8FantastischScore uit 1 review

Deze accommodatie heeft een score van 8

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over Al Manar Grand Hotel Apartment

Welkom bij ons aparthotel in Dubai, waar gasten kunnen genieten van het zwemcomplex en directe toegang tot het strand. Of je nu wilt ontspannen op het zonneterras of actief wilt zijn met aquarobics, er is voor elk wat wils. Met faciliteiten zoals een fitnessstudio, spa en sauna, is er genoeg afwisseling voor een onvergetelijke vakantie aan zee.

Al Manar Grand Hotel Apartment

De Ligging

Ons aparthotel ligt in Dubai, op slechts 11 km van de luchthaven Dubai International Airport (DXB). Met de auto duurt het ongeveer 15 minuten om de luchthaven te bereiken, terwijl de metro vanaf ADCB Metro Station op slechts 650 meter afstand ligt. Het hotel bevindt zich direct aan het strand en op korte afstand van het stadscentrum, waar gasten kunnen genieten van de vele winkels en restaurants.

Het hotel en de faciliteiten

Ons aparthotel beschikt over 173 kamers verdeeld over 8 verdiepingen, met faciliteiten zoals een 24-uurs receptie, Wi-Fi, een supermarkt en parkeergelegenheid. De kamers zijn voorzien van airconditioning, een keuken en balkon. Rolstoelvriendelijke kamers zijn ook beschikbaar. Gasten kunnen genieten van het zwemcomplex met ligbedden, whirlpool en verschillende ontspanningsmogelijkheden zoals een fitnessstudio en spa. Het restaurant biedt een uitgebreid ontbijtbuffet en culinaire verwennerij in een rookvrije omgeving.

Eten en drinken

In ons aparthotel kunnen gasten genieten van een uitgebreid ontbijtbuffet in het niet-rokersrestaurant met aparte gedeeltes voor rokers. Er is ook een eetzaal en ontbijtzaal beschikbaar. Het hotel biedt verschillende verzorgingstypes zoals overnachting met ontbijt, halfpension en volpension, waarbij maaltijden en drankjes zijn inbegrepen. Gasten kunnen ook kiezen uit een verscheidenheid aan restaurants en bars in de omgeving.

Goed om te weten

Ons aparthotel accepteert Visa en MasterCard voor betalingen. Gasten kunnen profiteren van voorzieningen zoals een garderobe, bagagedepot, kluis, wisselkantoor, oppasservice, transferservice, roomservice, wasservice en muntwasserette. Het hotel biedt ook rolstoelvriendelijke faciliteiten en gezinskamers. Check-in en check-out zijn 24 uur per dag mogelijk.

• Airconditioning

[email protected]

Kuwait Street, 1764

Website

Al Manar Grand Hotel Apartment

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Ook leuk voor jou

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.