Hotel Al Ain Palace

2 reviews over Hotel Al Ain Palace in het Nederlands

Heerlijk hotel!

Manon
13-2-2013

Helaas hebben we maar 1 nacht in dit hotel doorgebracht, maar het was zeker goed verzorgd. Mooie kamer, goed ontbijt en een perfecte service. Zachte bedden en een heerlijke douche. Voor een kort bezoek aan Abu Dhabi als stedentrip eventueel icm een bezoek aan dubai is dit een prima keuze.

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

Frits Cremer
30-9-2012

Dit is een prima hotel. Vriendelijk en erg behulpzaam personeel. Er is ook een 24-uurs restaurant.

Gereisd Alleenreizend in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Gratis wifiOp de kamer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Al Ain Palace in Abu Dhabi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Al Ain Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.