Hotel Amwaj Rotana

Meer hotelinfo

20 reviews over Hotel Amwaj Rotana

• 9LJ. Reuvekamp16-04-2019

Geweldig

Titel: Suoer ligging en mooi hotel!

Het personeel is top! Wat een lieve en behulpzame mensen, doordat onze vakantie helaas anders is gelopen door ziekenhuisopname heeft het personeel ons heel erg geholpen en zorgzaam geweest voor ons. Het hotel ligt dichtbij het strand aan de Jumeira Beach en het hotel ziet er verzorgt uit! Zeker een aanrader, en voor ons zeker om ooit nog eens in dit hotel weer te komen.

Met oudere kinderen

• 2018
    7Ivo08-03-2018

Perfecte ligging maar erg aan de prijs

Perfecte ligging direct aan leuke wandelboulevard , bij het strand en op loopafstand van Dubai Marina shopping Mall, mooie entree, vriendelijk personeel, prima kamers , ontbijt is super. Nadelen=redelijk duur hotel, bij halfpension geen drankjes ( blikje cola 5,75 euro) , WiFi is niet super, zwembad niet heel groot en er staat een gebouw voor waardoor je 1,5 uur zon mist overdag.

• 2017
    8joanna05-08-2017

Jammer van de ramadan

Mooi hotel. Wij hadden half pension. Eten s'ochtends prima maar in de avond weinig keus. Klein zwembad met weinig bedjes. Wij waren er tijdens de ramadan wat wij als een groot min punt ervaarde. Er rijdt een busje van t hotel op sommige dagen naar malls. Veel met het openbaar vervoer gereisd wat goedkoop en prima geregeld is. Overal airco. Vriendelijk en beleefd personeel. Kamer groot en schoon. Hotel ligt mooi aan de boulevard met winkels en tegenover t strand. Alles is wel duurder dan in Nederland. Zeewater erg warm. Zwembad lekker koel. Idd geen strandbedden.

Met oudere kinderen

• 9Dorien13-05-2017

Super hotel met vriendelijk personeel

Goed en schoon hotel. Het personeel is erg vriendelijk en ze doen er alles aan om het voor de gast zo aangenaam mogelijk te maken. Kamers zijn ruim en alles ziet er netjes en schoon uit. Ontbijt is erg goed (wel meer warm eten dan brood, maar genoeg keuze). Wij hebben gebruik gemaakt van de hop on hop off bus en deze stopt voor de deur (wat ook wel prettig was aangezien het 40 graden was en lang lopen niet echt te doen is met die warmte). Eten in het hotel is wel vrij duur, maar in de buurt zijn genoeg eettentjes te vinden.

• Oude reviews

7Wendy08-05-2016

Mooi, net hotel

Wauw! Dubai is een bijzondere stad! Vanuit het hotel Amwaj Rotana is alles erg goed te bezoeken. De metro kost bijna niets en je zit vlakbij de boulevard aan het strand. Omdat we op onze honeymoon waren werden we verrast met een fles wijn en een heerlijk dessert!

• 8Lei Quaedvlieg07-02-2014

Perfecte uitvalsbasis om Dubai te verkennen

Het hotel is zeer netjes en van veel luxe en gemakken voorzien. Klantvriendelijk personeel van receptie tot in restaurant en prima kamerfaciliteiten. Om na een dagje Dubai nog even lekker te ontspannen in het wel wat kleine zwembad of wellnesscenter of weer energie te tanken in het mooie fitnesscenter is dit hotel is een prima keuze. Ontbijt (keuze tussen binnen of buiten ontbijten) is werkelijk uitmuntend te noemen.Dineren kan in hotel doch ook prima in een van de restaurantjes op the Walk. Helaas wordt er wel nog veel gebouwd maar dat wisten we vooraf dus hierover zeker geen geklaag . Het zal er de komende jaren door alle ontwikkelingen alleen maar mooier op worden in de stad waar de sky the limit lijkt. Futuristische ontwikkelingen en authentieke bezienswaardigheden maken Dubai tot een interessante stad om te bezoeken. Amwaj Rotana hotel is daarbij een prima uitvalsbasis.

• 9Peter-Johanna24-05-2013

Super hotel!

Supervriendelijk personeel, erg behulpzaam. Heel erg schoon, ziet er netjes en luxe uit. We hadden een hele ruime kamer met een mooie badkamer en grote bedden. Balkon was heerlijk om savonds nog even te zitten, we hadden dan nog wat muziek van de 2e verdieping waar het restaurant en het zwembad is. Jammer was dat het uitzicht volledig 'under construction' was, wat je trouwen sowieso heel erg veel ziet in Dubai, alles is daar in ontwikkeling. Zwembad was heerlijk, we hebben veel zon gehad, ook sochtends. The walk is gezellig met restaurantjes.

• 9Dick en Corrie25-01-2013

Geweldig hotel

Ondanks de geluidsoverlast van de bouw bij het hotel een fantastische tijd gehad. Super personeel, voelde me een prinses in Dubai en in het hotel. Jammer dat het zwembad toch veel uren in de schaduw ligt van de omliggende gebouwen. Maar er is zoveel te doen in Dubai dat het zonde is om de hele dag bij het zwembad te blijven. Hotel ligt vlakbij een gezellig uitgaansgebied. Ook voor degene die niet zo van Arabisch eten houden was het goed eten in het hotel. Kamers zijn heel gerieflijk en heel schoon, kortom een fantastisch hotel.

• 9S. uit A.18-10-2012

Superdeluxe hotel, prijs/kwaliteit uitstekend!

Prachtig hotel en super vriendelijk personeel (zo vriendelijk dat je er soms achterdochtig van wordt...) Voor 25 euro per nacht de kamer kunnen upgraden. Zeker een aanrader omdat je dan in en om het hotel gratis WiFi hebt en extra'tjes als een fruitmandje enz. Het eten is van super kwaliteit en enorm veel keuze. De brunch op vrijdag is echt een aanrader. Ondanks dat je geen bedjes op het strand hebt, hebben wij dit niet als nadeel ervaren, je loopt even de parkeerplaats over en ligt op het strand. Zijn alle bedjes aan het zwembad bezet? Geen punt, ze toveren er zo een bedje voor je bij! De ligging aan het einde van The Walk vonden wij bijzonder prettig, omdat je met de taxi zo de stad uit bent. Dit zou ik een nadeel van bijv. Het Hilton vinden. Wij kunnen echt geen negatief puntje opnoemen van dit hotel.

• 9Jan Visser28-08-2012

Wat een mooie vakantie..

Zeer klantvriendelijk, we hebben ons zeer vermaakt. Ligging is goed, overal dichtbij. Strand, zee, aardige mensen, veel luxe. Je moet een keer heen gaan naar Dubai.

4 tips over Hotel Amwaj Rotana

• famcamp, 02-04-2012

Heerlijk eten op de walk en 15 minuutjes lopen naar de Marina Mall. Taxi's zijn waanzinnig goedkoop. Aanrader: afternoon tea in Burj Al Arab op de 27e etage. Prijzig maar echt de moeite waard. Wel reserveren (bij de desk rechts naast de ingang van hotel Amwaj Rotana).

• Desi, 31-03-2012

Ga vooral, met de taxi, op pad naar de verschillende bezienswaardigheden, de souks, Creek en de malls. Eet op verschillende plaatsen in Dubai, waaronder onder Burj Khalifa met uitzicht op de fontein, welke 's avonds elk half uur danst op muziek.

• S. uit A., 18-10-2012
    • Al Sahra Dessert resort - paardrij of kamelen rit door de woestijn. Prachtige accomodatie, gaaf om in de woestijn te rijden en de dieren worden super verzorgt. Ligt een uurtje buiten de stad dus wel rekening met taxi kosten houden.
    • Afternoon Tea in Burj Al Arab: kost je zo'n 100 euro p.p. maar echt een ervaring!

0 vragen over Hotel Amwaj Rotana

• De staf spreektEngels

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking