Hotel Burj Al Arab

46 reviews over Hotel Burj Al Arab in het Nederlands

Prachtig hotel

John
28-6-2016

Een meer dan geweldige ervaring. Wij hebben helaas slechts 1 nacht mogen logeren in dit geweldige hotel. De ontvangst is super. Alles verloopt erg soepel en zeer gastvriendelijk. Je voelt je echt een koning. De suite is adembenemend. Je wordt er ontvangen door je butler met een zilveren schaal vol exotisch fruit. De aankleding van de suite is naar westerse smaken een beetje over-the-top maar wel zeer exculsief.

Gereisd met vrienden in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wil je een keer vreselijk overdreven in de watten gelegd worden en ultieme service meemaken. Dan moet je dit een keer gedaan hebben. Noem het en het is er of ze zorgen dat het er is! Kwestie van smaak, ik vond de kamers afschuwelijk lelijk ingericht. Maar heb prinsheerlijk geslapen in het geweldige bed...de spiegels en het goud overal is niet mijn ding. De sky bar is ook leuk om een keer geweest te zijn. Een ervaring rijker! Niet 1 die ik nog eens zal doen...beetje over the top...

Gereisd met partner in Sun Nov 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

gewoon vorstelijk

Anoniem
31-1-2014

heerlijk hotel. na een stel vreselijke hotels in spanje is dit echt een super hotel. erg chique en lekker eten wel wat poenig. en leuk dat je mag gebruik maken van het naastgelegen wild wadi waterpark. heb ook in het jumeirah beachhotel verbleven en dit is me toch beter bevallen. net wat informeler. maar als je een jubileumreis of honeymoon gaat maken zou ik voor het burj al arab gaan. ook relexed om met een helikopter opgehaald te worden. je hebt dan een mooi uitzicht over de stad en je staat niet in de file.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige ervaring!

Valentijn
      11-1-2011

Meteen bij aankomst merk je al op wat voor bijzondere plek je beland bent: je wordt direct bij naam aangesproken door het personeel en je wordt op je wenken bediend. Het hele hotel is indrukwekkend: groot-groter-grootst! Je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben het. Van gouden plafonds tot goudpoeder (in plaats van cacaopoeder) op de cappuccino!!

Een echte aanrader is de Skyview Bar op de bovenste verdieping: heerlijke cockails (zo'n uitgebreide lijst heb je nog nooit gezien!) met een prachtig uitzicht over de zee, The Palm, The World en de skyline van Dubai!

Je kunt ook gebruik maken van de faciliteiten van de andere Jumeirah-hotels. Zo is het strand van het Jumeirah Beach hotel een aanrader (direct naast het Burj al Arab).

De prijzen in het hotel zijn wel ontzettend hoog (goedkoopste drankje was €25,= en duurste whisky zo'n €3.000,=), maar dat krijg je in zo'n hotel!

Gereisd met vrienden in mei 2010

in 1 woord GEWELDIG

marco dekens
      18-7-2010

Ik verbleef er 3 dagen en 2 nachten,geheel gratis. Een ervaring om nooit meer te vergeven.

Gereisd alleenreizend in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wat een topervaring

liefhert
      4-7-2010

Omdat je als simpele tourist niet even het hotel in kunt lopen om foto's te nemen, hebben we een high tea genomen in de Burj al Arab. Wel even van te voren reserveren en je aan de kledingvoorschriften houden anders gaat het feest alsnog niet door. Een aanrader om te doen! Heerlijk gegeten en genoten van het prachtige gebouw en het uitzicht! Een unieke ervaring

Gereisd met partner in juni 2010

Kelly en Vivian
      21-6-2010

Geweldig hotel. Onvergetelijke ervaring. Zeker een aanrader!

Gereisd zakelijk in mei 2010

Het hotel is imposant en de kamers zijn geweldig.Dit hotel kun en moet je niet met een ander hotel vergelijken.We zijn er vorig jaar 1 nacht verbleven en vonden het 1 groot feest.We zijn de hele 24 uur in en om het hotel geweest.Het ontbijt en was ronduit geweldig en we hebben bovenin gegeten,ook dit was geweldig.De prijs is hoog maar je krijgt wel waar voor je geld.Van de parfum ed geniet ik nog elke dag en als ik Merveilleux op me spuit voel ik me weer even een prinses...

Gereisd met jonge kinderen in Sat Apr 24 2010 19:54:31 GMT+0000 (UTC)

Geweldige om een keer te ervaren!

TBP
      10-2-2010

Geweldig om een keertje mee te maken. Over the top! Fantastische service. Eten in de restaurants extreem duur (tournedos was 350 dollar!!!), maar ach het was maar voor één keertje. De kamer was bijna net zo groot als ons huis! Heerlijk genoten van het bubbelbad en alle luxe.

Gereisd met partner in januari 2010

geweldige plek van luxe

Faiza
      23-10-2009

We hebben erg genoten van ons weekje Dubai.

We hebben het er nog over... Een tikkeltje te duur, maar toch zeer goede service we zijn erg goed in de watten gelegd

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

• VerzorgingHalfpension
      • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • RokenToegestaan
      • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad
      • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • KinderopvangOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • JacuzziAanwezig
      • KeukenKeuken
      • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
      • BuitensportenGolfbanen
      • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
      • FitnessAerobics, Fitness
      • TennisbaanAanwezig
      • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Burj Al Arab in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Burj Al Arab zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.