Hotel Radisson Blu Yas Island

HotelWeer vandaag40°26°
Hotel Radisson Blu Yas Island
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Yas Island voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Radisson Blu Yas Island in het Nederlands

Hotel pal naast Yas Marina Circuit

W. Frederiks, 7-3-2017

Geweldig verblijf op Yas Island gehad. Het hotel voldoet in alle opzichten aan de luxe die je mag verwachten in de Emiraten. Volgend jaar weer maar dan wanneer het F1 circus neerstrijkt.

Echt een geweldig goed hotel met alles!

De Jong, 28-11-2016

Echt een zeer goed hotel, zeer vriendelijke mensen, ideaal als je vragen had kon je bij de conciërge terecht,prachtig marmer alles super schoon, prachtig zwembad, ideaal kinderbad voor onze dochters van 3 en 3 maanden,prachtige welness stoomcabine sauna en grote jacuzi prachtige locatie voor Ferrari world, yas waterworld en Yas Mall, city centre iets verder weg ca 40 km maar ook prima te doen, taxi.s kosten bijna niks,

Naar Dubai heen en terug ca 100 euro, voor ruim 200 km erg goedkoop, voor de deur instappen en je bent weg.

Iedereen werd prima geholpen door de medewerkers super goede service altijd zo lief en met een lach, wij vonden het echt een uitstekend hotel, het gemiddelde cijfer van een 9.3 vind ik ook niet meer dan terecht.

Prima hotel

jackiedenO, 2-1-2014

We waren er met 1 volwassene en 2 kinderen van 15 en 17 en hadden een superior kamer met ontbijt geboekt.

De kamer had prachtig uitzicht over de golfbaan en de overkomende vliegtuigen waren niet storend voor mij.

Alleen de bedden waren groot genoeg voor 1 persoon maar niet voor 2 pubers in 1 bed. Het ontbijt was zeer goed,zwembad was wel erg koud,en we vonden het jammer dat er in de buurt geen supermarkt of zoiets was zodat je bv een broodje kon halen of iets anders kleins.Voor de rest lekker dichtbij Ferrari World,Yas Waterworld en het Yas Marina Circuit.

Craig Bruce, Manager, 7-12-2014

Dear jackiedenO,

Thank for sending us your feedback and hope you enjoyed your stay.

Look forward to see you soon.

Regards,

Craig Bruce

General Manager

Fantastisch, we gaan zeker terug

Archana Mahabier, 11-7-2011

Prima service! iedereen heeft een glimlach op zijn/haar gezicht.

Warm & vriendelijk welkom, werd gehele verblijf netjes met achternaam aangesproken.

Een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Yas Island in Abu Dhabi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Yas Island zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Radisson Blu Yas Island scoort een 8.21 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: