Hotel Al Maha Arjaan by Rotana

Hotel Al Maha Arjaan by Rotana

We hebben een aantal aanbieders voor Al Maha Arjaan by Rotana voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl
FTI Reizen
FTI Reizen

1 review over Hotel Al Maha Arjaan by Rotana in het Nederlands

super

Jose
17-11-2011

Wat een geweldige plek voor een paar dagen Abu Dhabi. Geweldig aardig personeel. Zij geven je een echt koningklijk onthaal en zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Wij hadden een kamer op de 16de verdieping aan de voorkant van het hotel met een geweldig uitzicht. Op de 21ste verdieping is een zwembad met een jacuzi, sportzaal, ontspanningsruimte met biljarttafel, dartspel, tafeltennistafel en een lekkere bank. Ook is er de mogelijkheid tot heerlijke massage's.

Gereisd Met vrienden in november 2011

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Afstand tot strand4 km
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Al Maha Arjaan by Rotana in Abu Dhabi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Al Maha Arjaan by Rotana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.