Hotel Centro Rotana Al Barsha

HotelWeer vandaag41°31°
Hotel Centro Rotana Al Barsha
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Centro Rotana Al Barsha voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Centro Rotana Al Barsha in het Nederlands

Mooi hotel en goede uitvalbasis

Rob
18-9-2016

Super goede service. Vriendelijk personeel. Heerlijk zwembad op het dak. Van alle gemakken voorzien. Verdient eigenlijk meer sterren vinden wij. Op loop afstand van de metro en centraal,rustig gelegen. Ook heel dichtbij de Mall of the Emirates met skihal.Erg goed eten. Ruime luxe kamers.

Vriendelijk personeel alles zoals omschreven

Mw wessels
25-6-2016

Alles is goed. Eten heel goed, mooie kamer en vlakbij de metro. Gewoon perfect.

Evelien Jansen
26-5-2015

Prima hotel. We hebben er erg genoten. Ligt dicht bij de mall of emergrates, mooi winkelcentrum. Kamers zijn mooi en schoorn. Iedere dag schine handdoeken. Bedden zijn erg goed. Koelkastje is op de kamer aanwezig. Was de 1e keer naar Dubai. Als we weer gaan gaan we zeker weer naar hotel. Oja eten is ook erg goed. Eenvoudig maar genoeg keus.

D-reizen

Het hotel heeft ons positief verrast. Vanuit het vliegveld ongeveer 45 minuten rijden. De service graat ligt hier extreem hoog, mens is heel gastvrij in het hotel.

He ontbijt is prima afgestemd op de doelgroep, het zwembad een mooie plek tot uitrusten. Alleen het bier is relatief duur in de bar.

Fantastisch hotel met een ideale ligging

Familie M.
13-6-2013

Dit was onze 2e keer in Dubai.

Wij hebben 15 dagen in dit hotel gezeten en het was 1 woord geweldig.

Wij hadden een kamer op de 2e verdieping en hebben nooit last gehad van de buren o.i.d. Wel was het zo dat als iemand luidruchtig praatte je dat een klein beetje kon horen maar zeker niet noemenswaardig. Wij hadden een ruime kamer met vloerbedekking-luxe douche en kingsize bed. De kamer vond ik zeer steriel en werd elke dag goed schoongemaakt. Het ontbijt was heel goed alleen na 2 weken ben je er wel op uitgekeken. De medewerkers waren allemaal zeer vriendelijk en als er iets was dan was iedereen ook bereid je te helpen. De ligging van het hotel is echt ideaal. Je bent binnen 10 minuten bij Mall of the Emirates en ook bij de metro. Met de metro reizen is echt super en je bent in no time aan de andere kant van de stad. Overigens kost een metro kaart vrijwel niks. Na 2x in Dubai te zijn geweest hebben wij de stad nu wel gezien. Ik zou dit hotel aan iedereen aanbevelen!

gehorig hotel

AR
21-4-2013

Alles was goed, behalve de gehorigheid van het hotel. Veel nachtelijk lawaai in de vorm van gebonk als zijn de constructie werkzaamheden. De muren van de kamers zijn als karton, de buren zijn letterlijk te verstaan. Tip gegeven vilt onder de stoelen te doen, scheelt enorm

Geen rookvrije kamers!

De bezetting van de bar was gezellig. Alleen vaak hoeren die aan de bar hangen.

Prima hotel op een goede locatie

Leo
30-10-2012

Keurig wat zakelijk hotel op een prima locatie. Prima service en ontbijt. Mooie, schone kamers. Verwacht niets van de kale, lege omgeving, waar kennelijk nog veel gebouwd moet worden. Groen is er in de omliggende zandvlaktes niet te vinden. Ligging nabij metro, "the Mall off the Emirates" en "Ski Dubai". Leuk om te zwemmen in het mooie verzorgde zwembad op het dak hotel, om daarna te skiën even wat verderop.

Dubai is de zeker de moeite waard voor een stop-over. Er is voor een paar dagen genoeg te zien. Verder waan je je in een soort Eurodisneystad waar je m.i. niet te lang moet blijven.

modern zaken hotel

dj
24-2-2011

modern hotel goed gelegen nabij emirates mall, wel hoop herrie op bovenste verdieping

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Centro Rotana Al Barsha in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Centro Rotana Al Barsha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.