Hotel Golden Tulip Dalma Suites

1 review over Hotel Golden Tulip Dalma Suites in het Nederlands

Niet slecht, maar ook niet goed

Marlijn
20-8-2009

Geen slecht hotel, maar ook niet geweldig.

Het was lastig een taxi te krijgen voor het hotel, en de receptie wilde deze ook niet regelen. Kamer was erg groot en schoon. Geen bar aanwezig. Eigenlijk helemaal geen faciliteiten.

Ik zou dit hotel niet meer kiezen ivm met de slechte service qua taxi's.

Gereisd zakelijk in november 2008

• AdresSheikh Hamdan Street 46320
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Dalma Suites in Abu Dhabi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Dalma Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.