Hotel Al Ghurair Rayhaan by Rotana

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag28°24°
Hotel Al Ghurair Rayhaan by Rotana
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Al Ghurair Rayhaan by Rotana voor je op een rij gezet:

Laatste review

Geweldig.

Adriaan,
23-11-2018

Prachtig, schoon hotel. Vriendelijk personeel, niets is te veel, alles is mogelijk.

Enige nadeel is dat het in het oude gedeelte van dubai ligt, tevens een groot voordeel

dat het dichtbij het vliegveld ligt.

Kenmerken

9 reviews over Hotel Al Ghurair Rayhaan by Rotana in het Nederlands

Geweldig.

Adriaan,
23-11-2018

dat het dichtbij het vliegveld ligt.

Excelent

Marina En Peter,
29-9-2018

Super aardig personeel hele schone kamer prima eten

Zeer goed hotel

Robert,
20-10-2017

Prima hotel met heerlijk ontbijt, lunch en diner. Alles buffet, maar wel topkwaliteit. Voor Dubai begrippen aantrekkelijk geprijsd hotel.

1 klein nadeel is het zwembad. Klein en na 12.00 uur geen zon meer bij het zwembad.

Fantastisch hotel

Teun,
19-4-2017

Fantastische. Hotel.

Die zijn 5 sterren zeker meer dan waard zijn.

Mensen zijn allemaal behulpzaam en aardig.

Niets is hun teveel.

Ruime nette kamers met alles erop en eraan.

Eten is prima alle dagen weer iets anders en voor iedereen wat wils.

Kortom heb met mijn partner genoten van de gastvrijheid van dit hotel..

Een klein smetje op deze reis dat ik daar bij een fontein show de legeonnella bacterie heb opgelopen en een zware longontsteking.

Nu ik weer thuis ben hoor ik dat het daar een uitbraak is geweest van deze bacterie.

Daar moet u geweest zijn

Cornelis Kloppenburg,
12-2-2017

Als je echt vijf sterren comfort en luxe wil, genieten van een internationaal ontbijt of zeer gevarieerd diner bereid door top koks, vooraf of na een dag plezier in Dubai, dan moet u dit hotel boeken. Het hele personeel, geen enkele uitgezonderd maakt het verblijf in dit hotel tot nooit meer te vergeten. Alles tot in de puntjes geregeld. Een mooie kamer, twee zwembaden, lobby met een uitstekende koffie bar. Op vijf minuten afstand van de metro welke verbinding heeft met alle voor bezoekers van Dubai zo belangrijke plaatsen. Alles in het hotel brandje schoon dus ook de kamer. Hoe groot het hotel ook is, er wordt door het restaurant personeel altijd voor gezorgd dat er een tafeltje ter beschikking is. Wij hadden half pension en dat is in dit hotel ten zeerste aan te raden. Het hotel is alcohol vrij en serveert tijdens het diner gratis frisdranken op sapjes.

Thee en koffie is na het diner ook inbegrepen. Wij gaan zeker terug naar dit hotel.

Hotel is fantastisch. De kamers zijn groot en schoon, badkamer is ook groot en schoon. Er hangt een aangename sfeer in het hotel. Het personeel is vakkundig, behulpzaam, beleefd en erg plezierig in omgang. Ontbijtbuffet is geweldig goed, veel keuze, zowel in westers eten als in Arabisch eten, geen massale grote schalen maar steeds verse aanvoer. Ga zeker dineren in het Perzische restaurant, dat is smullen. Wij zijn 's avonds laat aangekomen, men had gezorgd dat er nog iets te eten en drinken was op de kamer, erg attent.

Wil je niet in het hotel ontbijten of dineren, het hotel staat naast/op een shoppingmall, hierin is een foodhal waar je dan terecht kan. In de omgeving zijn ook voldoende restaurantjes.

Goede ligging om zelf oud Dubai te verkennen. Wil je heel Dubai verkennen neem dan de Hop on Hop of bus. Deze stopt onder bij het hotel.

Hotel is ook erg geschikt om te verblijven voorafgaand aan een cruise. Transfer van hotel naar de cruiseterminal is 20 minuten met de auto.

De volgende keer dat wij naar Dubai gaan zullen wij zeker weer in dit hotel verblijven.

Top hotel, moet je ook doen

Bert
29-11-2015

Prima hotel, mooie grote kamer. Prima sanitair (Bad stortdouche toilet bidet wastafel grote spiegel etc... iedere dag keurig schoongemaakt en nieuwe zeeptubes etc..

Zwembad op het dak met heerlijk aangenaam water. Verder SPA mogelijkheden wat er erg mooi uit ziet maar wij hebben hier geen gebruik van gemaakt. Het ontbijtbuffet was meer dan goed. Het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam . Metro op een paar minuten lopen. Hop on bus stopt voor de deur. Ligt direct boven een groot winkelcentrum inclusief Carefour.

Hotel Al Ghurair Rayhaan

Maaike v/d Wijdeven
22-11-2014

Hotel Al Ghurair Rayhaan is een super net hotel. Het personeel is erg vriendelijk, voor het hotel staat ook personeel dat je weg wijs maakt in de stad of voor jou een taxi regelt. De kamers zijn erg schoon en ruim ingericht, de kamers worden, zoals hieronder beschreven, inderdaad meerdere keren per dag schoon gemaakt. Het enige nadeel aan dit hotel vond ik dat er na 12.00 uur geen zon meer is bij het zwembad.

In de omgeving zijn restaurantjes en supermarkten te vinden. Op loop afstand staat het Asiana hotel, waar je alcoholische drankjes kunt nuttigen. Voor bezienswaardigheden is het geen ideale locatie, maar de metro is erg goedkoop en op loop afstand, ook de taxi kost echt bijna niets!

Prima hotel

M van Diggele
28-11-2013

Mooi, net nieuw, hotel.

Prima verzorgt, erg schoon. Meerdere keren per dag wordt de kamer bezocht door personeel (schoonmaak/minibar/lampen aandoen). Kamers zijn erg ruim net als de badkamer.

Ontbijtbuffet is uitgebreid.

Je kan ook gebruik maken van het zwembad van de appartementen als het zwembad van het hotel in de schaduw ligt.

Ligging is niet centraal maar ligt echter wel vlakbij metrostration Union (5min lopen) waarvan beide metrolijnen rijden.

Afstanden zijn wel groot tussen de diverse bezienswaardigheden. Vergis je hier niet in. Taxi is ook goedkoop.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Al Ghurair Rayhaan by Rotana in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Al Ghurair Rayhaan by Rotana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.