5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton International Abu Dhabi voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Hilton International Abu Dhabi in het Nederlands

Oud en achterhaald

Jeroen
5-1-2019

Wat een teleurstelling dit hotel Hilton niet waardig , hotel is oud en Voldoet niet meer aan de huidige norm! Buffet restaurant zat stap vol zowel ontbijt Als avondeten! Beach club maakt een hoop goed maar ook daar is het eigenlijk gewoon ouwe troep! Nee het is ons zwaar tegen gevallen en hopen dat de nieuwe eigenaar radison blu en weer een klasse hotel van maakt zoals het hoort te zijn voor deze prijs Ps personeel wel erg aardig en behulpzaam

Gereisd Met jonge kinderen in december 2018

Nooit meer!

stephanie
4-8-2015

We hadden een kamer geboekt voor drie volwassenen, maar kregen een tweepersoons kamer met een extra kinderbed. Dit kinderbed was 1.80 meter lang en zeer smal. Van een vijfsterrenhotel had ik dit niet verwacht. Bij aankomst was er maar een badjas aanwezig (i.p.v. drie), twee paar slippers en twee sets handdoeken. Ook stond er maar één amuse klaar, voor drie personen. Ook klopte de minibar niet, er ontbraken flesjes en er stonden aangebroken flesjes in. Ook werkte de weegschaal niet. Ik heb de huishoudelijke dienst meteen gebeld, maar na 30 minuten wachten was er nog steeds niemand om ons te helpen. Ik ben toen boos naar de receptie gegaan. Vooral ook geklaagd over het extra bed in de tweepersoons kamer. We konden daardoor nergens normaal zitten, het was te krap allemaal. Daar kon niks aan worden gedaan, er werd zelfs gegrapt dat het maar goed was dat ik maar 1.60 meter ben en geen 2 meter! Handdoeken e.d. zijn uiteindelijk aangevuld, maar hier betaal ik niet zoveel geld voor!

Gereisd Met vrienden in maart 2015

3x is scheepsrecht wederom heerlijk

sjorsje
4-1-2014

Na in zomer van 2005 en 2008 hier verbleven te zijn nu een in de winter het was nog steeds die oude statige dame zoals voorheen met erg veel service we hadden een kamer met zij zeezicht was prima op derde verdieping. Het ontbijt was gewoon goed en uitgebreid verse jus en sapjes dadels vers fruit noten eieren in alle soorten echt heel lekker allemaal. Het zwembad aan de overzijde van het hotel (onder voetgangers tunneltje door)was echt fantastisch er waren veel nieuwe bedjes met dikke matrassen ,alle bedjes hebben dikke matrassen ook op het strandje je kunt er lunchen drinken met service tot aan je bedje. Ook is er free wifi in alle bars lobby aan het zwembad ,in de kamer kon je ook internetten met kabel of wifi maar hier zijn kosten aan verbonden. Er is ook een limosine service van en naar de lucht haven voor omgerekend €28, geen geld toch een vette BMW 7 serie730iL. Dit keer hadden we alles zelf geregeld wat ons zeer goed is bevallen zonder tussen komst van een reis bureau.

Gereisd Met partner in Mon Dec 23 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische accomodatie

Mrs J. de Hoog
30-10-2012

Hilton Abu Dhabi voldoet aan alle verwachtingen voor een onvergetelijke vakantie. Veel hotels bezocht, maar dit hotel scoort op alle fronten. Ik zeg....doen!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2012

Heerlijk hotel met top service

Anita
1-1-2012

Het Hilton Abu Dhabi hotel (er zijn meer Hilton hotels in Abu Dhabi) is een prima hotel voor een verkenning van Abu Dhabi gecombineerd met veel stand/zwembad. Middels een voetgangerstunnel (onder de weg door) kom je bij het Hiltonia beachclub. Daar is een strand en zijn meerdere zwembaden met stoelen en allerhande service. Ook watersportmogelijkheden. Super handdoekenservice. Het hotel zelf is wat verouderd (gebouwd in 1972) maar voldoet aan de eisen van deze tijd. Meerdere restaurants. Perfecte service en ontbijtmogelijkheden. De kamers hebben een groot bed en mogelijkheid tot bijplaatsen van 3e bed. Prima badkamer. De etages 7 tm 10 zijn executive wat inhoudt dat er internet is, maar niet overal draadloos en een soort van lounge met gratis drankjes op bepaalde uren. Ik vond het nogal mager. Hotel ligt op prima plek, op loopafstand van de grote Marinamall. Met de (spotgoedkope) taxi is de gehele stad binnen een kwartier te bereiken.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Dec 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer goed hotel

sjorsje
6-11-2010

Het hilton abu dhabi is een zeer goed en verzorgd hotel het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker de service in heel het hotel staat op een heel hoog niveau er is in alle vertrekken van het hotel airco een een plaats om lekker te relaxen er is ook een zwem en zon plaats door middel van een tunneltje onder de weg door kun je naar het hiltonia zwem paradijs waar je ook een hapje kunt eten of wat drinken de bekende malls e.d. zijn simpel per taxi te bereiken voor een schijntje

Gereisd Met partner in augustus 2008

ongeveer het enige gebouw dat we nog kenden

didi kolmer
12-3-2010

35 jaar geleden hebben we 2 jaar in Abu Dhabi gewoond en we hoopten nu nog wat uit die tijd terug te vinden, maar dat viel niet mee. Gelukkig was daar nog het Hilton met dezelfde buitenkant en het heerlijke strand. We hebben er echt genoten van de rustige atmosfeer, de vriendelijke service het heerlijke eten enz.

Gereisd Met partner in februari 2010

Zeker de moeite waard

Robert
19-11-2009

Zeer mooi hotel erg vriendelijk personeel gewoon toppertje.

Gereisd Met vrienden in november 2009
2008

wederom zeer geslaagd

SJORS
23-8-2008

het hotel was wederom zeer goed en het hiltonia zwembad aan de overzijde zelfs rustiger dan vorige keer over de temperatuur valt ook nix te klagen want dan moet je niet in julie gaan ontbijt was wederom zeer uitgebreid en de kamer weer prima de stad abu dhabi heeft er inmiddels weer enkele grote shopping malls bij en we hebben die ook bezocht en er erg van genoten want je leeft s'avonds tenslote van airco naar airco i.v.m. de hitte de marina mall was ook weer een stuk groter geworden een ze zijn er een ijs en ski baan aan het aan leggen we zij dit maal via brussel met etihad airways gevlogen dit beviel ons stukken beter dan met de klm van amsterdam.kortom we hebben een prima vakantie gehad in het hilton abu dhabi

Gereisd Met partner in juli 2008

Super maar erg warm in deze periode.

M. Marnette
9-8-2008

Super vakantie geweest echter erg warm in deze periode van het jaar. Met kleine kinderen is dit in de periode niet aan te raden. Echter het voordeel is dat er bijne geen drukte is waardoor je echt tot rust komt.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton International Abu Dhabi in Abu Dhabi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton International Abu Dhabi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.