Regio's in Ver. Arabische Emiraten

Reviews over accommodaties in Ver. Arabische Emiraten

Super

Wouters
      14-4-2018

Super vriendelijke personeel. Ze geven je gevoel dat je een beroemdheid bent.

Alles wordt echt voor je gefaan om jouw verblijf een succes te maken.

3 sterren! goede service en schoon. gewoon prima

Jurgen den Uijl
      8-4-2018

GEEN 5 sterren! Wel prima en meer 3 sterren. Service is fantastisch! Men doet erg hun best en zijn vriendelijk. Ontbijt is erg simpel maar prima, even de maag vullen om daarna in het naastgelegden Emirates mall te lunchen. Wel luide nachtclub beneden die elke dag tot 3 uur snachts draait. Wij zijn van de 4e verdieping naar de 11e verhuist ivm overlast, op de 11e hoorde je er niks van. Hotel is schoon en prima voor weekje dubai, verwacht geen luxe maar wel gratis wifi en airco.

Al wat ouder maar nog steeds netjes en goed

Geert van kempen
      1-5-2016

Misschien niet extravagant luxe maar wel mega grote appartement en iedereen is vriendelijk. Ligging is goed en gratis vervoer naar allerlei locaties

Ver. Arabische Emiraten scoort een 8,1 uit 10, op basis van 579 reviews