Hotel Hilton Capital Grand Abu Dhabi

Wellness hotel, Luxe hotelWeer vandaag28°24°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Capital Grand Abu Dhabi voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hilton Capital Grand Abu Dhabi in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

sjorsje
25-1-2016

Kamer waren ruim en proper, het personeel is zal ik wel zal ik niet,zelf ben ik HH gold member maar maakt helemaal niks uit ze zijn zo veranderlijk als het weer,ook de ontbijt zaal en het ontbijt zijn zeer basic de bar buiten aan het zwembad is erg duur zowel eten als drinken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Capital Grand Abu Dhabi in Abu Dhabi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Capital Grand Abu Dhabi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.