn low budget hotel!

Gewoon goed, eigenlijk beter dan wat je ervoor betaald. Kamers zijn eenvoudig, maar erg schoon. Personeel is erg aardig en behulpzaam. Prima zwembadje, fitness en 2 barretjes. Locatie perfect. Naast de Mall of the emirates, tussen het centrum en het strand in en alles goed bereikbaar met de metro. Ontbijt prima. Ik zou dit hotel aan iedereen aanraden die naar Dubai gaat.

• 9joanna lemmens07-12-2016

Geweldig!

We hebben er een onwijs leuk en prettig verblijf gehad. Het hotel was super schoon en het werd allemaal goed onderhouden. Het is niet heel groot, maar het heeft alles wat je nodig hebt. Het is modern en netjes ingericht en ik voelde me heel erg welkom. Je kan alles vragen en het personeel probeert je overal mee te helpen. Het hotel heeft echt een perfecte ligging en is heel makkelijk bereikbaar doordat het tegenover The mall of The Emirates ( shopping mall ) ligt. In 1 woord: Aanrader!

Met vrienden

9 tips over Hotel Citymax Al Barsha

• m_rooijakkers53, 21-04-2012

Bestel thuis al kaartjes voor de hoogste toren Burj Khalifa, kost 20 euro in Dubai zelf 80 euro en is al vaak volgeboekt. High tea in Burj al Arab is zeer goed er erg indrukwekkend om zo'n hotel te zien. Ook van te voren boeken. Leuk om de restaurants van Hotel Madinat (met leuke Souk) en Jumeirah beach te bezoeken, iets duurder maar heel goed.. The walk bij de Marina is leuk. En de oude wijk Bastakya is mooi om doorheen te wandelen en te lunchen bij art cafe. Dinercruise op creek zeker doen.

• laurena, 14-08-2013

Bezoek zeker de top van de Burj Khalifa (vooraf via internet!!) en doe en woestijntocht.

• Witschge, 23-04-2013

-Diner in de Burj Al Arab, schrik niet van de prijzen voor flesje wijn ;) -Woestijnsafari + diner -Diner op een dhow Dubai Creek -Duiken dubaimall -Burj Khalifa -Strand bij 'The Walk' ivm veel lunchtentjes en de mogelijkheid om een biertje of wijntje te halen bij een bar van een hotel (hilton etc.) -Loop gewoon een hoog hotel in bij de marina en ga naar de bovenste verdieping, je ziet dan mooi en gratis het palm eiland goed liggen.

1 vraag over Hotel Citymax Al Barsha

• Jj, 04-06-2018

Is er een shuttle naar het strand of moet je dan met taxi/metro? Wat zijn dan de kosten hiervoor? Is er voldoende ruimte bij het zwembad?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand20 minuten met de auto, 7 km
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart