Hotel Atlantis The Palm

7,4

7 reacties Hotel Atlantis The Palm

Bezoeken

Fleur, 27-6-2018
Kun je wanneer je niet verblijft in het Atlantis Hotel wel een bezoek brengen aan het hotel of bijvoorbeeld aan het strand liggen?
0 reacties

Accomodatie en prijzen

Sarah, 26-1-2015

Ik overweeg om dit hotel te boeken, en heb hierbij een aantal vragen. Wat is het best? Enkel kamer boeken bij een reisbureau en dan alles ter plaatste betalen, en eventueel een upgrade naar een andere kamer met extra voordelen.

In welke prijsklasse vallen de restaurants gemiddeld per persoon?

Zijn er avond-activiteiten en moet er hiervoor betaald worden, bv. show…

Kan je ook buiten het hotel eten om de prijs te drukken?

Alvast bedankt om mij te helpen!

Groetjes!

restaurants

Marjan, 19-1-2015
Weet iemand of er bij de restaurants genoeg plek is of moet je echt reserveren? Wij gaan begin oktober naar Atlantis the Palm en heeft iemand een tip voor een restaurant waar je lekker kunt eten en een beetje betaalbaar is?
1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantis The Palm voor je op een rij gezet:

aquarium

Linda, 10-3-2014
Is het aquarium in Atlantis the palm ook alleen te bezoeken? En kun je hier de walvishaai ook zien.

Aquapark

Manon, 8-3-2012

Weet iemand of het ook mogelyk is om 1 dag naar het waterpark te gaan als je in een ander hotel verblyft?

Wy verblyven namelyk van 15 april tot 20 april in het Ibis hotel maar we willen graag naar het waterpark by Atlantis. Moet je daar ook gelyk een hotelkamer boeken of hoe gaat dat in zyn werk?

Half Pension Atlantis

Caroline, 7-11-2011

Hallo, weet iemand of je half pension naar eigen keuze 's middags of 's avonds mag invullen???

alvast bedankt.

Dubai qua prijs en weer

Pamela, 4-1-2010

Hoi,

Hoe is Dubai(het hotel) qua eten? Zijn de restaurants duur? Of gewoon net als anders? Weten jullie hoe het weer in augustus is in Dubai?

Groetjes!

8 reacties