Sorteren

Reviews over Abu Dhabi

Knap.

Delanghe
    7-3-2018

Prachtig hotel in een mooi en interessant land.

Ervaring rijker

jeannet
    13-8-2017

Veel van Abu dhabi gezien door auto te huren. Een bezoek aan de moskee is zeker aan t raden. In oktober goed weer en heerlijk genoten van zwembad en strand.

Mooie vakantie

Irma
    5-1-2017

In onze winter is het goed toeven, in de zomer te heet. Het hoetel was perfect, geweldig eten, goede bediening en mooie kamers.

Het ligt eraan waar je zit, maar de meeste hotels hebben shuttle bussen naar de attracties en de taxie is niet duur.

Dit moet je zien voor het te laat is....

Bart
    26-2-2016

Abu Dhabi is de waanzin ten top. Wat een onvoorstelbare stad. In amper twintig jaar is hier iets uit de grond gestampt dat zijn weerga niet kent. Zo in de trend van: ach, laten we even een formule 1 circuit aanleggen. Waarom ook niet. En dan de moskee, de Taj Mahal verbleekt er zo ongeveer bij. Echt oogverblindend mooi, maar eigenlijk ook zwaar 'over the top'. De ratrace tegen Dubai is nog in volle gang. Jullie een Burj Al Arab, dan doen wij wel een Emirates Palace hotel. On-voor-stel-baar. Ik kan me niet voorstellen dat de huidige standaard in tact blijft als de olie opraakt of de prijs voor het zwarte goud nog verder daalt. Dus doe er je voordeel mee, ga dit zien voor het te laat is. Het is er in ieder geval niet zo druk als in Dubai.

een andere wereld ontdekken

hans
    8-6-2015

veel te beleven. Maar vooraf via Google e.d. mogelijkheden bekijken. Taxi's , eten e.d. goedkoop. Winkelcentra (malls) zeer indrukwekkend. Excursies prachtig. Ga wel in winterperiode. Zomer niet te harden.

Abu Dhabi scoort een 8,5 uit 10, op basis van 47 reviews