Tijdelijk €25 aanbetaling

• Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

45 Reviews over Burj Al Arab

• 9John28-06-2016

Prachtig hotel

Een meer dan geweldige ervaring. Wij hebben helaas slechts 1 nacht mogen logeren in dit geweldige hotel. De ontvangst is super. Alles verloopt erg soepel en zeer gastvriendelijk. Je voelt je echt een koning. De suite is adembenemend. Je wordt er ontvangen door je butler met een zilveren schaal vol exotisch fruit. De aankleding van de suite is naar westerse smaken een beetje over-the-top maar wel zeer exculsief.

• 9Brenda23-06-2016

Geweldig, over the top...maar was te verwachten

Wil je een keer vreselijk overdreven in de watten gelegd worden en ultieme service meemaken. Dan moet je dit een keer gedaan hebben. Noem het en het is er of ze zorgen dat het er is! Kwestie van smaak, ik vond de kamers afschuwelijk lelijk ingericht. Maar heb prinsheerlijk geslapen in het geweldige bed...de spiegels en het goud overal is niet mijn ding. De sky bar is ook leuk om een keer geweest te zijn. Een ervaring rijker! Niet 1 die ik nog eens zal doen...beetje over the top...

• 9Anoniem31-01-2014

gewoon vorstelijk

heerlijk hotel. na een stel vreselijke hotels in spanje is dit echt een super hotel. erg chique en lekker eten wel wat poenig. en leuk dat je mag gebruik maken van het naastgelegen wild wadi waterpark. heb ook in het jumeirah beachhotel verbleven en dit is me toch beter bevallen. net wat informeler. maar als je een jubileumreis of honeymoon gaat maken zou ik voor het burj al arab gaan. ook relexed om met een helikopter opgehaald te worden. je hebt dan een mooi uitzicht over de stad en je staat niet in de file.

• 10Mika17-07-2012

Burj al Arab Hotelbewertung

Das Hotel war total super. Wir wurden zuerst natürlich über Mundpropaganda auf das Hotel erneut aufmerksam und dann haben wir noch den Bericht von www.Luxuszeit.com gelesen. Da bin ich gerne unterwegs, den die wollen mir wenigstens nichts verkaufen. Bei der Ankunft wird man bereits von seinem persönlichen Butler empfangen, der für einen eincheckt und alles weitere übernimmt. Danach muss man sich nur noch wohlfühlen. Da es das einzhige sieben Sterne hotel der Welt ist, muss man sich über Service oder Sauberkeit keinerlei Gedanken machen. Eher über den Preis. Aber auch hier gilt, wenn es einem Wert ist, dann sollte man das Burj al Arab ruhig mal besuchen. Ich denke das es keine Hotelkritik über das Hotel geben kann, es ist ja wirklich phänomenal gut. Einzig bei der Abreise der Durchzug der Kreditkarte stört doch enorm. Gelesen habe ich das hier http://www.luxuszeit.com/hotelbewertung/burj-al-arab-dubai.html

• 9Monika08-04-2012

Sieben Sterne

die Checkin-Prozedur war keine, weil sie vom Butler im entsprechenden Stockwerk effizient und schnell erledigt wurde, diesmal gab ein Upgrading auf eine riesige Doppelsuite, wo sogar beim Turndown das zweite Schlafzimmer hergerichtet wurde, obwohl wir (noch) nicht getrennt schlafen wollen. Die Aussicht auf den Arabischen Golf bis hin zum "Atlantis" war großartig, man muss allerdings einen der wenigen klaren Tage hier erwischen Am gewohnten Anblick der überaus üppigen wie kitschigen Dekoration störten wir uns nicht, sondern ließen gleich vom Butler ein Hermésbad in der feudalen Badelandschaft bereiten. Die Restaurants des Hauses vom Topfloor bis zum Unterwasserrestaurant haben wir im Vorjahr im Rahmen einer "Kulinarischen Treppe" als Progressive Dinner absolviert, heuer durfte es ein Roomservice Dinner mit Seafood sein, am Morgen genossen wir im Freien das hervorragende Frühstücksbuffet.

• 10Valentijn11-01-2011

Geweldige ervaring!

Meteen bij aankomst merk je al op wat voor bijzondere plek je beland bent: je wordt direct bij naam aangesproken door het personeel en je wordt op je wenken bediend. Het hele hotel is indrukwekkend: groot-groter-grootst! Je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben het. Van gouden plafonds tot goudpoeder (in plaats van cacaopoeder) op de cappuccino!!

Een echte aanrader is de Skyview Bar op de bovenste verdieping: heerlijke cockails (zo'n uitgebreide lijst heb je nog nooit gezien!) met een prachtig uitzicht over de zee, The Palm, The World en de skyline van Dubai!

Je kunt ook gebruik maken van de faciliteiten van de andere Jumeirah-hotels. Zo is het strand van het Jumeirah Beach hotel een aanrader (direct naast het Burj al Arab).

De prijzen in het hotel zijn wel ontzettend hoog (goedkoopste drankje was €25,= en duurste whisky zo'n €3.000,=), maar dat krijg je in zo'n hotel!

• 10marco dekens18-07-2010

in 1 woord GEWELDIG

Ik verbleef er 3 dagen en 2 nachten,geheel gratis. Een ervaring om nooit meer te vergeven.

• 9liefhert04-07-2010

Wat een topervaring

Omdat je als simpele tourist niet even het hotel in kunt lopen om foto's te nemen, hebben we een high tea genomen in de Burj al Arab. Wel even van te voren reserveren en je aan de kledingvoorschriften houden anders gaat het feest alsnog niet door. Een aanrader om te doen! Heerlijk gegeten en genoten van het prachtige gebouw en het uitzicht! Een unieke ervaring

• 9Kelly en Vivian 21-06-2010

Geweldig hotel. Onvergetelijke ervaring. Zeker een aanrader!

• 10Esther24-04-2010

Hier ben je sprakeloos en voel je je een prinses

Het hotel is imposant en de kamers zijn geweldig.Dit hotel kun en moet je niet met een ander hotel vergelijken.We zijn er vorig jaar 1 nacht verbleven en vonden het 1 groot feest.We zijn de hele 24 uur in en om het hotel geweest.Het ontbijt en was ronduit geweldig en we hebben bovenin gegeten,ook dit was geweldig.De prijs is hoog maar je krijgt wel waar voor je geld.Van de parfum ed geniet ik nog elke dag en als ik Merveilleux op me spuit voel ik me weer even een prinses...

Hotel Burj Al Arab info

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (4)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)