Hotel Arabian Park

• Kinderopvang

11 reviews over Hotel Arabian Park

• 8Erik14-10-2015

Goed midden klasse hotel

Goed en schoon hotel. Zeer goed ontbijt met veel keuze. Veel personeel aanwezig, wij vonden ze wat zakelijk dus niet overdreven vriendelijk. Shuttle service was zeer goed. Metro op 10 minuten lopen. Wat je wel moet bedenken dat is dat je bijvoorbeeld naar de Dubai mall met de metro ongeveer 40 minuten onderweg ben en met de taxi 10 minuten.voor 5 euro. de metro is ook heel druk als je van sandwiche houd zeker doen. Al met al heel goed hotel voor een goede prijs.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 7Linda03-09-2015

Prima degelijk hotel voor een paar dagen

Het hotel ligt dichtbij het vliegveld, maar wat verder weg van alles verder. Er wordt veel gebouwd om het hotel, dus het is nogal gehorig. Ook vuilnis wordt pas s avonds weggebracht dat hoor je dan wel. Hotel is erg schoon en het personeel super vriendelijk. Er rijden pendelbusjes naar bezienswaardigheden paar keer per dag en ook is er een pendelservice naar het vliegveld. De kamers zijn niet groot maar wel prima en schoon verder. Ontbijt is goed verzorgd met vrij veel keuze maar wat minder naar onze standaard; geen echte broodjes bijv alleen toast. Avondeten in hotel is niet echt super en andere minpunt is dat de airco overal zo vreselijk koud staat dat een trui bijna niet misstaat. Dit is overigens overal in Dubai zo, in de malls etc moet je echt een vestje aan doen. De klap als je buitenkomt is helaas wel vrij groot... Al met al hebben wij het hier prima gehad tijdens onze stopover van 2 dagen. Je moet geen luxe verwachten maar het is verder wel prima!

Gereisd met partner in september 2015

• 8m.schulte19-09-2014

goed hotel

Goed hotel en goede uitvalsbasis om Dubai te verkennen. Mooie nette ruime kamer (hadden een superior kamer balcony). Ontbijt ruim voldoende (mits je niet op het allerlaatste moment gaat ontbijten). Goede service en vriendelijk personeel die voor je klaar staat. Taxi service en pendelbus beschikbaar. Zwembad niet al te groot maar wel ff lekker om af te koelen en heerlijke bedden en zelfs 2 "tenten" met banken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 8carlo16-08-2011

mooi en niet duur

mooi hotel, niet duur en wat verder van de luchthaven, prima ervaring.Een volgende keer hetzelfde adres voor mij, ook was ik heel erg tevreden met het kingsizebed.

Alleen gereisd in september 2010

• 9Marian04-10-2010

Goed hotel voor weinig

Goed 3 *hotel,ligging wat verder weg,maar lekker rustig.Vrij centraal tov vliegveld en Jumeirah.Busje naar Wafi Mall en Jumeirah Beach Park.Ontbijt mag wel wat meer.Nodig broodjes,kaas,worst croissantje,en verse jus. Kamer niet erg groot,maar voldoende,je bent er alleen maar om te slapen.Je kunt iig je koffers goed kwijt

Gereisd met vrienden in september 2010

• 10Winny Veenstra 17-07-2008

ben in juli 2007 in het Arabian Park hotel voor 8 dagen geweest het ligt wat achteraf maar met de taxi service van het hotel is dat geen probleem ,het zwembad is harstikke goed gratis badlakens ,de kamers zijn net groot genoeg dan heb ik het over de standaardkamers ,de andere kamers zijn groter het ontbijt was uitmuntent konden eten wat we wilden en alles was lekker warm buffet allerlei soorten brood en beleg fruit wat je wild ,voor kleine kinderen is het iets minder maar ik vind dat je met kinderen in dubai aan de zee moet gaan zitten ,en savonds kon je in de grotere huiskamers zitten om tv te kijken of te lezen op elke etage was er een ,de service van het hotel was ook harstikke goed ,en het belangrijkste het hotel was niet duur en superschoon

Gereisd met familie in juli 2008

• 8Veenstra08-05-2008

Naar mijn ervaring was het een prima hotel, goedkoop, schoon en voor de prijs een goede locatie. De kamer is vrij klein, maar het meeste deel van de dag ben je toch niet op de kamer. schoone badkamer met bad/douche.

internet facaliteiten aanwezig in elke kamer zowel kabel als draadloos, op elke verdieping is een grote lounge gelegen met een grote plasma tv wat voor iedereen vrij is om gebruik van te maken.

mooi zoutwaterzwembad waar je ook handdoeken kan lenen voor de gene die daar behoefte aan hebben. min punt van het hotel is dat drank er vrij duur is! wél word er alchoholische dranken ingeschonken.

kortom: schoon, modern, goede locatie, en erg goedkoop.

Gereisd met familie in mei 2008

• 8Vehmeijer09-08-2007

Heb er de zomer vakantie van 2007 doorgebracht. Het is een mooi hotel, schoon en erg vriendelijk personeel. Het ontbijt is goed. En de kamers waren niet erg groot maar genoeg. Verder is het niet ver weg van een mooi winkelcentrum Wafi-city, er gaat vaak een busje van het hotel op en neer naar het genoemde mall. verder krijg je van het hotel ook een kortingspas waar je in de meeste winkel nog eens 20% korting krijgt. en in restaurants krijg je van het hotel kortingsbonnen van 30% discount. Verder is er een fitness ruimte aanwezig en een mooi zwembad. Ik heb een goede ervaring gehad met het hotel en het is niet erg prijzig. Het was zelfs best goedkoop.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8Tom25-04-2007

mooi hotel en de 3 sterren dik waard, goede menukaart en alles super schoon

Gereisd in april 2007

• 9H.J.S Glas04-03-2007

een prachtig nieuw hotel. De bediening in het restaurant is zeer voorkomend. Dit hotel is aan te bevelen!

Gereisd met partner in december 2006

Hotel Arabian Park info