Sorteren

Reviews over Abu Dhabi

Fantastisch hotel.

Brac
    23-2-2018

Dit hotel heeft een fantastische keuken en een uitermate goede service. Verder is het interieur prachtig en zeker de 8 aparte restaurants zijn heel smaakvol ingericht, met veel kunst. De ligging is vaak ook erg mooi. Overal, dus ook buiten in de tuin en op het strandje is gratis WiFi.

‘All inclusive’ is zeker aan te raden, omdat het eten en de drank voor Nederlandse begrippen erg duur zijn.

Ga er niet heen voor een prachtig strand, want er ligt een aangelegd zandgedeelte van 150 meter lang. Daarentegen kan men er wel goed zwemmen en zeker ook in het verwarmde zwembad. In de stad zijn slechts een paar highlights te bezoeken. Men gaat voor het heerlijke weer, zo tussen de 25 en 30 gr.

1 keer maar niet nog eens

Sonja
    31-1-2018

De kamers zijn extreem gehorig en ook gedateerd. Dat laatste is minder relevant, maar je hoort werkelijk alles van de buren en wordt daar ook wakker van. Daarnaast heb je 24/7 last van de afzuiging van het hotel die zich op het dak bevind, onder de kamers. Geen moment van stilte dus als je dat zoekt zit je hier verkeerd. Het ontbijt is redelijk maar geen enkele variatie en als je hier langer verblijft is de keus zeer beperkt. Zelfs 2 dagen geen jus d’orange leverbaar. Voor deze prijs mag je beter verwachten.

De ligging is prima, ook vrijwel naast Abu Mall. De tuin, de zwembaden, het strand, de spa zijn echt heel goed en in de avond in de tuin gezellig met diverse terrassen.

Personeel zeer vriendelijk. Toegang tot lounge stelt niet veel voor afgezien van gratis drankjes, ook bier en wijn, de hapjes zijn op uitzondering na waardeloos en koud als ze warm moeten zijn. Kortom, aardig voor dag of 3... wij komen niet meer terug.

Geweldige vakantie

delatif
    2-5-2017

Het hotel is erg mooi, groot, schoon.

Goed verzorgd hotel, met genoeg faciliteiten ook voor de kinderen.

prima locatie om zowel Abu Dhabi als Dubai te bezoeken..een hur auto is altijd beter...

De mensen zijn zo gastvrij en vriendelijk... vooral bij de het restaurant en veel dank aan de heerTarik..heel vriendelijk en gastvrij.

Hotel pal naast Yas Marina Circuit

W. Frederiks
    7-3-2017

Geweldig verblijf op Yas Island gehad. Het hotel voldoet in alle opzichten aan de luxe die je mag verwachten in de Emiraten. Volgend jaar weer maar dan wanneer het F1 circus neerstrijkt.

Charlotte Onink
    26-1-2017

Een geweldig super de luxe hotel met prachtige kamers, geweldig eten en zeer vriendelijk personeel.

Wij willen chef Samer en chef Alante, manager Rakesh en personeel Rechell en Safi heel erg bedanken voor de geweldige vakantie die wij hebben gehad.

Wij komen zeker terug met onze dochters.

Een echte aanrader!!! Veel extra service!

Abu Dhabi scoort een 8,5 uit 10, op basis van 49 reviews