Hotel Al Murooj Rotana

9,2

9 reviews over Hotel Al Murooj Rotana in het Nederlands

Lizette
18-2-2017

Zeer vriendelijke aankomst in dit hotel. Mooie kamer. Klein minpuntje. Te weinig zitruimte op de wc daar deze direct achter de deur staat. Netjes en zeer schoon. Ontbijt zeer verzorgd en ruim opgezet. Showcooking aanwezig. Een keer avondeten in het hotel. Wereldkeuken, heerlijk. Zeer goede ligging om dubai te ontdekken. Zwembad is goed. Met toezicht. Handdoeken service aanwezig. Ruime fitness mogelijkheden. Personeel allen uiterst vriendelijk. Kortom: een aanrader

Gereisd met partner in februari 2017

Schitterend hotel met erg vriendelijk personeel

saskiasnijder
24-8-2015

Wij hebben een week in dit hotel met onze zoon van 4,5 jaar doorgebracht. De locatie van het hotel t.o.v. Dubai Mall en Burj Khalifa is echt ideaal. Je hoeft alleen een kruispunt over te steken (makkelijk door de verkeerslichten en zebrapaden) en je bent er al. Het zwembad is heerlijk na een dagje doorbrengen in Dubai. Het personeel is echt heel erg vriendelijk, de kamers erg mooi en het eten lekker. al met al zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 19 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastich

Sandra en Jimmy Debipersad
8-7-2015

Beautiful room, very quiet and comfortable. Excellent breakfast. Terrific location. The staff at breakfast were extremely helpful and friendly. The refurb has been done very nicely - everything works perfectly.

Gereisd met partner in Mon Jun 29 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Uitsekend hotel, kleine minpuntjes

uavarjan
23-11-2013

Prima LUXE hotel. Loopafstand van Dubai Mall, fountains en Burj Kalifa. Receptie en ontvangst uitstekend. Iedereen zegt goedemorgen goedemiddag etc. Restaurant is prima. Engelse pub redelijk, minpunt dat men daar binnen kan roken. Kamers, Luxe met gegarandeerd uitzicht op deel skyline Dubai. Persoonlijke minpuntjes: Creditcard bedrag als borg 3 x afgeboekt (wel prima hersteld), koffer was eerst naar verkeerde kamer gebracht, zeer luide airco buiten met niet geluiddichte buitendeur.

Gereisd zakelijk in november 2013

Mooi hotel om Dubai te ontdekken

r.hulsebos
10-1-2011

Ligging is dichtbij Dubai Mall grootste ter wereld waar tevens het grootste gebouw ter wereld staat Burj Khalifa.Grootste fontein ter wereld en een aquarium in zit met haaien roggen en nog een paar duizend vissen.Atlantis Aqua park of de souks zijn met de taxi makkelijk te bereiken ongeveer 30 minuten kosten €20 inclusief fooi.Hotel heeft 2 zwembaden en een hele mooie fitness ruimte.Om de hoek is een Starbuck koffieshop.Zeer ruime kamers bediening is heel goed en vriendelijk.Ook alcoholische dranken te verkrijgen en s'avonds een goed buffet als je een keer in het hotel wilt blijven eten

Gereisd met jonge kinderen in november 2010

super hotel

nicole
6-5-2010

zijn 5 dagen in dubai geweest in dit super mooie hotel aan de overkant van de straat ligt het grote winkel centrum dubai mall en de hoogtoren de mensen zijn erg vriendelijk .een tip als je wat wilt zien ga dan met een taxi door de stad heen je ziet dan meer als met de bus en is een stuk goedkoper zeker een aanrader om er heen te gaan ga zeker nog een keer terug geweldig daar !!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

Bijv. "Wat een topper"

h veenvliet
3-4-2010

geweldig hotel zeer goede service en eten was zeer goed ligt aan de voet van de bjur khalifa en winkelcentrum dubai mall 5 min lopen ga beslist weer terug volgend jaar naar deze geweldige stad

Gereisd met oudere kinderen in april 2010

Wij zijn een gezin met drie kleine kinderen ( 6,3 en 0 jaar)en reizen regelmatig naar dubai zodat wij vakantie kunnen vieren en mijn man kan werken. Het hotel is enorm groot met een klein zwembad. onderhoud is beneden elk peil van een 5 sterren tent. ( tegeltjes los bij en in zwembad, vieze kitranden in de badkamer, toiletpot zit niet meer vast enz enz. allemaal kleine dingen die gewoon niet kunnen. Dan de service.... Eerste nacht geslapen op een kamer met enorm veel herrie. vierde etage voor de snelweg ( er zat een knik in de weg waardoor je telkens kdeng,kdeng bij elke auto hoorden. "sochtends de kinderen om 6 uur wakker en maar gevraagd naar een andere kamer. Dit was geen probleem alleen 4 keer moeten bellen en 45 minuten wachten voordat er iemand kwam die ons wilde helpen verhuizen. Dan in 1 dag, bellen voor: handdoeken vergeten, theezakjes niet aangevuld, badwater liep niet meer weg, lekkage in de keuken. kortom een prima hotel maar neem voor 5 sterren HILTON Of Oasis Beach towers

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

Prachtig hotel tegenover Dubai Mall

Marlijn
20-8-2009

Prachtig hotel met een goede ligging. 5 minuten lopen van de Dubai en de hoogste toren van de wereld. Er een ontzettend leuke bar, Double Decker. Lekker zwembad, goede service..Kortom, een aanrader! Volgende keer kies ik weer voor dit hotel

Gereisd zakelijk in mei 2009

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Dokter, Autoverhuur, Concierge, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• BuitensportenPaardrijden
  • BalsportenSquash
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Al Murooj Rotana in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Al Murooj Rotana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.