Hotel Intercontinental Abu Dhabi

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag42°31°

We hebben een aantal aanbieders voor Intercontinental Abu Dhabi voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo

1 review over Hotel Intercontinental Abu Dhabi in het Nederlands

Zakelijk

Half uurtje met de taxi vanaf het vliegveld, kost 15 euro, pinautomaat in de centrale hal op het vliegveld waar ook de winkels zijn, in het hotel 7 restaurants, vele bars, fytness and wellness inovervloed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Intercontinental Abu Dhabi in Abu Dhabi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Intercontinental Abu Dhabi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.