Hotel Centro Rotana Al Barsha

6.4Voldoende

Ver. Arabische Emiraten, Ver. Arabische Emiraten, Dubai

6.4Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Centro Rotana Al Barsha voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Centro Rotana Al Barsha

• 2019
    6Ivo19-12-2019

Redelijk maar niet nog een keer als toerist.

Redelijk hotel voor een paar dagen, is meer een zaken hotel dan voor toeristen want de ligging is ver buiten het gezellige centrum van Dubai, geen balkon, klein zwembad en in directe omgeving geen leuke terrasjes alleen een shopping mall en metro. Aanrader de metro of hop on hop off bus pakken naar de leuke plekken.

Gereisd met partner in december 2019

• 2018
    9Wim Blanken07-10-2018

Uitsteken

Het Centro Hotel heeft 3-sterren aan de gevel, maar het onderkomen daar is vergelijkbaar met 4, of 5-sterren elders! De locatie is wat minder, maar het vervoer naar bezienswaardigheden is ruimschoots aanwezig. Gratis pendeldienst naar het schitterende strand.

Imad Akil, Exec Secretary, 21-11-2018

Dear Wim,

A great pleasure to know that you had an enjoyable stay and you value the Centro Barsha Hotel more than a 3-star hotel!

Thank you for your wonderful words and we look forward to welcoming you again in the very near future.

Yours sincerely,

Imad AKil General Manager

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

9Rob18-09-2016

Mooi hotel en goede uitvalbasis

Super goede service. Vriendelijk personeel. Heerlijk zwembad op het dak. Van alle gemakken voorzien. Verdient eigenlijk meer sterren vinden wij. Op loop afstand van de metro en centraal,rustig gelegen. Ook heel dichtbij de Mall of the Emirates met skihal.Erg goed eten. Ruime luxe kamers.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Mw wessels25-06-2016

Vriendelijk personeel alles zoals omschreven

Alles is goed. Eten heel goed, mooie kamer en vlakbij de metro. Gewoon perfect.

Gereisd met partner in april 2016

• 7Evelien Jansen26-05-2015

Prima hotel. We hebben er erg genoten. Ligt dicht bij de mall of emergrates, mooi winkelcentrum. Kamers zijn mooi en schoorn. Iedere dag schine handdoeken. Bedden zijn erg goed. Koelkastje is op de kamer aanwezig. Was de 1e keer naar Dubai. Als we weer gaan gaan we zeker weer naar hotel. Oja eten is ook erg goed. Eenvoudig maar genoeg keus.

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Steven02-02-2014

Goede prijs / kwaliteit! Zeker een aanrader

Het hotel heeft ons positief verrast. Vanuit het vliegveld ongeveer 45 minuten rijden. De service graat ligt hier extreem hoog, mens is heel gastvrij in het hotel.

He ontbijt is prima afgestemd op de doelgroep, het zwembad een mooie plek tot uitrusten. Alleen het bier is relatief duur in de bar.

Gereisd met partner in november 2013

• 10Familie M.13-06-2013

Fantastisch hotel met een ideale ligging

Dit was onze 2e keer in Dubai. Wij hebben 15 dagen in dit hotel gezeten en het was 1 woord geweldig. Wij hadden een kamer op de 2e verdieping en hebben nooit last gehad van de buren o.i.d. Wel was het zo dat als iemand luidruchtig praatte je dat een klein beetje kon horen maar zeker niet noemenswaardig. Wij hadden een ruime kamer met vloerbedekking-luxe douche en kingsize bed. De kamer vond ik zeer steriel en werd elke dag goed schoongemaakt. Het ontbijt was heel goed alleen na 2 weken ben je er wel op uitgekeken. De medewerkers waren allemaal zeer vriendelijk en als er iets was dan was iedereen ook bereid je te helpen. De ligging van het hotel is echt ideaal. Je bent binnen 10 minuten bij Mall of the Emirates en ook bij de metro. Met de metro reizen is echt super en je bent in no time aan de andere kant van de stad. Overigens kost een metro kaart vrijwel niks. Na 2x in Dubai te zijn geweest hebben wij de stad nu wel gezien. Ik zou dit hotel aan iedereen aanbevelen!

Gereisd met partner in april 2013

• 8AR21-04-2013

gehorig hotel

Alles was goed, behalve de gehorigheid van het hotel. Veel nachtelijk lawaai in de vorm van gebonk als zijn de constructie werkzaamheden. De muren van de kamers zijn als karton, de buren zijn letterlijk te verstaan. Tip gegeven vilt onder de stoelen te doen, scheelt enorm Geen rookvrije kamers!

De bezetting van de bar was gezellig. Alleen vaak hoeren die aan de bar hangen.

Gereisd met partner in april 2013

• 8Leo30-10-2012

Prima hotel op een goede locatie

Keurig wat zakelijk hotel op een prima locatie. Prima service en ontbijt. Mooie, schone kamers. Verwacht niets van de kale, lege omgeving, waar kennelijk nog veel gebouwd moet worden. Groen is er in de omliggende zandvlaktes niet te vinden. Ligging nabij metro, "the Mall off the Emirates" en "Ski Dubai". Leuk om te zwemmen in het mooie verzorgde zwembad op het dak hotel, om daarna te skiën even wat verderop. Dubai is de zeker de moeite waard voor een stop-over. Er is voor een paar dagen genoeg te zien. Verder waan je je in een soort Eurodisneystad waar je m.i. niet te lang moet blijven.

Alleen gereisd in oktober 2012

• 7dj24-02-2011

modern zaken hotel

modern hotel goed gelegen nabij emirates mall, wel hoop herrie op bovenste verdieping

Zakelijk gereisd in februari 2011

Hotel Centro Rotana Al Barsha info