Ver. Arabische Emiraten

Reviews over accommodaties in Ver. Arabische Emiraten

Heerlijk hotel voor stedentrip Dubai

Fam weber,
      11-12-2018

Prima hotel, dicht bij de luchthaven . Het hotel ligt in het oude gedeelte van Dubai en heeft een prima ligging, als uitvalsbasis om de stad te verkennen. Hop onhop of bus stopt voor de deur en dicht bij de metro.

Met kinderen geen aanrader. Veel rijden.

Hamobj,
      8-12-2018

Wij hebben een goede vakantie gehad, maar hebben de afstanden onderschat . We hebben veel met de taxi gedaan. Uiteindelijk ben je dan nog een hoop geld kwijt aan vervoer

Dubai ….. moet je gezien hebben!

Siem Bolhuis,
      2-12-2018

Wij zatten in de oude stad in Savoy Central Hotel Apartments (Al Rolla Rd) een geweldig hotel met zeer prettige ontvangst en mooie kamers. Hotel Savoy Central heeft zeer vriendelijke medewerkers die werkelijk met alles behulpzaam zijn. Er is een uitgebreid ontbijt, een kok die op verzoek een eitje voor je bakt. Elke dag om 10.00 uur is er gratis bus vervoer naar het strand en deze brengt je om 14.00 uur weer terug naar het hotel. Hotel Savoy Central gelegen tussen twee metro stations en het Bus station Al Ghubaiba. Vanaf het hotel in de oude stad is alles op loop afstand naar de Creek, waar je ook het Dubai Museum vindt, en de textielsouks. Het oude gedeelte ook leuk om te bezoeken en vergeet de Abra's niet dat zijn de bootjes die de Creek oversteken, voor 1 Dirham naar de overkant naar de Spice Souk en de Gold Souk. Er is er een groot winkelcentrum op loopafstand naar Burjuman Mall dat was één van de eerste winkelcentrums van Dubai.

Geweldig.

Adriaan,
      23-11-2018

Prachtig, schoon hotel. Vriendelijk personeel, niets is te veel, alles is mogelijk.

Enige nadeel is dat het in het oude gedeelte van dubai ligt, tevens een groot voordeel

dat het dichtbij het vliegveld ligt.

Fantastisch. Graag nog een keer.

Bos,
      4-11-2018

Een fantastisch hotel met personeel dat alles voor je doet met een grote glimlach op hun gezicht. Hotelkamer zeer ruim met een hele mooie badkamer. Een heerlijk bed. Wij keken uit op de energiecentrale, maar daar heb ik mij niet aan gestoord. Ontbijtbuffet heel erg goed. Alles wat je je maar kan wensen tot indiaas eten aan toe.