We hebben een aantal aanbieders voor Abu Dhabi voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Abu Dhabi voor je op een rij gezet:

Reviews over Abu Dhabi

Jacky spronk,
    2-11-2018

Geweldig voor de mannen het formule 1 racen waar ze een mooi rondleiding krijgen en zelf kunnen racen en voor de dames de dubai shoppingcentrum spreekt voor zich ook de pretparken en waterpark zijn geweldig een woord fantastisch

Gereisd met vrienden in maart 2018

Mooie vakantie

Irma,
    5-1-2017

In onze winter is het goed toeven, in de zomer te heet. Het hoetel was perfect, geweldig eten, goede bediening en mooie kamers.

Het ligt eraan waar je zit, maar de meeste hotels hebben shuttle bussen naar de attracties en de taxie is niet duur.

Gereisd met partner in december 2016

Dit moet je zien voor het te laat is....

Bart,
    26-2-2016

Abu Dhabi is de waanzin ten top. Wat een onvoorstelbare stad. In amper twintig jaar is hier iets uit de grond gestampt dat zijn weerga niet kent. Zo in de trend van: ach, laten we even een formule 1 circuit aanleggen. Waarom ook niet. En dan de moskee, de Taj Mahal verbleekt er zo ongeveer bij. Echt oogverblindend mooi, maar eigenlijk ook zwaar 'over the top'. De ratrace tegen Dubai is nog in volle gang. Jullie een Burj Al Arab, dan doen wij wel een Emirates Palace hotel. On-voor-stel-baar. Ik kan me niet voorstellen dat de huidige standaard in tact blijft als de olie opraakt of de prijs voor het zwarte goud nog verder daalt. Dus doe er je voordeel mee, ga dit zien voor het te laat is. Het is er in ieder geval niet zo druk als in Dubai.

Gereisd met vrienden in februari 2016

een andere wereld ontdekken

hans,
    8-6-2015

veel te beleven. Maar vooraf via Google e.d. mogelijkheden bekijken. Taxi's , eten e.d. goedkoop. Winkelcentra (malls) zeer indrukwekkend. Excursies prachtig. Ga wel in winterperiode. Zomer niet te harden.

Gereisd met partner in januari 2015

Onvergetelijk

Michel,
    14-12-2014

Een nieuwe, luxe, wijds opgezette stad à l'arabe. Het Saadiyat Eiland is nu nog een bouwwerf, maar wordt een fantastisch cultuureiland (ga nu naar het infocentrum !), mét ook nieuwe natuur. Het Yas-eiland is leuk, Ferrarimuseum en Marina Circuit. In het Heritage Village aan de Corniche krijg je ene indruk van de pijlsnelle ontwikkeling van de stad. Veel gewaagde architectuur. Maar gezelligheid moet je hier zelf maken, er is geen "gezellig, levendig centrum".

Gereisd met vrienden in december 2014
Abu Dhabi scoort een 8,7 uit 10, op basis van 51 reviews