Hotel Al Maha Arjaan by Rotana ****

Hotel Al Maha Arjaan by Rotana ****

Hotel Al Maha Arjaan by Rotana
Hotel Al Maha Arjaan by Rotana

We hebben een aantal aanbieders voor Al Maha Arjaan by Rotana voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Al Maha Arjaan by Rotana in het Nederlands

super

Jose, 17-11-2011

Wat een geweldige plek voor een paar dagen Abu Dhabi. Geweldig aardig personeel. Zij geven je een echt koningklijk onthaal en zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Wij hadden een kamer op de 16de verdieping aan de voorkant van het hotel met een geweldig uitzicht. Op de 21ste verdieping is een zwembad met een jacuzi, sportzaal, ontspanningsruimte met biljarttafel, dartspel, tafeltennistafel en een lekkere bank. Ook is er de mogelijkheid tot heerlijke massage's.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Al Maha Arjaan by Rotana in Abu Dhabi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Al Maha Arjaan by Rotana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Al Maha Arjaan by Rotana scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: