Aparthotel Bab Al Shams Desert Resort & Spa

Aparthotel Bab Al Shams Desert Resort & Spa

8Fantastisch

Ver. Arabische Emiraten, Ver. Arabische Emiraten, Dubai

Op vakantie geweest naar Bab Al Shams Desert Resort & Spa?

8Fantastisch

Aparthotel info

• Kinderopvang
Meer aparthotel info

2 reviews over Aparthotel Bab Al Shams Desert Resort & Spa

• 10boeing76704-03-2014

1001 nachten.... Het ultieme relax hotel

We zijn hier in 2012 geweest om even bij te komen van een paar dagen Dubai. Bab al Sham ligt midden in de woestijn naast de koninklijke stallen.

Het hotel ligt letterlijk in de middle of nowhere en dat maakt dit nu juist zo mooi. De service is geweldig en de omgeving is echt typisch Arabisch zoals je vaak in films ziet.

Je kan hier ook niks anders doen dan relaxen. Het zwembad is geen bad waar je even in gaat zwemmen, maar lekker gaat relaxen (met vele hoogte verschillen). De service bij de pool is de beste die ik ooit heb gezien. Wij kwam aanlopen zonder badlekens. Geen probleem, dit wordt voor je geregeld, ze rollen zelfs een extra handdoek op als hoofdkussen. Drinken wordt bezorgd in een grote emmer vol met ijsblokken waardoor alles koel blijft.

De uitzicht vanaf het zwembad is fantastisch! Niks meer dan een woestijn waar af en toe een kameel voorbij loopt.

Het eten is goed en 's avonds is het hotel helemaal in stijl! Zoals Arabische kaarsen in je eigen badkamer.

Gereisd met partner in januari 2012

• 6Anke 29-01-2014

Viel erg tegen!

De omgeving en het zwembad zijn natuurlijk erg indrukwekkend, echter het eten laat zeer te wensen over. Wij hadden half pension, maar s'avond slecht en karig buffet. De kamers zijn klein en de service liet soms te wensen over. We hadden er mee van verwacht en vergeleken met ons hotel wat we in Dubai centrum hadden viel het erg tegen. Het is wel leuk om even in de woestijn te zijn, maar na 2 dagen heb je het ook echt gehad! Er zijn overal trapjes, dus het is niet echt toegankelijk met de kinderwagen en/of rolstoel.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Aparthotel Bab Al Shams Desert Resort & Spa info