Hotel Arabian Courtyard

Luxe hotel, ZorghotelWeer vandaag40°29°
Hotel Arabian Courtyard
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Arabian Courtyard voor je op een rij gezet:

28 reviews over Hotel Arabian Courtyard in het Nederlands

Echt super service

Marijke van ruyven
4-10-2015

Goed hotel met een geweldige service met een goede uitvalbasis naar den andere delen van de stad

Gereisd Met partner in september 2015

Prachtig hotel in het oude centrem

Frank
8-4-2014

Liggend in het centrum tegen over het Dubai Museum (prachtige locatie). Wij zaten in een deluxe kamer en dan ontbreekt het je aan niks.

Minpuntje bleek dat het riool bij ons verstopt was. Toen ik de stop eruit trok stond mijn badkamer blank, omdat er een noodluik zit in de badkamer. Conclusie het bad liep leeg in de badkamer.

Na contact met de receptie werd dit probleem binnen 10 minuten verholpen (toen was het al 23:00).

Het eten is simpel, maar prima.

Gereisd Met partner in januari 2012

Keurig hotel, op een perfecte locatie

Daniel
17-3-2014

Van 25-2 t/m 2-3 in dit hotel verbleven. Keurig hotel, vriendelijk behulpzaam personeel, goed ontbijtrestaurant, gezellige bar, op een ideale locatie in oud Dubai, tegenover dubai museum, en voor een heel redelijke prijs. Vooral de locatie is super, oude wijk Bastakiya op 5 min. lopen. Souks op 5 min. lopen. Met abra's over de creek varen voor 1!! dinhar, 7 min. lopen. overal restaurantjes onder handbereik. Het hotel bied ook nog shuttleservice naar het strand. Tevens gratis Wifi op de kamer. We hebben de dinerrestaurants niet geprobeerd, maar wat we van andere gasten begrepen is het Indische restaurant ook super goed. Wil je voor een heel redelijke prijs in (oud) Dubai zitten? Boeken!!

Gereisd Met partner in februari 2014

FTI

Dit moet je een keer gezien hebben

3-3-2014

het hotel staat in het oude gedeelte van Dubai. Het hotel ziet er keurig uit en een mooie uitstraling van binnen. de omgeving is levendig en je zit vlak bij de water de Creek. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het eten in dit hotel is prima ze hebben 3 verschillende restauranten . De slaapkamers waren netjes en schoon .

Gereisd Met partner in Thu Feb 06 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig hotel

H en H
19-2-2014

Dit hotel ligt midden in de zeer levendige wijk Bur Dubai waar het ook 's-avonds gezellig druk is. Tegenover het Dubai Museum een prima uitvalbasis om de oude stad te verkennen, midden in een winkelgebied met een keur aan restaurants. Prima ruime kamers, bijzonder vriendelijke medewerkers, een prima ontbijt, 3 restaurants en een geweldige pub met bijna elke avond levende muziek. Elke dag een gratis shuttle naar en van een publiek strand waar ook de plaatselijke bevolking komt. Op 600 meter een metrostation waarmee je Nieuw Dubai met zijn supergebouwen en onvergelijkbare winkelcentra snel en gemakkelijk kunt bereiken. Pinautomaat om de hoek, taxistandplaats voor de deur evenals een bushalte. We hebben er een geweldige vakantie gehad.

Gereisd Met partner in februari 2014

Mooi en schoon hotel vlakbij de Creek

GD
12-11-2013

Hotel staat tegenover het Dubai Museum in de wijk Bur Dubai. Dit is een gezellige wijk waar 90 % van de mensen van Indiase afkomst is.

Via de gezellige textielmarkt kan je een bootje pakken naar de overkant naar Deira, waar je ook op een markt terechtkomt.

Metro is op ongeveer 15 minuten loopafstand.

Dubai museum is een aanrader en kost bijna niets. Via de metrolijn kan je gemakkelijk naar Burj Khalifa, Dubai Mall en Mall of Emirates.

Ook kun je uitstappen om naar Burj al Arab te gaan, maar na de metro kan je een taxi nemen of een uur lopen.

taxi is erg goedkoop.

Hotelpersoneel is heel attent en erg vriendelijk. In het restaurant voor het ontbijt is iedereen ook even vriendelijk en staan ze voor je klaar. Het ontbijt heeft lekkere verse jus en een heerlijk warm buffet en uiteraard ook alle andere standaard ontbijt dingen.

Elke dag een flesje water en bij aankomst fruit is ook erg lekker. Thee/koffie ook op de kamer.

Ook hadden we Wifi op onze kamer

Gereisd Met vrienden in november 2013

Geweldige locatie in "oud" Dubai

Ciska Kapteijn
4-4-2013

Perfect hotel in een gezellige levendige omgeving. Zeer uitgebreid ontbijt, goede restaurants in het hotel. Personeel zeer behulpzaam. Badkamers iets gedateerd. Op loopafstand van de Creek en soeks.

Gereisd Met partner in Thu Mar 21 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel of een perfecte locatie

Debbie
5-2-2013

In het oude gedeelte van Dubai maar voor de deur het Dubai Museum en een opstapplaats van de rode lijn. (bus tour) en dichtbij Dubai Creek (5 minuten lopen) Omdat de taxi zo enorm goedkoop is kun je makkelijk met de taxi naar andere plekken. Dubai Mall 15 minuten en nog geen 6 euro (met fooi!) Het personeel in het hotel wil je met van alles van dienst zijn en de kamers zijn ruim en schoon. Je kunt excursies boeken via je reisorganisatie maar wij hebben via het hotel 2 excursies geboekt en waren goedkoper uit en hadden 1 dag zelfs een privéchauffeur.

Gereisd Met partner in Mon Nov 26 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nancy_van_rooij
12-1-2013

In het hart van historische Dubai, tegenover het Dubai Museum. Volledig in Arabische stijl met tal van faciliteiten. Diverse restaurants. Gezellige Engelse pub. Op loopafstand van de Dubai Creek en het metrostation Khalid Bin Al Waleed op kwartiertje lopen. Dakterras met zwembad en apart kinderbadje. Super Spa. 24 Uurs roomservice en baby sit service (tegen betaling). Bij aankomst ontvang je een fruitmand en dagelijk een gratis flesje water. Gratis shuttle service naar het strand.

Gereisd Met vrienden in Thu Nov 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Klasse stadshotel

lambrix
7-11-2012

Bediening ontvangst top, zeer schoon behulpzaam, ontbijt zeer uitgebreid, goede locatie voor uitstapjes.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2012

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald

• WatersportWaterskiën, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen, Hiken
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBiljart
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arabian Courtyard in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arabian Courtyard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.