vakanties Ajman

Reviews over Ajman

Mooi rustig hotel

Fam Grote Gansey,
    18-8-2017

Dit is een mooi hotel, zeker als je van rust houd.

Wij waren hier de enige Nederlanders, veel Duitsers en Russen, waar je geen last van hebt.

Eten is prima, als je er van houd, ontbijt is goed, personeel heel behulpzaam en vriendelijk.

Onze kamer, zee zicht, was prima, schoon, groot genoeg, en met een mooi uitzicht.

Er zit een prive stand en een mooi zwembad bij het hotel, zee water is nu iets te warm plus 35 graden, zwembad is prima voor de verkoeling.

Prima plek om uitstapjes te maken daar Dubai, is een klein uur rijden met de gratis schutle bus.

Met de taxi ben je ongeveer €20,- kwijt wat te doen is.

In Dubai kun je makkelijk snel en goedkoop verplaatsen met de metro, aanrader.

Neem je een taxi, neem dan die met een blauwdak, deze rijden netjes op de meter, die met een oranje dak, willen je nog wel eens afzetten.

Minpunt:

Eten en drinken in het hotel is veeel te duur, das echt jammer.

Blikje fanta: €5,25

Koop je dit elders dan betaal je €0,68

Niet dat ik een zuinige Nederlander ben, maar dit gaat nergens meer over.

( Vlak in de buurt van het hotel zit een prima chinees ( Soya Chang) eet en drink je voor eerlijk geld.)

Al met al: een goed hotel om naar toe te gaan, je bent echt op vakantie.

In en rond het hotel is niet veel te doen, daar voor moet je de deur uit.

Zou er zo weer boeken, maar dan alleen met ontbijt.

Wat een luxe !

Valerie,
    26-11-2016

Het hotel is super mooi, nieuw, schoon en heel lux. Het ontbijt was heerlijk; smoothies, champagne, vers gebakken eieren en nog keus uit veel meer! Het avond eten buffet vorm heb ik nog nooit zo uitgebreid en lekker gehad (het blijft buffet) een aanrader is de restaurants op het park! Het "tegoed" van het buffet word van je rekening in het restaurant afgehaald. Dus super betaalbaar en super lekker! Ohja! Er zijn gratis GROTE handdoeken bij het zwembad en de hele dag gratis water ook met half pension!!

Dit was echt een relax vakantie. Dus verder weg van de bezienswaardigheden wel rijd er elke dag een gratis shuttle bus naar verschillende bestemmingen. Maar dat is wel een stukkie rijden.

Kamer worden elke dag schoongemaakt. Kamer met zeezicht schijnen stukke beter te zijn dan landzicht. De bedden zijn niet om over naar huis te schrijven dat is wel jammer. Na 10 dagen hadden wij beide last van onze rug. Maar ondanks dat zouden wij zo terug gaan! Het was een heerlijke vakantie!

fantastisch

anneke,
    1-2-2014

ideaal hotel, lieve mensen, alles wat je harte begeerd.

Het is een erg mooi en luxe hotel alleen de ligging is om

rolf buijze,
    15-2-2008

Het is een erg mooi en luxe hotel alleen de ligging is minder. Rond om het hotel is weinig te doen en, maar dat geldt voor heel Dubai enz het is een enorme bouwput en buiten het kleine oude centrum is er niet veel aan. In februari maart is de tem goed daarna wordt het bloed heet. Misschien over tien jaar als alles klaar is een mooie bestemming voor mensen die veel heel veel geld hebben maar dan zijn er veel mooiere plekjes op deze wereld te vinden.

Zeer rustig hotel, geen animatie of pestherrie muziek,in

M.Kappert,
    13-10-2007

Zeer rustig hotel, geen animatie of pestherrie muziek,in de buurt niets te doen,ligt ongunstig naast overslagbedrijf/rederij, maar over het algemeen geen overlast hiervan.klein strand,kristal helder water,uitermate vriendelijke service,eten redelijke variatie,ideaal voor rustzoekers,niet voor uitgaanstypes.

Ajman scoort een 7 uit 10, op basis van 3 reviews