Ver. Arabische Emiraten

Bekijk alle regio's

Sorteren

accommodaties Ver. Arabische Emiraten met kinderopvang

Reviews over accommodaties in Ver. Arabische Emiraten

Heerlijk verblijf met erg vriendelijk personeel

Jacqueline
      12-11-2018

Het brandschone appartement is royaal en van alle gemakken voorzien. Neem wel voldoende passende stekkers mee! De ligging is een beetje a-centraal maar de naast het hotel gelegen metrolijn maakt dat meer dan goed! Ideaal! Het personeel is, zonder uitzondering, erg hulpvaardig en aardig.

Prijs/kwaliteit top!

Rob
      1-11-2018

Goed, schoon hotel.

Ontbijt prima en Personeel vriendelijk.

Wel miste mijn partner een föhn op de kamer.

Veel brutale Chinezen maar daar kan het hotel niets aan doen.....

Huur een auto want ligt ver van centrum. (Alles in Dubai ligt ver uit elkaar)

Prijs kwaliteit top.

Prachtig hotel

lasarahh
      17-10-2018

Ik ben momenteel in Rixos en alles is echt perfect van a tot z. We hebben gelijk een upgrade aangeboden gekregen naar een junior suite met zicht op de Burj Al Arab. Prachtige kamer, heel groot en 2 mooie balkons om heerlijk na te genieten van je dag.

Personeel is heel vriendelijke en doen letterlijk alles voor je. Thanks mister Hany from housekeeping for a perfectly clean room and great service everyday.

Eten is heerlijk zowel aan het zwembad dan in de verschillende restaurants. Ontbijt voortreffelijk er is letterlijk alles wat je je zou kunnen bedenken.

Mooi groot zwembad met genoeg ligstoelen en parasols, ook aan de zee is er meer dan genoeg ruimte.

We verblijven hier onder de All Inclusive formule, dat is echt een aanrader en valt totaaaaal niet te vergelijken met andere All in formules. Perfecte service en heel veel keuzes in eten en drinken.

David Pohl, Opeation & Guest Relations Manager, 24-10-2018

Dear Lasarahh,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Rixos The Palm Dubai.

Sincerely,

David Pohl

Operations and Guest Relations Manager

Excelent

Marina En Peter
      29-9-2018

Super aardig personeel hele schone kamer prima eten

Fantastisch hotel. excellente service

Beatrix
      3-9-2018

Rixos The Palm is een fantastisch hotel met excellente service. Om te beginnen staan de medewerkers dagelijks voor je klaar om je een onbezorgde vakantie te bezorgen. Van de kamerman tot de medewerkers aan het zwembad, van de medewerkers aan de receptie tot de restaurant medewerkers. Ze streven allemaal hetzelfde na en dat is een superservice geven aan de gasten. Het hotel zelf is prachtig. Als eerst een fantastische oprit met de mooiste auto's van de wereld. De deur wordt open gedaan en je stapt direct binnen in de gekoelde lobby waar je verrast wordt door schoonheid van het hotel. De kamers zijn goed, degelijk ingericht. Voorzien van heel vele gemakken, zoals lichtbediening, handdoeken en de badkamer( zie foto's). Dan de eetruimtes. Ontbijt was van fantastisch kwaliteit en de hoeveelheid aan keuze is enorm. Het zwembad en privestrand zijn perfecte plekken om tot ontspanning komen. Dat gebeurt door een aantal dingen. Alle faciliteiten

David Pohl, Opeation & Guest Relations Manager, 14-9-2018

Dear Beatrix,