Hotel Cristal

Hotel Cristal

We hebben een aantal aanbieders voor Cristal voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Cristal in het Nederlands

het heet Cristal

Ikke
20-10-2009

Dit zeer comfortabele hotel ligt ne naast de Gold souk. Dus zeer centraal gelegen. Het hotel heeft een goed toegankelijke parkeergarage onder het hotel. De kamers zijn uitdtekend, de service meer dan goed. Goed ontbijtbuffet, heerlijke lunches, mooi zwembad. Slechts 1 pijnpunt: het hotel is geheel alcoholvrij en in de nabije omgeving is ook niks te vinden voor een alcoholisch drankje.

Gereisd Zakelijk in oktober 2009

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cristal in Abu Dhabi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cristal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.